). Jammer maar helaas, en dan blijkt maar weer; Wat een hoop brave paarden zijn er toch!!Hoop ongelukjes gebeurd dit jaar zeg.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
). Jammer maar helaas, en dan blijkt maar weer; Wat een hoop brave paarden zijn er toch!!
BlackDevils schreef:Het was weer een leuk spektakel. Een paar rijders vielen me tegen en een paar weer mee en een enkeling zou je de zweep zelf een willen laten voelen.
Renate1970 schreef:Nee maar wel als je groom de finale mag rijden, wat hij trouwens erg netjes heeft gedaan met een 2e plaats achter Arjo van Kekem
en ze hebben het keurig gedaan!

Renate1970 schreef:André, hij reed met zijn eigen pony. Die draakjes van mij zijn niet zo heel snel
, maar ws. ben ik de oudste pony kwijt aan Nigel. Ze willen proberen om met haar de twentecup in Saasveld te gaan rijden (jeugdrubriek) en dan mag ze toch alleen maar draven. 
Renate1970 schreef:Bij mij niet Iris, maar ws. ben ik de oudste pony kwijt aan Nigel. Ze willen proberen om met haar de twentecup in Saasveld te gaan rijden (jeugdrubriek) en dan mag ze toch alleen maar draven.
mriekie schreef:Renate1970 schreef:Bij mij niet Iris, maar ws. ben ik de oudste pony kwijt aan Nigel. Ze willen proberen om met haar de twentecup in Saasveld te gaan rijden (jeugdrubriek) en dan mag ze toch alleen maar draven.
Dan kun je ook over 14 dagen wel mee doen
. Eerst maar eens rustig weer op conditie krijgen.