Helaas zelf wat minder gereden. Rembrand is echt van slag door het vertrek van Thabor. Maar goed, in de vaardigheid gelukkig nog 2 wp mee kunnen nemen. En de kur gewonnen met Rembrand. Heb beide kuren wel gefilmd, maar ik vind ze eigenlijk niet goed genoeg om ze te publiceren

Amerigo vond de muziek wel heel erg spannend

Heb eindelijk geloof ik alle zooi van de wedstrijd opgeruimd. De uitslagen moeten nog op de site geplaatst, maar ik heb daar even hulp van manlief bij nodig en die is nu op verjaardagsvisite (heeft mij heel lief laten slapen

Nu maar even wandelen met de honden, heb ik toch nog wat lichaamsbeweging. Vanmorgen wel even op Rembrand gereden; maar even met zadel en hoofdstel hahah; maar meer dan stappen lukte me niet. Ik wilde even een buitenritje met zoonlief maken, maar die wilde niet alleen maar stappen, dus samen in de bak gereden. HIj kreeg Amerigo zoooo fijn aan het rijden, dat ik hem voorzichtig wat heb laten wijken op de volte. Er zaten al goede pasjes bij. Zoooo stoer. Komend weekend hebben ze weer wedstrijd, als ze daar zo lopen als vandaag....