Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wpaard schreef:MaritB welke omgeving zit jij? Aangezien het je werk is misschien dat je mij ook eens kan helpen?
Ziet er braaf uit zo Dierenfan.![]()
Wat leuk dat dat kon Elisa2
Ik heb vandaag met hulp van mijn oudste dochter mijn pony ingespannen en op het fietspad gereden, voor het eerst in het verkeer. Fietsers en auto's geeft hij niks om maar scooters, vrachtwagens en tractoren zijn nog erg spannend..
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Super trots![]()
Binnenkort in 2span met mijn oudere merrie, ben zeer benieuwd hoe ze het gaan doen en het is voor mij ook nieuw in 2span..
Elisa2 schreef:Ah weer wat geleerd, dankjewel!
Zijn 19 inch banden niet te groot voor een Shet?
Een rem heb ik ook graag, maar denk niet dat er budget is voor zo'n hele dure wagen. Maar we zullen het zien. Het is voorlopig enkel voor recreatief.
MaritB schreef:Elisa2 schreef:Ah weer wat geleerd, dankjewel!
Zijn 19 inch banden niet te groot voor een Shet?
Een rem heb ik ook graag, maar denk niet dat er budget is voor zo'n hele dure wagen. Maar we zullen het zien. Het is voorlopig enkel voor recreatief.
Hoe groot is de shet en wat voor type wagen?
Want 19” voor een sulky is fijn vanaf 97cm
Bij een tweewieler beetje afhankelijk.. van type etc..
Het is niet zo i1 op 1 te zeggen
dierenfan schreef:Muronia dat ziet er fantastisch uit enne zelfs met mijn recreatie menwagen heb ik wedstrijd gereden dus jou wagen kan absoluut. Die is toch meer marathon gericht dan recreatie als ik het zo zien? Zwgt een leek hoor!
Weet iemand waar je top kwaliteit lamoen kan kopen voor trekpaard maat? Die zit niet bij deze menwagen. Heb helaas nog geen merk maar zit met zo'n 30 a 40 cm buis aan de menwagen. Vrij standaard kennelijk.
Nouvel schreef:Hier even tussendoor een groot uit herfstachtig Someren, weer een blij paard!
https://www.instagram.com/reel/DBrQ1xPo ... MzdGtkbg==
Nouvel schreef:Hier even tussendoor een groot uit herfstachtig Someren, weer een blij paard!
https://www.instagram.com/reel/DBrQ1xPo ... MzdGtkbg==