Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ben wel telkens aan het bijlezen geweest, maar had weinig te melden.
. Hopelijk is full niet veel te groot
.
.
en wat fijn dat het weer goed gaat met de hondjes
want hij kent de proef al uit zijn hoofd
1 minpuntje....hij zet te vroeg in
.
klein detail..
en contact gehad met Smikkeltje, het gaat goed, mooi zo
. Ik ga in de kennismakingsklasse, en dan ook nog ponyklassement plus dat ik me totaal niet druk maak dus ook al doen we het wandelend .... het gaat me echt puur om het op trailer staan, keuren, tussen andere paarden rijden enz. Tempo zal 0 zijn en dan 22 km, nou dat moet kunnen hoor, ze zit nu op 10 km met beide hoefjes in de neus.... plm 3 km per week erbij (tempo 0), heb nog 4 weken
Heb hier trouwens in het bos ook aantal heuveltjes dus dat kunnen we wel wat oefenen. 
(echt totaal zijn eigen idee) zo wat is dat toch een brave pony. Ze liep zo keurig rustig aan de lijn en netjes stilstaan met erop klauteren/eraf. Ze vond het echt leuk om te doen leek het. Zoonlief zei dat hij het ook leuk vond en dat hij wel vaker wilde. Hij wilde nu ook al draven, leek me wat voorbarig
't is wel een erg leuke combinatie

hij liet zich alleen een beetje lomp van pony afvallen met afstijgen, kwam wat rot terecht op zijn rug (hoe hij het deed ik weet het nu nog niet) maar gelukkig zei hij direct dat hij geen loser was die er dan niet meer op wilde.