[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Akshay

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 11:40

niet gehaald.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 12:37

Aks, wat vervelend!!! :(:)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 12:56

balen aks -O-

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 14:08

:(:) :(:) :(:) niet ??? jee.......wat balen zeg...... :(:) :(:) :(:)

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 14:22

Aks wat balen!! En nu???

Heftig menverhaal van Pikeur! En ook het verhaal van VHU was beangstigend!

Avaluna gezellig aan het pimpelen geweest op feestje :) Ik drink nooit, vind het niet lekker.

Biancacoo leuk nieuws maar kan het nog niet vertellen.

SL al wat minder pijn, gelukkig maar!

Zit hier op mijn werk. In mijn eentje, rest is op werkbespreking elders in het land. Ik moet dus de telefoon beantwoorden en opdrachten invoeren en verwerken. Vanochtend ook nog met rommel dingen bezig geweest, ben daar nu klaar mee en er zijn niet veel telefoontjes of opdrachten, dus het is weer rustig. Hoop dat ik vanavond nog genoeg puf heb om te rijden, en anders komt dat morgen wel weer.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 16:09

Goedemiddag allemaal!
Rug/lijf voelt al weer 70% OK :D denk dat het rijden gisteren wel goed is geweest, is het lekker van losgewerkt. Kan mijn laptop weer opladen dus dat is ook weer geregeld. En vandaag aardig dagje gehad, vanochtend eerst met zoonlief naar mijn werk geweest, ik moest naar een vergadering en had voor de rest vandaag wel dingen maar niets verplichts, dus geen oppas geregeld maar hem gewoon meegenomen (gebeurd bij ons wel vaker) even 2 uurtjes achter computer geinstalleerd :o en daarna samen met zoonlief uitgebreid de kantine bezocht (vinden die kinderen altijd erg leuk om te doen, grappig vind ik dat). Daarna terug naar Rotterdam en bezoekje gebracht aan Mariniersmuseum. Was erg interessant en leuk opgezet. Veel dingen om te bekijken, aan te raken, en veel spannende verhalen. Zoonlief kreeg nog een marinierspet en gesminkt en wel konden we weer op huus an.

Nu dus even bijkomen want ik was wel compleet afgedraaid net -O- :+

Aks wat KKKKKK :(:) trouwens zeg....
Biancocoo ben heeeeeel benieuwd wat het leuke nieuwtje is!!!
Ollie, ik heb ook een keer een hengst achter in mijn nek gehad op mijn merrie, was een Fries, vergeet dat ook nooit meer. Rij jij trouwens nog regelmatig op het paardje waar je het enige tijd terug over had?
Kiss mijn instructeur rijdt in Uden als het meezit wil ik wel gaan kijken, marathon is zaterdag toch?
Avaluna aan de pimpel, ik hou wel van een wijntje of als het van dat warme weer is of bij wat 'heter' eten een lekker witbiertje. Moet zeggen dat sinds de zwangerschap ik eigenlijk niet zoveel meer kan hebben :+ lekker goedkoop zegt mijn man }:0
Frensie doe jij de 17e juni mee in Renkum? Wij hebben ons wel opgegeven :)

Wij zouden 20 mei onze 2e marathon gaan doen maar ik heb me nog maar niet opgegeven. Kan nog niet echt goed zitten (met mijn rug 'in' de leuning) en da's toch wel een vereiste :7 hoop dat de 17e mei, Hemelvaartsdag het me wel lukt met een dressuurwedstrijd onder het zadel mee te doen. Moet rug nog wel net wat beter voor zijn maar we hebben nog een dikke week, hoop dat het gaat.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 16:14

:wave:

griezelige berichten hier... :oo

knuffel voor aks... :(:)

ik heb een ferro topicje gemaakt van zijn 2e keer buiten hier, hij was een beetje stout... :=

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 16:31

haha....ik zag de foto's op fb nouvel, maar wat een schitterend dier is die Ferro....vorig jaar dacht ik...wat moet dat worden...maar nu ????!!!!! kwijlen bij hem en zijn bewegingsfoto's, een topper !!! en op deze leeftijd mag hij nog stout zijn !! nu nog wel...
VHU druk dagje voor je dus...fijn dat je zo goed opknapt !!

