Getver VHU, je zal het maar hebben op de snelweg oid!
avaluna
Geplaatst: 04-04-14 13:30
@VHU: dat is hartstikke akelig; laat het maar eens even goed onderzoeken, EEG e.d.
@Biancao: hoop dat het wat beter gaat met je zoon en hij misschien ook wat heeft kunnen slapen.
Hier al de hele ochtend regeldingen, niet leuk om te doen, vooral omdat ik eigenlijk nog ff tussendoor wil rijden, maar goed, moet ook brood op de plank, natuurlijk, hahaha. Hopelijk later op de dag nog ff.
VanHuisUit
Geplaatst: 04-04-14 13:30
Lanouska vanaf hier ook heel veel succes en plezier, heerlijk de eerste SGMW weer
Ben totaal geen huisarts ganger maar ik had hierbij wel zoiets van nu moet het wel. Heb even potje zitten janken daar. Want had zoiets van verdorie, zul je zien dat alles nu lekker loopt met de pony's (eerst mijn ellende met mijn benen 2007/2008, dat ik niets meer kon en alles weg moest, toen eerst nog mijn haflinger Stan die met me op hol sloeg, toen de pony's, gedoe met stalling en financieel omdat het werk niet meezat, ik wilde toch weer graag rijden, groot geluk met Rizanta, maar die overleed, toen Bente, dat was geen succes blablabla zijn we nu jaartje lekker bezig en krijgt het weer vorm ) ) en mijn werk (heb door die benen ook ruim 2 jaar niet/nauwelijks kunnen werken toen) het zal toch niet zo zijn dat er weer iets tussen komt.
En daarbij/daarvoor/daarnaast ben je gewoon bang dat er iets ernstigs is, je hoort soms van die rare verhalen. Maar heb toen ik een jaar of 33/34 was een virus op mijn evenwichtsorgaan gehad (ja je verzint het niet maar dat kan ) en daar ben ik toen een jaar zoet mee geweest. Dat is dus op zich niet ernstig maar wel lastig.
Maar wat je zegt Gem je zult het maar krijgen als je aan het autorijden bent of zoiets
avaluna
Geplaatst: 04-04-14 13:32
@VHU: zo herkenbaar, je wilt ook niet meteen doemdenken, maar schiet door je hoofd, verder dat er telkens wat tussenkomt, terwijl je eindelijk eens lekker aan de slag kunt/wilt met je paardjes, ken ik helaas maar al te goed, ergens in je achterhoofd lijk je er al rekening mee te houden en de meesten snappen niet dat je dat nodig hebt/belangrijk vindt op het moment dat je ziek word .
Biancacoo
Geplaatst: 04-04-14 13:56
Vhu,..ik begrijp hoe je je voelt.... Goed dat je toch meteen naar de dokter bent gegaan ! Heel herkenbaar, dat vind ik geen doemdenken, maar je weet wat je meegemaakt hebt, en wilt geen herhaling van nare dingen..dus alles gaat door je hoofd....niet leuk..logisch dat je je zorgen maakt.
VanHuisUit
Geplaatst: 04-04-14 14:23
Thanks ...
Citaat:
ergens in je achterhoofd lijk je er al rekening mee te houden
dat is het 'em inderdaad. Er is of komt altijd ergens een 'maar'. Ben daar zo klaar mee
VanHuisUit
Geplaatst: 04-04-14 14:32
Maar goed, live goes on als het goed is dus ik stop met zeuren hoor als jullie allemaal hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh of jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj zien in mijn post ben ik met mijn neus op mijn toetsenbord gevallen
Biancocoo hoe is het met je zoon, wil het al wat beter gaan?
Hier gisteren/eergisteren paardendekens gewassen maar nu filter van wasmachine vol, krijg het niet los, dus boel staat nu vast, gek he
Gem
Geplaatst: 04-04-14 15:10
Zolang je maar niet snurkt
Biancacoo
Geplaatst: 04-04-14 15:11
Haha..niet snurken..
Zoon is weer wakker, maar erg duf, zegt wel dat zijn oor goed gaat
avaluna
Geplaatst: 04-04-14 15:26
@VHU: kan hier eventjes een fijne uitlaatklep zijn, overal en altijd maar sterk zijn en doorgaan heb je nodig, maar af en toe ff "Dampf ablassen" is lekker en goed!
@Biancao: gelukkig heeft hij geslapen en gaat zijn oor beter, nu maar even flink uitzieken .
VanHuisUit
Geplaatst: 04-04-14 15:29
Goed zo van zoonlief Biancocoo. Ook wel bikkeltje hoor jouw zoon!
