[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

__PSM__

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 14:31

Ik kan hem uiteraard ergens anders stallen, maar dan heeft hij t niet zoals hij t nu heeft... Min 12 uur buiten iedere dag in weer en wind...

Verder.. Is t niet dat ik het niet niet kan betalen, maar vooral dat ik niet weet of ik t wil betalen...het geld ophoesten is gelukkig geen probleem

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 15:01

middag allemaal.. :wave:
vhu die weer endurance gaat doen...haha..geweldig zal ollie dat vinden ,weet ik zeker +:)+
wat een knap citotoets resultaat heeft je zoon gedaan, superknap ! -:)
janouk's vrouwtje viert heerlijk vakantie..hier miezert het..veel plezier daar nog !!
tallechie heeft geen tijd voor de paardjes..
psm heeft ondeugend draak paard..
jenkins heeft ook een draakje ipv pony..
ollie zoekt leuke pownie !! succes, komt vast goed.
Gem....de datum van keuren komt steeds dichterbij, spannend.
maisie heeft vanavond les..
Aks..al uitgetobt met je laptobbbbbb ??
Smickey,..mocht je lezen..hoe is het met je ?? gaat het goed, en ben je nog bij Mick geweest ?

verder......ben ik het vergeten geloof ik..
vanmorgen met zoontje en hondjes in het bos geweest +:)+ stal gestrooid, want er komt tijdelijk een paardje van andere mensen bij ons verblijven..en er zijn 3 hondjes die hier logeren..druk druk.
en ik had vanmorgen 1 heup die het niet deed.. >;) erg pijnlijk en ik kon bijna niet lopen...fijn zo'n wandel door je lijf pijn..

Hoe zou het met Tine en de vakantie zijn ??

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 15:42

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 16:07

Leuk Bicci, jammer zo ver weg :P

Biancacoo heeft veel logees :D Gaat het nu weer met je heup?

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 16:13

biancacoo een stukke-heup.. :(:) wel weer over?

vhu gaat endurancen! Stoer hoor!! :oo :D

PSM en Tallechie kritisch op stalling etc

Ik ben net thuis. Op stage goeie beoordeling gehad, door gegaan naar school om af te leveren. En nu net thuis. Gauw verder voor afstuderen

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 16:19

weer wat bij te lezen hier.... :j
ach in de winter doet iedereen wat minder met de pony/paarden halen we van de zomer wel weer in _/-\o_
voor degene die een kleine pony zoeken....tiamo in de aanbieding,pony die zichzelf erg grappig vind van 1.20 hoog
vanmiddag voor sun de dierenarts gehad,na veel gevoel enz kwam er met kloppen op de hoef een reactie van sun....
een hele diepe hoefzweer,hele klus om die netjes weg te snijden,gedver spoot een pus uit, nu mooi blauw verbandje eromheen en weer in de wei,over 3 weken hopelijk weer aan het werk

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 17:26

Goed dat er nu uit is wat sun mankeert, ik hoop spoedig herstel !
Die heup, gaat nu weer goed, niet veel gestaan vandaag.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 18:16

allerlei spullen op internet gezet, komt wel wat reactie, zadel waarschijnlijk al verkocht.
even wachten op geld en dan verstuur ik hem.

wagens ook maar op internet gezet, heb volgende maand een afspraak staan bij een wagenmaker, maar weg is ook weg.

Net even boven alles schoongemaakt. Eerder kwam mijn moeder 1 x per week voor de extra dingen, maar sinds januari niet meer, kon het toch merken. Maar goed alles is weer netjes.

vanmiddag onverwacht visite gehad, dus ga vanavond even naar de pony's toe

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 18:55

@VHU: Opgegeven voor endurance, gaaf hoor! En je zoon mooie resultaten met de CITO.

Maisie die de pony’s heeft geënt, Daantje die vannacht goed heeft geslapen en Tallechie die spullen tekoop heeft staan.
Janouk geniet van een heerlijke vakantie, terwijl wij hier in de kou bezig zijn. :brr:
Ollie die opzoek is naar een pony, hier niks voor je in de aanbieding :D
Biancacoo die last heeft van haar heup, sterkte, lijkt me een rot! En Aks die goede beoordelingen heeft gehad op stage! +:)+

Hier een leuke dag gehad, even wezen shoppen. Erg leuk, maar wat minder leuk voor mijn bankrekening. #)
Zo even een hapje eten en dan weer door naar tandemles.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 22:08

Auuu Biancocoo dat kan zo zeer doen -O- Zo te horen ben je toch heel actief geweest. PSM en Jenkins met apekooi paard/poowns.... Tallechie heeft er ook even een paar maar heeft goede hoop op betere tijden. Tijd van het jaar zit gewoon ook niet mee (behalve voor Janouk hahaha heerlijk zeg, en Tine vermaakt zich waarschijnlijk prima in de sneeuw), maar .... ik vind het al lekker langer licht blijven en was het bij jullie ook zulk heerlijk doe weer? Bij ons wel :D beetje koud maar wel lekker. Maisie straks nog lessen en Poeltje ook. Vind ik wel heel dapper hoor zo in het donker en zo laat :brr:

Ben hele middag bij pony geweest, heerlijk! Stelling opgebouwd voor in mijn stuk waar ik voer opsla e.d., tweewieler ingesteld, denk dat hij nu goed staat, en beetje geprobeerd om Ollie tussen het lamoen te krijgen, vond ze nog spannend maar goed ga morgen gewoon weer oefenen.

