[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 21:21

Naaltje schreef:
@poeltje; is bij jou die deken ook zo kapot? :P andere kant is meer scheur dan deken namelijk :)) _O- Maarja, dids heeft eczeem.. Dus moet wel :)

Bart heeft geen eczeem gelukkig. Is echt puur voor de vliegen. Derest heeft er niet zoveel last van als Bartje.
Nee, geen last van scheuren. We doen hem in de wei ook af. Is puur voor op stal. Enige wat kapot is, is zo'n sluiting. :j

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 21:42

Leuke foto's Naaltje.
Hier is het weer lekker droog. Bak droogt heel snel, dus heb net nog (na de les) de bak gesleept, zodat ik morgenochtend optimaal menles kan hebben. De verenigingsles ohz ging ook weer helemaal toppie vanavond, wat een heerlijk paard heb ik toch <3 <3 <3

Handig een zoon als smid. Rembrand heeft een beetje een los ijzer, dus stuur hem maar even langs ;) Smid komt volgende week maandag, dus ik hoop dat hij dat volhoudt (als het nodig is komt hij eerder hoor, maar die afspraak hadden we al staan).

Nou, ik ga gestrekt, morgen weer drukke dag. Menles, hopelijk mennen met pony (als zoon hem niet weer inpikt hihi), zwemles van zoon.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 21:47

b485

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 21:57

Hey, wat gaan jullie weer snel.
Huishouden: ik woon nog thuis en besef dat ik verwend wordt: eigen kamers zuiver houden, voor onszelf koken en afruimen en eigen strijk doen. Het zal serieus aanpassen worden als onze verbouwingen klaar zijn.

Weer: Echt een ramp, het ene moment stralende zon, dan zie ik men shetlander naar de stal draven, en weet ik dat het tijd is om ook een schuilplek te zoeken.

Vandaag pony gelongeerd, ze loopt nu al regelmatig te stofzuigen. En erna nog eventjes gesleept, met 2 zware banden (met metalen velg) Wil dit vaker gaan doen als krachttraining.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 22:58

Citaat:
erna nog eventjes gesleept, met 2 zware banden (met metalen velg) Wil dit vaker gaan doen als krachttraining.
goed idee, moet ik ook gaan doen met onze Alwyn.

Zo grappig. De hoefsmid was er eerder dan ik had verwacht, ik liep nog met een kruiwagen te sjouwen. Zegt hij: ik pak hem wel even uit het land. Nou mooi niet dus, eigenwijze Snuit liet zich mooi niet vangen. Alwyn en Freddy vraten de hoefsmid zowat op }:0 die denken bij iedereen die in de wei komt dat het gezellig is maar Snuit staart erop en gaan.
Uiteindelijk haalde zoonlief Snuit uit de wei :D

Ik heb ze dus weer op de wei staan, was goed opgedroogd, pony's waren heel blij!

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 23:29

jemig was gaan jullie weer lekker snel,

tsja huishouden heb ik in epe helemaal in mijn uppie moeten doen, is wat dat betreft echt een verademing dat ik weer lekker thuis ben :P

hihi die arme hoefsmid VHU

Naaltje leuke foto's van dids

Tine fijn dat je weer lekker geniet van überpaard Rembrand :)

ik ben vandaag begonnen aan introductieweek van mijn nieuwe studie, best spannend, weer een heel nieuwe klas, gelukkig uiteindelijk best gezellig, morgen gaan we survivalen, daar ben ik dan weer wat minder blij mee....

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 00:18

Heb nog een filmpje van hidalgo op de keuring
Afbeelding

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 00:36

Jenkins heb gereageerd in jullie topic, tip is echt om dat te doen.

VHU: handig zo'n zoon die hoefsmid wil worden :D

Tine: heeft verzorgster lekker aan het werk kunnen zetten

Happytime: 3 meiden die paardengek zijn hihi.. is hier ook zo :D

Marianne: gaat leuk dingen doen (al vind ze het wat minder)

Vandaag heerlijk 2 uur (als het niet langer is) met rivaldo buiten gemend. Pony had er zoveel zin in :D.. Ook hebben we een waterbak uitgeprobeerd, helaas wat diep waardoor ik lekker nat was hihi..

