) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Poeltje schreef:Stap 1: Download Start to Run is voltooid. Vanavond maar eens proberen (als het donker is en niemand me kan zien)

Hun in van die superhightec sportkleding enzo. Ik gewoon met een trainingsbroek, lekker zittende sportschoenen en een fleecejack
Achja, ben nou eenmaal beetje een boerinnetje he
Poeltje schreef:De eerste training duurt dus 27 minuten en dan hoef je geen route aan te maken ofzo?
Doet die dat zelf als ik een rondje ga hard... ik bedoel zwoegen en zweten?

__PSM__ schreef:Dames koop alsjeblieft goede schoenen, ik ben begonnen met start to run op gewone schoenen... En liep direct een scheenbeenvlies ontsteking op...
Ook met goede schoenen blijf je daar dan gevoelig voor, inmiddels ben ik al 3 ontstekingen verder...
__PSM__ schreef:Ook zere knieën zijn een teken van slechte schoenen helaas...
Tis uiteraard geen moeten, maar wel een tip uit de grond van mijn hart...

) 

lastig dat je nog steeds zo met je polsen zit....
hoe is het met je nieuwe werk?
en halthouden gaat steeds beter. Altijd zo leuk als ze dat wat doorkrijgen dat ze dan zo stilstaan met die oortjes erop en helemaal in de houding van en en mogen we weer? Heerlijk.
mocht ook niet meer paardrijden maar dat is tot op heden nog niet gelukt hahaha.
als sil gewoon lekker zijn beweging krijgt ben je toch niet egoistische? en straks is het s"avonds weer heerlijk licht en kan je weer met hem rommelen na je werk.
hetzelfde plekkie