Vriendlief is met schoonmoe naar een begravenis, dus ben alleen. Ff lekker doorgepakt. Tuig schoon en kar ook. 4 stallen schoon. Lekker alle paardjes eruit gehad. Zo nog ff voer laden voor 2 klanten en wegbrengen. Vanavond maar ff db benen wassen en vlechten. Zijn we weer klaar voor morgen. Zie die grote volte met 1 hand bij B nog niet zo zitten. Ha ha. Vorige keer alleen proef 58 gereden nu ook 59. Voorbereiding was weer niks dus zal mij benieuwen.
Baudyh, doe dan alvast in de hoek je leidsels in 1 hand. Hou iets stelling vast op het rechte stuk en dan stuur je m zo in. Zo lukte het mij.
Gem
Geplaatst: 04-04-14 18:02
Zo doe ik het ook .
Wie weet nog waar dat artikel over bitloos mennen in stond? Een artikel (ik dacht de Mensport maar ik kan het niet terugvinden) waarbij een bekend menner bij iemand bitloos ging uitproberen met, ik dacht, een Fries voor de koets en in een binnenmanege?
Biancacoo
Geplaatst: 04-04-14 18:16
Gem heeft een heel gave avatar !! mooi !! Baudyh, succes met 1 hand ! lukt je vast wel !!
Jeskim
Geplaatst: 04-04-14 18:29
Baudyh, succes met je volte morgen!! Gelukkig al tips gekregen zie ik.
Biancacoo, gelukkig is het oor wat beter, hopen dat het beter blijft gaan! Zo sneu als ze zo ziek zijn..
VHU, sterkte, is wel weer even een klap. Niet te veel zorgen maken, is altijd makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Rustig aan doen en ik duim dat het iets onschuldigs is!! Tja, halsters doe ik altijd in een kussensloop om de trommel te beschermen en om niet teveel haren in de wasmachine te krijgen. Vrees dat je er dan bij een deken wel een heel dekbedovertrek omheen mag doen, hihi, niet meteen uitvoerbaar!!
Gefeliciteerd Ips met je nieuwe aanwinst!! Hopelijk is ze snel gewend!
Hier goed en slecht nieuws! Goede nieuws, oude Jeskim is vrij van schimmel en parasieten Slechte nieuws, het komt dus van binnenuit
En hoe kon het ook weer, moest haar weer eerst vangen voor ik weg kon. Had haar mooi even aan de trailer vastgezet, even naar binnen gelopen, hoor door het raam een soort van poef en zie Jeskim halsterloos naar de wei slenteren. Ik naar buiten, "JESKIM!!" Ze kijkt om met een hoofd van 'Stik, betrapt' en zet het op een lopen naar de wei!! Gelukkig blijft ze in de wei wel gewoon staan en laat ze haar halster (in dit geval Fjella's halster) gewoon weer om doen. Helaas was het halster stuk, nu was het ook baggerkwaliteit, maar gekocht omdat de kleur zo leuk was en dacht, ach zo'n oud paard..
Advies is nu om biergist te gaan geven. Dat zou zuiverend werken aan de binnenkant. Daarnaast zinkpillen en nogmaals een spuit dectomax geven.
Inderdaad jeskim wilde net zeggen is biergist niet wat. Ik heb spul verkocht. Ben de naam ff kwijt maar dat was voor inwendige reiniging. Helpt tegen mok enzo. Is op basis van lijnzaad en biergist. Omdat ze biergist alleen slecht eten. Weet het weer het heet twilmix
Ik heb gelukkig de wekker morgen om 9 uur staan. Ik moet er niet aan denken om nu zo vroeg op te staan. Veel plezier en succes met de wedstrijden dit weekend.
VanHuisUit
Geplaatst: 04-04-14 20:45
Hier geen wekker maar wens uiteraard iedereen veel plezier en veel succes
avaluna
Geplaatst: 04-04-14 21:25
@Jeskim: biergist bestel ik bij Makana.de. Die hebben trouwens ook met lijnzaad gecombineerd, dacht ik en altijd super geprijsd, ben er erg tevreden over . Hebben ook duivelsklauw, Schwarzkümmelolie en -brokken etc. Ook voor mens en hond verschillende spullen, trouwens.
@VHU: o, ja hier aparte waszakken voor de dekjes en dekens, die bestel ik via internet in de UK.
Nogmaals: succes, allemaal! Hier morgen ook eindelijk eens geen wekker, sta de hele week al uiterlijk 06:00 op
5:45 gaat de wekker. Eerst werken dan paarden en dan een bruiloft. Paarden staan al bij elkaar echt super super super blij mee. Met Det marathon getraind. Superleuk!