Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar kinderachtige zooi is het soms 
en dat is ook precies zo. Lekker laten gaan die mevrouwCitaat:Nou, de jury gaat daardoor echt niet ineens alles laag punten hoor, gewoon dat onderdeel en dan gewoon weer lekker verder.
). Ik heb haar toen verhuisd naar de stal waar ik nog met Cathey sta en toen was het ook afgelopen. Was precies dezelfde periode. Jaar daarvoor het najaar niet zoveel problemen zo op het oog, maar toen nam ik haar steeds mee met Ollie, toen stalperiode wel drama, ik wist toen nog niet dat ik haar dat niet kon leren, heb het toen echt geprobeerd maar ze flipte elke keer totaal op stal (maar ja, anders had ik helemaal niet alleen kunnen rijden met Ollie en dat wilde ik wel uiteraard). Wat toen wel werkte enigszins om het te temperen was een dubbele portie magnesium en valeriaan. Oorzaak haal je daar niet mee weg natuurlijk... Hoe het voorjaar toen met haar is geweest weet ik niet, ik heb haar 1 juni overgenomen, maar gezien haar blessures toen zal dat ook drama zijn geweest...
ruikt heerlijk.
). Duszzzz.
goed idee trouwens
die was weer ultra braaf
echt bizar, ze is net een mens, begrijpt precies wat ik bedoel en hoe ik me voel
(voelde me dus minstens 80 vanochtend) valt echt in de categorie Ollie vwb gedrag oh zadel.
en op taart e.d. hahaha.
dus nu andere besteld maar die is niet op voorraad dus afwachten maar wanneer die erin kan
en niet planmatig bezig zijn (nou dat is totaal niet mijn ding duszzzz ....
).
. En nieuwe regendeken voor Amerigo was er al bij de post, lang leve de paardendrogist. Andere was te oud en niet meer waterdicht. En mezelf via Divoza een nieuwe jas kado gedaan (hadden kadobon gekregen), heb een echte Anky, heel mooie kleur blauw