Ik zie wel dat ik nog overdreven naar voren ga met mijn hand maar toch was het ontspannen rijden

https://youtube.com/shorts/cLr6p8Pg5So? ... _E50UtP9-B
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Muronia schreef:Dierenfan ohh tuurlijk, wat stom van mijsorry! Dat verklaart de mooie billen inderdaad haha.
Elisa ik moet nog een beetje van dat dressuurmiepje-gedrag af zien te komen. Ik vind het zelf nog een beetje spannend bij de weg, altijd vrij veilig in de bak gereden. Dit is wel even wat anders dan
Muronia schreef:Dierenfan ohh tuurlijk, wat stom van mijsorry! Dat verklaart de mooie billen inderdaad haha.
Elisa ik moet nog een beetje van dat dressuurmiepje-gedrag af zien te komen. Ik vind het zelf nog een beetje spannend bij de weg, altijd vrij veilig in de bak gereden. Dit is wel even wat anders dan
swartbeessie schreef:@dierenfan wat fijn dat je zo lekker hebt gereden! Vraagje, is jouw bok hoog genoeg? Lijkt me best een uitdaging om te mennen met zo'n groot paard!
@muronia gaaf om die beginnetjes te zien.
@marga ik ben ook benieuwd wat je bedoelde met disselen! Loopt een van de paarden in tweespan dan van de langboom af o.i.d.?
happytime schreef:Dierenfan: toch zijn dat fijne wagens waar je van achteren tussendoor op kan stappen,ik ben veel meegeweest met ritten met zo'n wagen,groom houdt paard vast en je stapt op en gaat zitten,dan komt de groom ernaast ,als groom stapte ik wel aan de zijkant op,beetje lenig