Tum die had lekker vrij :)

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 07:12

lekker laura!

hmm, een hoefsmid zo dichtbij is wel superhandig inderdaad!

leuk filmpje van hidalgo!

marianna, succes deze week!

hier weinig nieuws, Fifi gister dagje vrij gehad, ik weer aan het werk...
gelukkig beter weer!
heb de regendeken er weer afgehaald, schijnt nu toch echt weer beter te worden!
vanavond even inspannen, nu eerst aan het werk...

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 08:46

*\o/* de zon schijnt *\o/*

Ga hopenlijk een vrijwel nieuw tweespan ideal tuig ophalen... ik hoop zo dat het de goede maat is.
En vanavond 1e bijeenkomst / les voor tweespan koetsiersbewijs.
Topdagje dus 8-)

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 08:54

lekker VHU! :D

@nouvel; werkze en veel plezier vanavond :)

heb net de badkamer gepoetst. Maar meer doe ik vandaag niet vrees ik.. Heb heel de tijd een soort van steken onder m'n linkertiet.. En dat voelt niet gaaf..

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 10:09

Ik kan mn tandem leidsels ophalen. Dan ga ik ze van het weekend maar weer eens voor elkaar knopen. Moet alleen nog even kijken hoe ik dat met mn strengen moet doen.

Gisteren niet bij de paarden geweest. Was veel te moe. Ze hebben ook wel een dagje vrij verdiend. Vandaag weet ik nog niet ligt er aan wat het weer doet.

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 10:14

Goede morgen,

Hier schijnt ook het zonnetje en ga zo naar de mannen om de dekens eraf te halen en eten te geven.

Naaltje dat is niet fijn.

VHU klinkt als een leuk dagje.

Vanavond komen ze met tuig voor Patrick aan te meten ben benieuwd.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 11:30

Goeiemorgen! Wat een lekker weer :)

Gister avond even bij de paardjes geweest, en wie stond er als eerste hinnikend bij het hek? :D :D stomme kaytje natuurlijk :D lekker met hem geknuffeld, heerlijk beestje is het. Ik denk dat het echt de goede kant op gaat, heb er vertrouwen in!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 12:42

Super Jellee! Inderdaad Kay kan lezen en zijn hormonen vertellen hem nu dat hij zich toch ergens anders op moet gaan richten dan merries & andere pony's :+

Ben helemaal blij, tuig is precies goede maat. Dus boel ingeladen en het hangt hier nu op schraagjes voor een goede poetsbeurt *\o/* Dat scheelt me toch zo'n 400 Euries.

@Patrick, spannend!
@Maisie, leuk weer tandem!
@Naaltje >;) last van je longen of spiertje? Tiet roept om hulp :+ :(:)

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 12:43

Super dat het tuig de goede maat is!!!

Ben benieuwd wat Patrick er van gaat vinden vanavond waarschijnlijk niet interessant hihi

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 12:48

@VHU: gefeliciteerd met je mooie tuig!
@ Jellee: je had hem eerder mee moeten laten lezen op bokt. :D Super dat het deze kant op gaat. Lekker van genieten.
@ Naaltje: klinkt niet fijn.

Vanmorgen weer priveles mennen gehad. Nou, hij zette zijn werklust van gisteren vandaag door. Wat een topknol! Echt helemaal geweldig. Rijden is dan zo ontzettend genieten (altijd wel, maar zo helemaal, zat hele les met grote grijns op mijn gezicht). En hij geniet er duidelijk ook van. Zoveel werklust!

