En een goedemorgen allemaal.
Pffff heb al een heleboel gedoe op mijn werk achter de rug. Allemaal mail en telefoon maar...volgens mij zit er schot in
Wilde heel graag gaan rijden met Rizanta, maar werk is nu even belangrijk (=inkomsten = paarden/pony's, want ja hoe moet je het anders betalen, haha).
Citaat:
@Tallechie, ik moest wel grinniken toen ik jouw berichtjes las. Mijn man liep ook niet heel erg warm voor zulke bijeenkomsten en ging met grote tegenzin mee...
Bart heb ik de voorlichting over borstvoeding bespaard, maar hij moest wel een paar keer mee naar zwangerschapsyoga...
en hij wilde echt niet he. Net bokkige shetlander met een gezicht als een oorwurm zat hij bij die sessies. Met de bevalling ging het zo snel dat ik me trouwens absoluut niet herinnerde wat ik moest doen dus hij zei vrijwel onmiddellijk nadat Han goed en wel ter wereld was: "Nou die yoga sloeg ook nergens op", en gelijk had-ie
Citaat:
Enerzijds zou ik wel geïnteresseerd zijn in Snuit, maar anderzijds vrees ik dat ik te weinig ervaring heb voor hem.
Ik pb je nog wel even
Als het niet was omdat ik Han (ons zoontje) toch nog een kans wil geven om te gaan mennen was het andersom hoor. Want voor een volwassen iemand met wat ervaring is Snuit momenteel leuker dan Alwyn. Je moet de ervaring hebben dat je bijv niet moet gaan trekken maar wat spelen met de leidsels als hij wat drukker wordt, en consequent zijn, stap is stap, draf is draf, dat soort dingen. Dat kan je nog niet aan een kind overlaten, vandaar.
Nou net ging weer de telefoon en ik moet zo dus nog naar mijn werk toe. Dus ga maar even verder. Doei!!