En nog heerlijk gereden, eerst in de bak, ze was vreselijk hengstig en in paddock stond haar grote liefde een prachtige Fries.... wilde ze steeds stilstaan piesen, nou dat kan natuurlijk niet ~~}> ze had al gauw in de gaten dat ze beter door kon lopen :+ toen na zo'n 20 minuten als beloning nog het bos in, weer wat langer gedraafd in lekker tempo, ze snapt het principe van de ruiterpaden nu beter, geen in de bosjes stormen pogingen meer :)) Het klopt Biancocoo ze vindt het echt geweldig, zit er meestal toch echt in bij die paardjes met flink wat Arabisch bloed erin. En ik vind het zelf natuurlijk ook erg leuk dat voelt ze natuurlijk ook wel.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 23:07

Aks, fijn een goede beoordeling!!

Happytime, aah arme sun, hopelijk snel weer beter!

Tallechie, heb t waarschijnlijk gemist, heb je nieuwe wagen dat je die v jou te koop zet?

Poeltje, lekker shoppen :D

Vhu een heerlijk paarden middagje gehad! Lekker bezig zo!

Vandaag nieuwe verzorgster voor het eerst alleen naar sil geweest. Zondag waren we samen gegaan. Normaal laat ik mensen niet zo snel alleen, maar t is ff niet anders. Leek me een verstandige meid en ze smste dat sil ontzettend braaf was. Dus heb er een goed gevoel over.

Ik ben weer actief geweest, uurtje bodyattact gedaan, is een intervaltraining op muziek. Jeejtje dat is pittig!! Hoop dat ik morgen nog kan lopen haha. Daarna heerlijk even 10 min onder de zonnebank. Zo lekker douche en slapen, morgen weer om 6 opstaan.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 23:14

jenkins nee heb nog geen nieuwe wagen, maar ben aan het orienteren. Wil een wagen waar ik enkelspan en dubbelspan mee kan rijden en die aan de eisen van de spoorbreedte voldoet.

hopelijk sun weer snel beter

biancaoo gaat het weer goed met de hondjes bij elkaar?

hier de hele middag al moeilijk aan het lopen doen om een vraagprogramma voor elkaar te krijgen. Ben er om half 4 mee begonnen en het is nog niet klaar, maar stop er mee. Programma loopt tekens vast, ben er helemaal klaar mee

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 08:27

Goedemorgen,
Hondjes doen het weer prima samen,gelukkig.
Vhu fijn buiten gereden, en ollie verliefd in de bak op fries...
Jenkins, zou mooi zijn als het goed klikt met verzorger.
Tallechie, balen van vraagprogramma, zo kost het onnodig veel tijd....ik ben zoooo blij dat ik daar niets meer mee te maken heb.

Vandaag wat hout kopen,zoontje wil gereedschapkist maken......dus dat gaan we vandaag maar doen.

Tot later.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 09:16

biancaoo gelukkig hoeft dit alleen voor dressuur en vaardigheid en niet voor de marathons, maar het is wel frustrerend. Als Daan vanmiddag weer op bed ligt nog een keer proberen.

succes met het bouwen. Goed dat hij dat al zelf doet en aangeeft.

Daan heeft uitgevonden hoe de wasmachine werkt... niet handig...

hij lijkt wel het slapen te hebben uitgevonden. Gisteren om 2030 op bed, om 22 even wakker, even bij hem geweest en doorgeslapen tot half 8. Zeer netjes dus

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 10:21

Hahaha die Daan technisch ingesteld mannetje :Y)
Hier ook erg blij na jaren secretariaat te hebben gedaan en/of lid in besturen van verenigingen dat ik dat niet meer doe, vrijwilligen doe ik wel paar keer per jaar, maar dan gewoon per wedstrijd / evenement.

Jeetje HT had er gistere overheen gelezen maar diepe hoefzweer, ja dat kan erg zeer doen :(:) . Wel fijn dat het opengelegd is. En dat het dus eigenlijk zoiets simpels is, krijg zelf altijd helemaal de kriebels als ze zo vaag kreupel zijn....

Biancocoo ook al technische zoon, gereedschapskist maken leuk idee.

Ik ga hier klusdag drie in, haken ophangen en zadeldragen monteren of eens kijken wat voor constructie ik in elkaar kan sleutelen. Dus beetje prutsen en ook nog wat pony poetsen enzo.
Moet om 12.30 uur weer thuis zijn dus ga snel de deur uit, fijne dag allemaal het is prachtig buiten!