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 17:21

Zooo ben weer thuis.
VHU 17 juni is helaas op zondag en dan rijd ik niet, MAAR ze zijn aan het proberen om ook op zaterdag een aantal klasse 1 en 0 ruiters te laten starten ohz omdat er zoveel wedstrijden uitgevallen zijn en als dat mag dan doe ik op zaterdag mee *\o/* En ik ben er sowieso donderdag en vrijdag als vrijwilliger.

Zo maar even eten koken en dan naar stal. Ben moe maar heb wel zin om te rijden :Z :j /3

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 17:24

Oja dat klopt, sorry heb je eerder gezegd. Zou super zijn als die zaterdag een K I/0 kan worden verreden!

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 18:26

nouvel lekkere dekensloper heb je haha. Hij word zeker al heel knap. Robin hangt ook wel eens zo in de dekens.

VHU knap dat je weer gereden hebt. Waar zou je marathon gaan rijden?

Aks balen van je herkansing !!!

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 18:30

@vhu; mooi dat het beter gaat!
Ga ferro's topicje zoeken

M'n niet gehaalde assessment is voorlopig niet meer te herkansen. Baal er echt als een stekker van. ipv te gaan sporten vanavond kruip ik even met een zak chips op de bank. Verrek allemaal maar even...

Maar eerst stofzuigen, heb al afgewassen, bed afgehaald, was aangezet, was opgeruimd. En was pas om 10 over 6 thuis

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 18:31

je heb groot gelijk aks....
kei rot voor je...
:(:) -O- :(:)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 18:42

Aks: dammnnn, balen voor je :(:) !

Bicci: wat een heftig verhaal ;( , maar pijnvrij leven is een groot goed :j . Ik heb een neefje dat zijn hele leven al pijn heeft :\ .

VHU en Kiss: misschien een minimeeting in Uden? Als het een beetje leuk weer is, ga ik misschien ook wel ff kijken. Heb lesmees nog nooit de marathon zien rijden.

Avaluna: mooi feest gehad! Jammer van het weer op zondag :\ .

En wijn... :9 , ben er niet vies van :D . Half september ga ik weer naar Rhein in Flammen in St. Goar en aansluitend naar onze favo-wijnboer om onze jaarvoorraad op peil te brengen. Gaat lastig worden met de Passat ipv de Transporter :o .

Hopelijk zit Ster d'r ijzer er weer onder. Gisteren gewacht tot 11.15 uur, daarna moest ik echt weg wegens overblijfmoeder-verplichtingen.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 18:55

Even egopost, te moe.

Vandaag Thabor naar de kliniek gebracht. Hij wordt morgen geopereerd en ik kan hem als alles goed gaat vrijdag weer halen. Bij thuiskomst kwam hoefsmid nog om pony weer van 4e ijzer te voorzien. Ben ook nog druk voor de wedstrijd van zaterdag.

Moet echt vroeg naar bed, want anders hoef ik zaterdag zelf niet meer te starten.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 19:02

Goedenavond,
@Aks, :(:)
@Nouvel, wat een knappe Ferro... en volgens mij is hij aardig aan de maat <3
@Biancacoo, je maakt ons wel nieuwsgierig hoor :o ;)
@SL_, wat een mooie foto's van je reis... en gefeliciteerd dat je geslaagd bent voor je examen *\o/*
@Kiss, dat wordt weer knallen in Udden en lees ik hier iets over een meeting ? Gezellie :):) :9k
@Tine, :(:) en ook voor Thabor :(:) die over een paar uur zijn mannelijkheid is verloren :7 wel een verstandige beslissing... zodat de rust weer kan wederkeren in de wei...
@VHU, leuk met zoonlief naar museum geweest :j
@Frensie, rijd ze vanavond als je daar nog puf voor hebt ;)

