Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Kitana die stikte in der melk bij de eerste slok en heel het lichaampje werd slap heb der toen ook moeten helpen.. en een veulen van een vriendin die hebben we ook bij de geboorte in moeten slapen die had een open gehemelte, verschrikkelijk hoe die merrie toen te keer ging en me veulen van 7 weken is 2 jaar geleden dood getrapt..

.
Wel lief van je vriend hoor dat hij met zoveel controles is meegeweest, dat heeft Bart niet gedaan (doordat het bij ons niet zo makkelijk ging had ik ook wel heeeeuuuuul veel controles
).
Naja, hij heeft er niets aan over gehouden (was in mei,we kampeerden toen in Zweden,is het nog erg koud)
Ik merkte ook dat mijn groom die net met wat lossere leidsels altijd ment dan ik, hem heel goed kon mennen de laatste keer dat ze mee was. 't Is gewoon geen sloompie
en hij kan uuuuuuuren sjouwen, vind hij ook geweldig om te doen

. Vorige week zijn ze bij mij wel komen kijken voor mijn tweewieler en ook daadwerkelijk op komen halen. Ze zijn er nog wel betrouwbare mensen

Citaat:VHU: Heeft gewerkt, gewerkt, gewerkt en gaat starten met Rizanta. Eerste keer toch?