Daarna pony nog voor de kar gezet, maar had maar een half uur tijd en dat is gewoon niet genoeg om hem helemaal soepel door het lijf te krijgen. Zeker ook omdat de bak voor hem toch nog wat aan zware kant was.
Maar ja, meer tijd was er niet, moest zoon weer van school halen. Kijken of we later deze week nog tijd hebben. Vrijdag moet Amerigo weer met kids aan de slag, dan komen er 2 vriendjes van school spelen, die ook willen rijden.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 13:04

Tiet roept om hulp ja _O- Voelt/de als steekjes rond m'n hart, zeg gerust steken afentoe. Gisteren nogal drukgemaakt, nu nog beetje. kan het wel door komen. T is nu al bijna weg :)

@VHU; zó! das nog eens een voordeel! :j 400 euro is niet niks.
een 2 span tuig poetsen.. *rilling* vind m'n enkelspan al teveel poetswerk _O- ;)

Kaytje lief gedaan :D ken er nog zoeen, net als je denkt E&^$% zo is het toch niet leuk, kom je op stal en moet ie hinniken of kroelen ofzo.. >;) zouden ze 't weten? ;)

ook weer actief geweest tine! :)

Ben net ff langs mama geweest
heb schaderapport voor laptop opgehaald, en verzekering gebeld. Rapport opsturen, hoog schadebedrag dus ze willen er even naar kijken...

En zometeen ga ik mijn auto overschrijven, dan is ie officieel verkocht :)

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 15:17

Ik wist niet dat ik zoveel kleding had wat ik niet meer draag. Er blijft nu wel bar weinig in de kast hangen. Merendeels wat er nu ligt is veel oude vesten en broeken voor bij de paarden. Tijd om volgende maand te gaan shoppen :D

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 16:16

laura, hihi lekker he? als je ziet dat je kunt gaan shoppen hihi

jellee, mooi dat het de goede kant op gaat met jou en kay.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 16:36

hihi :P heb jij ook meer paardenkleding dan nette kleding laura? :P

ik ga morgen ofzo een vestje halen en een jurkje
laat heel de wereld maar wat krijgen, als ik er zelf niet leuk bijloop kan ik me niet leuk voelen ook :P

m'n auto is weg :oo verkocht

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 16:41

Naaltje auto verkocht.

tine10 lekker gelest heerlijk is dat als ze zich zo extra willen werken.

L-Rivaldo kan je lekker gaan shoppen.
Ik heb daar zo'n hekel aan hihi.

Patrick zijn manen gewassen en zijn staart die waren vies....ik denk dat als ik straks kom dat hij niet meer schoon en een modderbad heeft genomen

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 17:21

rivaldo:ik ken dat, kleren die je niet meer draagt...o voor bij de paarden,tja die stapel is bij mij ook al aardig gegroeid!
laatst weer 1 vuilniszak opgeruimt,maar weer aardig wat kleren bij gekomen ;)
vandaag het kliniek gebeld,maandag ff met mijn kwpner langskomen, ze heeft nu zoveel tumoren erbij gekregen,denk eindpunt in zicht ;(

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 17:52

Dat klinkt niet goed Happytime ;(
Tine heerlijk gemend, fijn is dat he als je zo gelukkig wordt van je paard, ik heb dan altijd helemaal zo'n gelukzalig gevoel de hele dag <3
Naaltje auto verkocht... heb je nu wel vervoer?

Tja, die klerenkast...hopeloze zaak...gelukkig kan ik goed combineren en dan lijkt het net alsof ik nog aardig wat heb }:0 Heb ook een ongelovelijke hekel aan shoppen kun je me echt geen plezier mee doen wordt er strontchagarijnig van }>

Vandaag is echt een top koopjes dag met het paardenspul want vandaag is ook nog binnengekomen een heel fijne pony deken :D ook van marktplaats :o Dacht ik moet toch echt in ieder geval een ponydeken hebben je weet maar nooit hoe dingen lopen, heb alleen nog twee paardendekens :o 't Is een prima deken, mooi gevoerd 200 / 300 grams of zoiets en waterdicht, geen gaten, prima gespen, ziet er eigenlijk uit als nieuw.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 17:54

Happytime: dat klinkt niet goed. Sterkte!!! :(:)

Hier ook voornamelijk paardenkleren in de kast. Moet nodig weer eens iets fatsoenlijks kopen :o , maar hou absoluut niet van winkelen.