Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

en super dat je toch naar die beurs kon. Klinkt super interessant.
). Maar eerlijk is eerlijk, zo'n paard als Cathey is dan wel een cadeautje
Wat fijn van de bijrijder!
), ik vind dat dan altijd stom, maar jullie zijn een beetje mijn enige uitlaatklep en mijn ha vond het in mijn situatie niet meer dan logisch is eigenlijk ook gvd niet te bevatten... probeer maar sterk en positief te blijven; fake it till you make it.
ik zal de beerput verder weer dicht laten en kijken dat ik nog lekker wat slaap.
lucht je hart maar hoor, als je je daarmee een klein beetje beter kan voelen, dan mag je van mij het hele topic volgooien
beetje misselijkmakend is het gewoon en de ene weet het nog beter dan de ander..........ik Ben blij met mijn gezonde en blije en brave Milla
.........zo ook ff gal gespuuwd
Mooie manege is dat daar en mooie uitrij mogelijkheden met de bossen......prachtig
ik ben niet zo fit, koud en keelpijn
.
Baudyh, onze tuiger is echt een jonge bengel, maar klaar is klaar en luisterd als elastiek, daar heb ik niks op aan te merken, wel ritselig hoor, maar daar trainen we aan
ze zijn erg lief. Willen de hele poos bij je zitten. Ze komen van de boerderij maar zijn echt dikke knuffeltjes.
en daarna avondje lesgeven.