Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ik drink nooit, vind het niet lekker.
denk dat het rijden gisteren wel goed is geweest, is het lekker van losgewerkt. Kan mijn laptop weer opladen dus dat is ook weer geregeld. En vandaag aardig dagje gehad, vanochtend eerst met zoonlief naar mijn werk geweest, ik moest naar een vergadering en had voor de rest vandaag wel dingen maar niets verplichts, dus geen oppas geregeld maar hem gewoon meegenomen (gebeurd bij ons wel vaker) even 2 uurtjes achter computer geinstalleerd
en daarna samen met zoonlief uitgebreid de kantine bezocht (vinden die kinderen altijd erg leuk om te doen, grappig vind ik dat). Daarna terug naar Rotterdam en bezoekje gebracht aan Mariniersmuseum. Was erg interessant en leuk opgezet. Veel dingen om te bekijken, aan te raken, en veel spannende verhalen. Zoonlief kreeg nog een marinierspet en gesminkt en wel konden we weer op huus an.
trouwens zeg....
lekker goedkoop zegt mijn man
hoop dat de 17e mei, Hemelvaartsdag het me wel lukt met een dressuurwedstrijd onder het zadel mee te doen. Moet rug nog wel net wat beter voor zijn maar we hebben nog een dikke week, hoop dat het gaat.
En ik ben er sowieso donderdag en vrijdag als vrijwilliger.
!
, maar pijnvrij leven is een groot goed
. Ik heb een neefje dat zijn hele leven al pijn heeft
.
.
, ben er niet vies van
. Half september ga ik weer naar Rhein in Flammen in St. Goar en aansluitend naar onze favo-wijnboer om onze jaarvoorraad op peil te brengen. Gaat lastig worden met de Passat ipv de Transporter
.
en ook voor Thabor
die over een paar uur zijn mannelijkheid is verloren
wel een verstandige beslissing... zodat de rust weer kan wederkeren in de wei...

... zo zie je maar dat het niet altijd goed gaat
avaluna schreef:@Gem: dat is idd mooi dat vuurwerk. Wij hebben zelf de 17e communie, ik ben nu al aan het duimen voor iig droog weer...
! Oh oh.... dat belooft wat voor de 17e
. Gelukkig kun je rollend naar je bed, misschien een beetje de lastig de trap op, maar dan geeft dochter je maar een zetje
. avaluna schreef:@Ollie: wat kijken jullie er toch heerlijk vrolijk bij
. Je moet het doen omdat je het leuk vind... en dan bedoel ik niet de boel omver rijden
... maar goed soms moet je een gokje wagen en dat kun je het beste met een oefenmarathon doen toch?
zelf heb ik de remmen enkel 1 keer gebruikt omdat ik een steile helling af moest, verder met heuveltjes e.d. nooit.. wagen word geremd op de broek van je peerdje.
wat je zegt beter bij een oefenmarathon dan bij 't echie want dan sta je vast