Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
balen dat sun kreupel is 
..

. De eerste schijnt in Ysselsteyn te zijn, en daar wilde hij wellicht met zijn jonge paard (in tweespan) aan mee doen.
) misschien op de SGMW in Schinveld (dus pas eind september) een keer HC te laten kennismaken met een dressuurring. Vlak bij stal, dus ik kan die week al een paar keer langs het terrein lopen of rijden, en hoopte dat ik dan wellicht even een rondje in de ring zou kunnen rijden. 
heb er enorm veel zin in. Desnoods doen we de hele route met mij wandelend naast de pony
. Maar goed die van mij is bijna 6 en heeft ook al keuringen gedaan e.d. en denk dat ze niet zo gauw onder de indruk is van alles.
. Met Ster durfde ik daar wel langs, die blies zich 2 x zo groot op, maar bleef naast me dansen, dat wist ik wel
.
maar wel fijn lessen
dan heb je nu gewoon een moeilijkere periode (jij misschien alleen, Sil misschien helemaal niet die is lekker aan het draken
). En Sil de ponydraverijen (erg leuk trouwens dat ze dat in Noord HOlland zo hebben, hier is dat helemaal niet zo) .... hij was toch altijd beetje slomig of vergis ik me nu?
)
Leuk dat je gaat mee doen met de kennismakingsklasse van de endurance! Super ook van je zoontje! Slimme jongen 
Ik probeer wel tijd vrij te maken voor Sil, door eerder van me werk weg te gaan. Verdien ik wel weer minder