[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

avaluna

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 13:06

Hahahaha, heerlijk vooruitzicht; lekker vakantie!

Pfff, baal dat die koorts niet weg gaat. Nou, was ik vandaag wel weer "druk", maar goed.
Als ik vandaag blijf liggen word ik meer dan dippig.

Iemand hier ervaring met bestellen van ontwormkuren in Engeland?

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 13:33

Ava dat is inderdaad balen -O- . Geen ervaring met wk uit Engeland
HT: nee, hij gaat al een tijdje niet fijn meer voor de wagen. Morgen zou zoonlief wedstrijd hebben, maar als hij met 10 minuten al problemen heeft, is een wedstrijd al helemaal geen optie. En dan loopt hij in die 10 minuten niet eens aan de teugel of wat dan ook. Wedstrijd al afgezegd, maar ik vrees nu dat het toch echt afgelopen is. Ik wil het nog een paar keer proberen, maar dan is het ook wel klaar. Nu is het gewoon bijna pesten wat ik doe.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 21:05

Zou tuig nog niet weg doen Tine anders kan het nooit meer. Vind hij naar buiten wel leuk? Ollie vond in de bak echt vre-se-lijk maar buiten altijd leuk. In de bak heb ik echt wel gehad dat ik haar zo achter de broek aan moest zitten,
Spoiler:
zat tegen dierenmishandeling aan denk je dan achteraf gezien -O-
... voelde ook zoooo slecht vaak... niets aan... toen we nog bij de menstal stonden zeg maar echt bijna jaar lang twee keer per week serieus trainen maar ze heeft vrijwel nooit met plezier voor de wagen in de bak gelopen. Dus begrijp heel goed dat je daar niet blij van wordt hoor :(:)

Wat jammer Janouk en respect voor je beslissing _/-\o_

Ava wat fijn dat het terras er nu echt gaat komen *\o/*

Zag filmpje van Millla oepsdepoeps dat was erg vrolijk :')

Rest ff kwijt sorry Y;( vandaag training gegeven, daarna naar Cathey en Piet, ff grondwerk gedaan met Cathey (is ze ook weer zoooooo lief :* ) en Piet ff poetsbeurtje en knuffel. En vanavond genieten van onze lieve kleine katties <3
Welterusten allemaal
Afbeelding

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 23:43

Ah, wat snoezig!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 06:15

Lief vhu <3
Zou het tuig niet weg doen...kan altijd nog.
Ht gaat nog op vakantie, heerlijk vooruitzicht.

Fijne dag allemaal.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 06:47

Buiten is niet echt een optie. Ten eerste heb ik dan een groom nodig, ten tweede zit ik hier overal op wegen met aan 2 kanten sloten en dat vind ik op zijn zachtst gezegd niet heel prettig en naar het bos gaan is weer te zwaar.
Maar goed, we kijken het nog even aan.

Wat een geweldige katten <3 <3 <3 <3 <3
Spoiler:
En voelt inderdaad richting dierenmishandeling, dus dat doe ik al niet meer, maar dan krijg je dus een eindeloos gesjok.

Ik moet zo schrijven bij de menwedstrijd. Zin in. Ben wel benieuwd, zit bij nieuwe lichting jury, of die nu ook echt vernieuwd kijken.

Zoonlief had gister nog even gereden met Sam en op linkerhand ging de travers volgens mij helemaal goed *\o/* . Hij gaat straks nog met manlief oefenen en dan morgen eens zien op wedstrijd

Fijne dag allemaal

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 08:34

Zo...heerlijk ronde gestept met zoon en de honden. was ondanks de regen weer erg gezellig, en zoontje ging al super goed met zijn hondje.

Veel plezier Tine.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 08:50

Iedereen een fijn weekend en voor degenen die het nodig hebben een dikke knuffel.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 08:52

Ik stuur lekkere warme zonnestralen naar diegene die het nodig hebben. Het is hier goed warm mag ook wel wat naar jullie

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 13:51

Heerlijk Baudyh dank je!
Hier training aan het geven en echt ontzettend moe... moet nog .... 70 minuten :O

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 16:17

Succes voor morgen, fijn dat het al zo goed gaat.

Lekker op pad met zoon en de hondjes; heerlijk; hobby en diertjes delen.

Bedankt, zonnetje is altijd welkom!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 19:26

Zoooo na training geven bij Ber langs en eindelijk eindelijk eindelijk weer eens een normaal eindje met haar gewandeld. Kan niet goed inschatten of ze het naar haar zin heeft of niet, ze kijkt steeds heel chagi naar de geiten/schapen die er ook staan.... naja we zien wel. Ze is altijd de 1e weken als ze ergens anders staat goed te hanteren daarna begint de ellende tot nu toe weer van voren af aan maar goed.

Yep dat was ook zo bij Ollie Tine, zonder (regelmatig echt) slaan werd het sjokken :roll: maar Amerigo heeft jullie al heel veel gegeven he, wellicht gewoon tijd voor lekker weidemaatje zijn en af en toe ritje buiten of beetje freestylen? Is toch niets mis mee op zijn leeftijd en met zijn staat van dienst? Bij Ollie is het nooit wat geworden, mennen in de binnenbak, maar Amerigo heeft toch echt zijn sporen wel verdiend wat dat aangaat :j

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 20:58

Helemaal waar VHU, maar voor zoonlief is het zo jammer dat hij dan niet meer kan mennen, want met Sam vind ik nog geen verstandige combinatie. Maar goed, we zien wel wat er in de toekomst allemaal nog gaat gebeuren.

