Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tallechie schreef:Heeft iemand tips om hem rustig te krijgen. Hij is nergens bang voor, kijkt ook nergens naar, maar zijn tempo is dus wel hoger als in de bak.
De eerste keer dat ik buiten reed, was ook de eerste week dat hij bij ons was. Misschien is hij nu wel rustig, maar wil wel zekere voor het onzekere nemen.
Napie schreef:Hoera, ik heb mijn Zilco tweespantuig alleen.... hij past niet. Zowel de borst, omloop en broek zijn te kort. Tuig zou moeten passen op pony's tussen de 1 mtr en 1,20 m maar ik krijg mijn pony's van nog geen 1,10 m er niet in. Daarnaast ontbreken er onderdelen en heb ik verkeerde disselriemen mee (te breed)
Balen dus.. leverancier zit in Epe dus niet om de hoek. Weet nou niet of ik voor dezelfde prijs losse onderdelen kan krijgen in maat pony en of dat matcht met de SL shetland.
avaluna schreef:@Napie: jammer, zeg. Ik ben benieuwd hoe ze het oplossen. Moet eerlijk zeggen dat ik ook gewoon alles meet en dan pas aanschaf, want anders past het idd vaak niet. Mn Zilco combineert normaal gesproken ook, bij mijn weten.