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 11:43

Succes VHU

Hier al even naar het dorp geweest. Als Daan zo weer op bed ligt nog even door huis heen.
Ben nog steeds met het vraagprogramma bezig....

vanmiddag weer les... mag ook wel, heb zaterdag weer wedstrijd. Hopelijk donderdagavond nog even rijden en als er tijd en ruimte is vrijdag ook nog maar even

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 11:52

@HT, fijn dat ze hebben kunnen achterhalen wat Sun mankeerd...en nu de druk er af is zal het snel beter gaan :(:)
@Tallechie, toch handig een zoon die een helpende hand in het huishouden kan bieden _/-\o_ ;)
@Biancacoo, leuk een technische zoon die van bouwen houdt... die van mij houdt daar helemaal niet van ... en bouwt liever iets virtueels achter de computer -O-
@Poeltje , heeft haar centjes geruild voor mooie spulletjes ;)
@Jenkins, heeft een super zelfstandige verzorgster gevonden +:)+
@VHU, is druk aan de klus :P

Nou ik rijd dus de kur (als het goed is) maar ik geloof écht dat ik opgegeven ben voor Bananasplit en dat aanstaande zaterdag Frans Bauer uit het juryhok komt zetten :+

-Eerst heel veel mailwisseling over de reglementen :list:
-Dan sta ik op lijst om een verkeerde proef te rijden om 9.10uur in Ermelo en sta ik niet op voor de kur (ondanks het feit dat ik me netjes ingeschreven heb en meerdere mails ontvangen heb :roll: )
-Ook weten ze niet hoe mijn pony heet ... op de startlijst staat dat ik dat nog maar even door moet geven....
-Na telefonisch onderhoud maandagavond over bovenstaande en nog een bevestigingsmail kijk ik gisteren op startlijsten en wat zie ik :oo

-Dat ik op sta voor 2 dressuurproeven (ipv 1)
-Ik deze dressuurproeven start in de klasse M
-En mijn naam nu wel terug te vinden is op de startlijst voor de kur maar dat ik daar ook in de klasse M start....
Dus gisteren maar weer gebeld en het de wijzigingen nogmaals gemaild in de hoop dat het voor zaterdag 'goed' geregeld is _O-

IK GEEF HET ECHT BIJNA OP!!! :x :roll: _-:(

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 11:57

:D volgens mij is de organisatie ONGESCHIKT haha of was hetmijn paard

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 12:06

Succes met klussen, VHU!
Tallechie vandaag les en Daan die weer goed geslapen heeft.
Ollie, niet netjes van de organisatie en voor jou weer extra werk. Hoop dat ze na je belletje en mailtje het nu wel goed neerzetten.

Tandemles ging gisteren goed, ze krijgen het spelletje steeds beter in de gaten.
Vandaag Kokkie en Peppie even in het enkelspan trainen voor zaterdag, verder vrij weinig op de planning staan.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 12:15

Ik wil nog even een leuke foto spammen van de fotoshoot *\o/* alleen moeten jullie mijn hoofd even wegdenken -O-

Afbeelding

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 13:20

mooie foto Ollie! En wat een gedoe, hopelijk optijd opgelost!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 13:35

Klinkt allemaal als een slechte grap ollie....wat een gedoe om een menkur op muziek te rijden, haha....sterkte..
En zo'n schitterende foto zeg !

Tallechie toch wedstrijd, met nieuwe groom ?

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 13:36

:brr: vandaag dus even geen zin om in de kou te gaan slepen wandelen of wat dan ook, Ollie heeft lekker staan gillen met een buurvrouw in de paddocks en ondertussen heb ik m'n klussen gedaan.

@Jenkins kijk aan! Zou fijn zijn als ze langere tijd voor Sil kan zorgen, scheelt je hoop zorgen in jouw hoofd.
@Ollie heerlijke foto, vind Laika er ook zo heerlijk schattig bijzitten <3 wat is er mis met jouw hoofd? Maar wat een geklooi zeg met het secretariaat.... :x
@Tallechie hoop dat Alwyn weer goed is na z'n gedoetjes.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 13:38

Ollie wat een gedoe zeg met de KNHS hopelijk is het nu goed.
Gave foto van bruutje !!

Tallechie ik zal nog een x foto's van mijn wagen sturen.

Was gisteren mis heb pas volgende week les. Dus maar naar de pony's gegaan en alleen stallen gemest. Krijgen ze nog een dagje vrij ivm enting. Vanavond even robijn of ferro longeren en dan morgen
weer met de andere 2 aan de slag.

Lang niets meer gehoord van smikkel volgens mij?

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 13:47

biancaoo is dressuur, dus mijn moeder doet dit.

Het ging voornamelijk om de marathons, omdat mijn vader dit niet meer kan, maar waarschijnlijk gaat mijn zus achterop