[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 08:27

Dank je PrinsjeH.
Heb gisterenavond maar twee hele grote glazen wijn genomen zodat ik wist dat ik in slaap zou vallen, zag weer steeds die vrachtwagen voor me.
Fijn dat je geslapen hebt, maar niet lang dus let op jezelf.
Is je vriend thuis?

Smickey2011

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 08:31

Vanmiddag is hij thuis en rijden we naar Utrecht, mogen we van die maanpakken aan om bij Har te kijken (hij staat geïsoleerd ivm de koorts)

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 08:37

Ik blijf door duimen voor jullie. Ik hoop zo voor je dat ze hem er doorheen kunnen halen. Sterkte!

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 08:37

Ik denk aan je PrinsjeH, wat zul jij je rot voelen.

Hier een hele zere knie. Ben gisteren gevallen in het land en gisterenavond laat ging het pijn doen en ik werd wakker met het gevoel een hele dikke knie te hebben. Heb ik niet maar strekken en buigen gaat niet meer. Doet echt pijn, lopen ook. Grrrrr

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 08:38

@ PrinsjeH: We denken allemaal aan jou en Har! Ik ben een tijdje erg passief geweest in het topic, ik had wel gelezen dat hij niet helemaal in orde was, maar dat het zo erg was, heb ik gemist! Jeetje zeg, ik krijg er rillingen van!

@ VHU: veel plezier met je ritje! Moet ook wel nare herinneringen voor jou oproepen als je een bekende naar Utrecht ziet gaan... :(:)

@ IngridM: verzorg jezelf maar goed!

Mijn stage in Nieuw-Zeeland begint ietsje meer een feit te worden :):) Mijn vriend gaat vandaag alles proberen te regelen: zijn cursus in avondschool waar hij net dan examens van heeft, zijn stage van vastgoed die hij wil gaan doen, ...
Ik heb contact gehad met Nieuw-Zeeland, ze gaan hun best doen om een plaats te vinden voor me. Volgens een kennis van me (die me in contact heeft gebracht met Nieuw-Zeeland) gaat dat geen probleem zijn, omdat ze vele relaties hebben, maar het is toch een beetje spannend :D

bettepet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 08:46

Prinsjeh ook mijn duimen draaien overuren. Vreselijk, maar gelukkig weten ze nu wel wat het is.
Sl. leuk stage in nieuw zeeland. Krijg je de kans, altijd aangrijpen.
Verder nog een prachtige foto van Janouk tegengekomen en fifi aan de lange teugel.
@ fifi waar was deze les? Organiseren jullie dat vaker? Ik lange teugel namelijk ook met mijn shet.

Verder sta ik hier in dubio of ik mijn shet zal scheren of niet. Hij staat al best in zijn wintervacht en omdat ik hem toch zo'n 5 a 6 keer in de week gebruik, blijft hij lang nat na het werk.
Als ik hem zou scheren dan scheer ik hem helemaal. Hij loopt nu al in een regendeken dus zal dan zijn winterdeken 300grams op krijgen. Maar moet hij dan voor de echte winter een deken met hals of halve hals hebben? of gewoon nog een deken er bij over?

Verder hier helaas al de hele week een invalwerk op de basisscholen. Enorm balen. Laat er maar een griepje rond gaan, dan kan ik weer aan het werk.

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 08:46

Prinsje ik duim voor jullie :(:).

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 09:06

morgen allemaal..... geen goed, want dat is het duidelijk niet echt...

Prinsjeh...ik duim voor Harley !!!!
Hoop dat hij goed opknapt....fijn dat hij in goede handen is in Utrecht...

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 09:13

Oeii, had op goed nieuws gehoopt, maar dit is het tegenovergestelde. PrinsjeH veel sterkte, gelukkig is hij in goede handen.
VHU: zal voor jou een hoop herinneringen terugbrengen, dus jij ook veel sterkte!

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 09:48

PrinsjeH schreef:
Vanmiddag is hij thuis en rijden we naar Utrecht, mogen we van die maanpakken aan om bij Har te kijken (hij staat geïsoleerd ivm de koorts)

ik schrok me rot meis, net bijgelezen en je berichten opgeslurpt...

hoe gaat het nu met hem?
heb je al nieuws??

ik duim zo hard...
zelfs de kids in mn taxi duimen mee...

tine10Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:19

Ben ik weer, nog geen nieuw nieuws over Harley.
Fijn dat je wel even hebt geslapen!