Verders weinig te melden... ik mocht ook weer werken vandaag :+

oh ja, niet dat ik er trots op ben maar wil mijn inschattingsfoutje van afgelopen zondag toch even met jullie delen :+ ... zo zie je maar dat het niet altijd goed gaat 8-)
Afbeelding

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 20:28

nouvel: zo die is gegroeid,wat een patsertje zeg!
ollie in de noodrem :j
hier een pfffff-dag,met paard naar kliniek geweest en we kunnen de tumorren blijven inspuiten, maar er komen er steeds meer bij,en ze zou de verzekering melden dat de kwaadaardige tumorren open gaan en dat we al meer dan 5 jaar aan het behandelen zijn,genoeg nu :?
ze moest aan de longe nog ff bewegen voor de neustumorren,gaat ze toch bewegen....maakt het zo dubbel ^)
nu afwachten wat de verzekering gaat doen, ze is nu gewoon thuis...
en dan werd ook nog de concourswagen opgehaald.....wat een dag

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 20:28

Whoops :=

Pff, klinkt niet lekker happytime.. :(:)

Iemand hier trouwens ervaring met het zelf bouwen van een rem op een dressuurwagentje?

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 20:37

@HT: pfff :(:) :(:) :(:)

@Tine: heel veel sterkte morgen met Thabor :(:)

@Gem: dat is idd mooi dat vuurwerk. Wij hebben zelf de 17e communie, ik ben nu al aan het duimen voor iig droog weer...

@VHU: leuk naar het museum geweest!

@Akshay: balen van je assessment :(:)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 20:38

@Ollie: wat kijken jullie er toch heerlijk vrolijk bij :D

@Pikeur: geen ervaring.

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 20:39

avaluna schreef:

Haha ja dat viel mij ook al op :+

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 20:42

avaluna schreef:
@Gem: dat is idd mooi dat vuurwerk. Wij hebben zelf de 17e communie, ik ben nu al aan het duimen voor iig droog weer...

Ahh, dus die glazen wijn waren op een iemand anders communie-feestje :D ! Oh oh.... dat belooft wat voor de 17e :D *\o/* . Gelukkig kun je rollend naar je bed, misschien een beetje de lastig de trap op, maar dan geeft dochter je maar een zetje :P .

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 20:45

avaluna schreef:

:o :+ :D . Je moet het doen omdat je het leuk vind... en dan bedoel ik niet de boel omver rijden _O- ... maar goed soms moet je een gokje wagen en dat kun je het beste met een oefenmarathon doen toch? :P

@Pikeur, geen ervaring mee.... en ben je al een beetje over de schrik heen ?
@Avaluna, en taartenspulletjes besteld ? voor wanneer ga je een taartje maken ?
@HT, kan het me zo goed voorstellen... maar je hebt het beste met je diertje voor :(:)
Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 08-05-12 20:48, in het totaal 2 keer bewerkt

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 20:46

Ollie....1 schrikhoofd....en 2 lachebekken...hahaha...toch wel een gave foto, en tja al doende leert men !!

HT....vreselijk.....sterkte meis. :(:)

Pikeur...een rem op een concourswagen maken, mijn persoonlijke mening ?? niet aan beginnen, kost een boel :$ zelf heb ik de remmen enkel 1 keer gebruikt omdat ik een steile helling af moest, verder met heuveltjes e.d. nooit.. wagen word geremd op de broek van je peerdje.
en een rem gaat je niet helpen om je paardje tegen te houden om op de hobbel te gaan....

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 21:02

Ollie laat de boel rollen :+ wat je zegt beter bij een oefenmarathon dan bij 't echie want dan sta je vast :7

Marathon was bij Jochems vlakbij onze stal, zie
http://www.regiocompetitie.com

@HT heb met je te doen meis. Arm peerd. Maar je weet vast wel wat het beste is te doen, als DA dat ook nog onderschrijft.... maar die verzekeringskwesties kunnen soms drama zijn liefst zou je er direct een eind aan laten maken maar goed.... wagen ook weg. Zo'n dag dat je denkt van laat maar.

@Pikeur hier ook geen ervaring mee.