HT succes en sterkte met je beslissing! Het is moeilijk, maar ik denk wel de juiste.
SL succes met je spierpijn en blaren haha
en gefeliciteerd met je punten!Ik heb net 2 konijnenhokken verschoond, wat een werk altijd...
Weet niet of ik het al verteld had maar 7 weken terug had ik inene 4 baby konijnen... bleken mijn 2 konijnen toch niet 2 mannetjes te zijn

Dus nu heb ik er 6! Maar kan ze helaas niet allemaal houden.
Morgen ga ik de bodem van mijn aquarium vervangen, die is niet goed meer.. word vast een hele klus.
vissen en planten eruit, water eruit.. bodem eruit.. nieuwe bodem erin en dan weer vullen

Maar zo eerst werken van 5 tot 11
@ bicci wat een heftig bericht

hoop dat hij snel zich wat beter gaat voelen en dat zijn kwaliteit van leven beter wordt en dat ze in die tijd die ze hem nu geven er gewoon meer wordt uitgevonden waardoor de verwachting beter wordt....naar hoor.
dus Rattan even ingespannen, oftewel Snuit in het wit
(uitgebroken dus, dwars door de draden met flinke stroom erop) arme Rattan schrok zich ook rot maar hield zich erg in. Ik maakte een beweging met mijn zweep om hem weg te jagen, toen draaide hij weg maar daarna kwam hij weer naar ons toe
Ik vond het heel eng en begon te gillen naar de stalhouder. Gelukkig kwam die snel. Kon paard vangen. Rattan bleef redelijk rustig. En daarna heb ik nog lekker doorgereden.
zo dan sta je inderdaad ook wel even te kijken als er ineens n hengst bij je op schoot probeert te kruipen. 
heel goed van je !!
), ik ben niet zo gauw bang eigenlijk, ik vind ook dat paarden/pony's overal mee om moeten kunnen gaan maar inderdaad loslopende brullende hengst die achter me aan komt springend en galopperend .... da's me echt een beetje te
ik ben dus ook blij dat ik er weer op heb gezeten, als dat te lang duurt ga je jezelf allemaal dingen in je hoofd halen en dat is nergens voor nodig / wil ik niet.
moest ik met fiets en pony aan de hand terug naar huis lopen
) Nederlands, Frans, Engels en Duits. Daarom doe ik nu een buitenlandse stage (in Nieuw-Zeeland), om mijn Engels nog wat vloeiender te maken.
ik drink nooit, en zal dat ook maar niet doen...zou een zooitje worden...