Bettepet: ik zou gewoon scheren. Hier gaat over 2 weken ook het mes erover. Ze krijgen dan een 200grams op en als het veel kouder wordt dan komt er een extra deken bij. Ze krijgen hier sowieso een hals op, maar dat is nu vooral eigenbelang :o.
SL: spannend hoor. Zou zeker gaan, zo'n ervaring/kans krijg je wellicht nooit meer
Ingrid: sterkte

Smid is net geweest, alles staat er weer netjes bij. Rembrand heeft achter een maatje kleiner gekregen in de hoop dat hij ze nu niet meer aftrapt.

Nou, ik ga Rembrand even longeren, man achter de broek dat hij iets met Thabor gaat doen (het miezert een beetje en nu wil hij niet meer). Amerigo krijgt vrij.

bettepet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:22

@tine, heb jij geen last van het afschuren van de manen? Mijn shet heeft super mooie lange manen en ben een beetje bang dat als ik hem een deken met hals op doe de manen wegschuren
En waar heb jij de dekens met hals gekocht?

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:25

@bettepet; misschien een compleet andere situatie
mijn paard loopt met een eczeemdeken. Aan de binnenkant van deze deken zit een glad stofje (Rambo SIH) en zijn manen schuren niet af :) (zou wat zijn, die deken is juist tegen het afschuren ;) )
Wel houd ik ze ingevlochten, omdat het anders een klitten-bende wordt. Maar hij heeft ook véél en vrij lange manen :)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:26

Ik heb voor mijn merrie een Rhino met hals. Maar die heeft prachtige lange manen
Afbeelding

bettepet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:29

@ evelli, zij heeft inderdaad prachtige lange manen. Die van mijn pony zijn ongeveer net zo lang alleen dan wat dunner
waar heb jij de Rhino deken gekocht?

@naaltje, dat klopt. Mijn moeder heeft ook 2 shetten onder de eczeemdeken lopen en die hebben ook erg lange manen. Zij zitten nu overigens nog heel mooi in hun vacht door die deken

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:29

Ipsilonka, IngridM, Tass, Bettepet, Biancacoo, Evelli, Sander_lotte: allemaal dankjullie wel !!!

Ingrid, jee, ook al een ongelukkige val gemaakt, hoop dat het snel beter gaat met je been en anders misschien toch even foto laten maken ofzo??? :(:)
SanderLotte: wat gaaf, houd ons op de hoogte van de Nieuw Zeeland ontwikkelingen :D
Bettepet: geen idee over scheren, ik heb dat nog nooit geprobeerd... geen ervaring :D

EDIT

oh, terwijl ik dit bericht had getypt is er nog veel meer geplaatst *kreeg telefoon onder het typen dus ook wel heel lang over gedaan*

Nog geen nieuws...

Wat een prachtige shet zag ik met die mooie manen <3
Laatst bijgewerkt door Smickey2011 op 05-10-11 10:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:31

Via Josie hier op bokt :) stuk goedkoperer, en goede levering.
Ik heb die van deze merrie na de foto een stuk bijgeknipt hoor :) een randje van een cm of 3 aan de anerkant eraf. Dan tonen ze wat voller/dikker :) en ik vind het mooier.

bettepet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:33

@evelli, heb je voor mij een mailadres of website?

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:34

Wat een gave Shettie <3.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:36

@Prinsje: tjee, zeg, wat een schrik, heel veel sterkte met Har, fijn dat hij in goede handen is, we blijven duimen en tjee, dat jij nog zo lief mee leeft met iedereen hier :(:) :(:) :(:) :(:) <3 .

@VHU: gisteravond werd het donker en moest ik ineens ook aan jou denken... is natuurlijk ontzettend confronterend voor je :(:) .

Hier ook heel lange manen bij eentje en dat gaat prima met een hals, idd ook van Horseware.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:37

bettepet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:48

Zo, zij verkoopt echt een heleboel dekens.
heb haar even gepbt over de prijs, en als dat wat lijkt, zoeken we er vast ook nog 2 uit voor de rijpaarden van mijn vriend.
Super bedankt voor de link evelli.

Denk dat ik toch ga scheren. Voelt de pony zich vast veel prettiger bij als dat hij na het trainen iedere keer kletsnat van het zweet is

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:51

Zo, ik ben heel hard bezig met het verzamelen van info over leverbot... pff.. Bijna alles is euh, wetenschappelijk engels. Vrij taai dus :+
Vind ook dat ik nu even een pauze verdiend heb. En ik ga lekker een maaltijdsalade eten :9

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 11:03

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 11:08

Poeh PrinsjeH ik vind dat afwachten altijd zo erg! En dat je dan zelf niks kan doen, bah!
Heel veel sterkte nog steeds!!!

IM sterkte met je rug!