Deze foto kreeg ik net van Enjoy the Ride zondag: Janouk is hier net een ansichtkaart

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:de fokker zei al dat dat bij husky's mee zou vallen, waarom ?? geen idee, maar als ze nat zijn ruiken ze ook niet zo naar natte hond....je kent het wel....
PrinsjeH schreef:VHU heeft schoonmaakvibes aangezet (bahbah, maar als 't weer allemaal gebeurd is, vind je het ook wel weer fijn!)
Tine, hoe gaat het nu met je stuitje???
Nou, wij zijn net weer terug van Har en straks ga ik weer erheen, DA komt weer injecteren... Hij had net 38,5, dus begint weer op te lopen. Hij verzet geen stap, draait nu helemaal niet meer om in de stal of op de poetsplek, hij heeft hele dag niet gegeten en niet gemest en toen we nog plasje gingen vangen zag ik tot mijn schrik dat dat echt superzwart is, nog zwarter dan mijn bakjes koffie, dus er zit ongetwijfeld een giga ontsteking bij blaas of urinewegen. We hebben 'm even in het zonnetje in de paddock gezet, heel voorzichtig naar toe gelopen, maar hij heeft geen stap verzet, alleen maar met hoofd en hals laag en de oren helemaal horizontaal in plaats van rechtop naar ons staan staren... Hartverscheurend om je beestje zo te zien staan lijden zeg, er moet nu snel wat gebeuren/verbeteren...