Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
erg pijnlijk en ik kon bijna niet lopen...fijn zo'n wandel door je lijf pijn..
Gaat het nu weer met je heup?

Zo te horen ben je toch heel actief geweest. PSM en Jenkins met apekooi paard/poowns.... Tallechie heeft er ook even een paar maar heeft goede hoop op betere tijden. Tijd van het jaar zit gewoon ook niet mee (behalve voor Janouk hahaha heerlijk zeg, en Tine vermaakt zich waarschijnlijk prima in de sneeuw), maar .... ik vind het al lekker langer licht blijven en was het bij jullie ook zulk heerlijk doe weer? Bij ons wel
beetje koud maar wel lekker. Maisie straks nog lessen en Poeltje ook. Vind ik wel heel dapper hoor zo in het donker en zo laat
ze had al gauw in de gaten dat ze beter door kon lopen
toen na zo'n 20 minuten als beloning nog het bos in, weer wat langer gedraafd in lekker tempo, ze snapt het principe van de ruiterpaden nu beter, geen in de bosjes stormen pogingen meer
Het klopt Biancocoo ze vindt het echt geweldig, zit er meestal toch echt in bij die paardjes met flink wat Arabisch bloed erin. En ik vind het zelf natuurlijk ook erg leuk dat voelt ze natuurlijk ook wel. 
. Wel fijn dat het opengelegd is. En dat het dus eigenlijk zoiets simpels is, krijg zelf altijd helemaal de kriebels als ze zo vaag kreupel zijn....
)
vandaag dus even geen zin om in de kou te gaan slepen wandelen of wat dan ook, Ollie heeft lekker staan gillen met een buurvrouw in de paddocks en ondertussen heb ik m'n klussen gedaan.
wat is er mis met jouw hoofd? Maar wat een geklooi zeg met het secretariaat....