Het schrijven vanmorgen was gezellig en leerzaam. Ik moet in ieder geval nog erg aan de impuls werken mocht ik ooit nog weer willen starten.

Vanmiddag weer lange reis naar het westen gemaakt. Mijn vader is morgen jarig en er was vandaag familiereunie. Dus dat maar gecombineerd. Zoonlief heeft ook nog wat kinderzegels kunnen verkopen, dus hij was weer helemaal blij. Is al met zijn 2e envelop bezig

We zijn heel voorzichtig ook al aan het rondkijken voor een toekomstige D pony voor zoonlief. Zodat we op ons gemak, zonder overhaast te moeten beslissen een nieuwe kunnen kopen. Altijd weer spannend natuurlijk, maar goed, ook dat gaan we rustig zien gebeuren.

Nu lekker naar bed en uitslapen.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 08:40

Tine plannen voor een D-pony. Gefeliciteerd met je vader. Schrijven ik altijd leerzaam. Leuk hoor.
Vhu bij Ber langs geweest. Mijn arabier vond geiten enzo ook niks..haha. .
Vanmorgen rondje in het bos gestept, collega musher raakte 4 honden los.....die gingen er meteen vandoor.....dan voel je meteen je hart 10x overslaan.... Gelukkig zijn ze ongedeerd teruggevonden en ook vrij snel...zijn jonge honden en ze gingen meteen vol gas samen op jacht...pffff

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 08:43

:wave:
Ik lees mee maar heb weinig te melden. Half oktober gaan we paarden kijken.

Idd schrikken als zo een roedel losraakt en hem smeert.........

Time rustig aan het kijken naar een D pony.

Ava straks een nieuw terras met ruimte voor haar bed. Fijn.

Gem rustig bezig met de merrie. Lekker,

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 13:10

Oeps dat is echt schrikken Biancacoo :oo
Leuke plannen Belker, heb je enig idee in welke richting je zoekt?
Tine gaan jullie voor iets jongs dat je er nu al over nadenkt? Omdat P. nog prima op Sam past?
Dacht nog als jij erbij op de wagen zit kan er toch eigenlijk niets misgaan bij Sam? Je kunt zo overpakken.

Bij mijn stal nu hebben we ook geiten, dat zijn dwerggeiten, maar waar Ber nu staan hebben ze echt enorme geiten nooit zulke geiten gezien zal morgen even foto maken.

Vanochtend even spannend momentje want had nog niet eerder paar dagen niet met Cathey gereden en dan er weer op. Daarbij hadden ze vanacht ook voor het eerst op stal gestaan. Maar was gewoon opzadelen erop en wegrijden. Zo braaf <3 echt heerlijk. Precies wat je dan nodig hebt na zo'n drukke week.

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 13:36

Ja, tussen de 1.52 en 1.60 hoog, nuchter, koel karakter, niet flegmatiek, aangespannen en onder de man beleerd. Tussen de 4 en de 12, kleur, geslacht, ras maakt niet uit. Maar geen tinker en fries, haflinger, fjord. Wel iets rijtypisch.
Verder zijn dit zoekcriteria, maar wil ik best afwijken.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 13:46

Je vindt vast iets geschikts, Belker.
Hier ook via bokt.
Ik zat in zo'n verkooptopic en was niet eens echt op zoek, maar toen kwam ze zo maar voorbij.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 13:52

Belker . Idd rustig zoeken.... komt vast een leuk paard voor je.
Vhu, heerlijk zo'n paard.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 13:52

Gisteren toch nog naar de reha beurs geweest, want moet nog zoveel vooral nu nieuwe electrische starolstoel en woningaanpassingen.
Had de hele dag in de eerste hal kunnen doorbrengen met sport... Heb potje badminton gespeeld, was er gewoon emotioneel ondersteboven van... en weet dat we of in herfst of lente naar een klimpark gaan... wij gingen vroeger altijd met de quads naar de Ardennen door de rivieren etc. en survivallen, ben nu ook de hoogte in geweest in rolstoel :D . Echt cool beetje actie. Slechte nacht, maar schijn er niet zieker van te zijn geworden, gelukkig, dus helemaal waard.

Zo gaan we naar zo'n veld waar je zelf zo'n bos wildbloemen kunt samenstellen. Vindt dochter geweldig!
Laatst bijgewerkt door avaluna op 02-10-16 14:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 13:55

Klinkt geweldig motiverend die reha beurs Ava !!

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 14:02

Klinkt als een geslaagd dagje Ava, fijn.

Ik ga ook wel wat vinden. Ik heb al 2 rondrijdagen gepland staan.het moet raar lopen als daar niks tussenzit.

Ava welk topic op Bokt is dat?

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 14:08

Vanmiddag houtslepen met paarden gekeken, houtzaagkunst, en nog allerlei hout dingen bij staatsbosbeheer gezien, wat erg leuk.
Hier op bokt markt staan idd soms heel leuke paarden.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 14:15

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 14:17

Vervelend, weet het niet te wijzigen, maar heb via haar het topic opgezocht, omdat het zo snel gaat... niet zo netjes dat haar naam hier nu bij staat... sorry.