[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 11:40

Het haflingerforum is een gesloten forum, dus ik kan je geen linken sturen van het verslag, maar de paarden zijn meer dan 1 week ziek geweest en reageerden slecht op koortsremmers. Uitzieken was de enige remedie.

Deze foto kreeg ik net van Enjoy the Ride zondag: Janouk is hier net een ansichtkaart <3
Afbeelding

Smickey2011

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 11:41

o janouk, wat is ze prachtig !!! Dat koppie !!! <3

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 11:45

Ik zie heel mooie foto's van hondjes en Haffie's <3

@Prinsje: wat een zorgen :(:) , heel veel sterkte en ik blijf duimen dat Har snel op mag knappen!

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 11:55

Wat een mooie foto Janouk!

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 12:30

@PrinsjeH, wat een zorgen... vanaf hier een virtuele knuf voor Har :(:)
@Janouk, een foto zegt meer dan 1000 woorden :j <3 <3 <3 <3

Ik heb maar besloten geen pony mee naar school te nemen maar de hond.. mondje is nogal pijnlijk en soms dient gemak de mens :o

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 12:31

Gave foto Janouk!

Getver PrinsjeH. Heel veel sterkte/succes de komende uren.. hou je ons op de hoogte? Dan duim ik nog even dat het beter gaat vandaag en dat hij weer gaat eten!

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 12:34

dankjullie wel allemaal, ga vanmiddag de knufjes overbrengen, op 't werk waren ze heel begripvol en dus blijf ik vandaag en morgen thuis van werk.
@Ollie: las trouwens dat je kiespijn ietsje beter ging en dat er ontsteking onder zat, gelukkig dat ze je zo snel hebben geholpen en succes met pijnlijk mondje nog, anders een extra ibu ofzo nemen, helpt dacht ik goed bij kiespijnen...

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 12:39

Prinsje :(:).

Janouk gave foto :)).

Voor de rest:
:(:) :D *\o/* :* :+: >;) :):) :)).

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 12:48

Wat rot voor je paardje PrinsjeH! Zo vervelend als ze het niet kunnen vinden!
Geef hem maar een dikke knuffel van me.

Janouk, wat een prachtige foto zeg, wauw!

Ik heb een heerlijk luierochtendje gehad en ga vanmiddag naar de ukkies en we gaan nog een men-rondje doen met Diddle. Hopen dat het droog blijft.

tine10Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 12:54

Prinsje: heel veel sterkte. Ik hoop echt dat har snel weer beter wordt.
Janouk: wat een prachtige foto!!!!!
Ollie; sterkte.

Ik ben vanmorgen bij ha geweest. Mag meer pijnstillers nemen, verder moet ik gewoon afwachten. Als het met een week neit beter gaat, moet ik terug komen. Mag nog wel morgen urine inleveren om te zien of nieren geen klap hebben gehad. Verga hier nu echt van de pijn, hoop dat pijnstiller snel gaat werken (die had ik ivm bezoek aan arts neit genomen)

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 13:08

PrinsjeH sterkte en een dikke knuf van deze kant !!!!

Hier druk op t werk dus ga snel weer verder.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 13:20

tine sterkte

leuke foto van janouk

prinsjeh heel veel sterkte en houd ons op de hoogte. ik hoorde net van een stalgenoot dat het paard ook niet fit was. Ook koorts, en duf en sloom. Ook bloedgeprikt e.d.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 13:28

prinsje, nogmaals sterkte....

ollie, fijn dat je geholpen bent...niks zo erg als kiespijn...pffff

en een wel hele gave foto gezien van janouk...

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-11 14:21

@ prinsje heel veel sterkte met har

las vegas is vanochtend met succes geopereerd en ook netjes rustig uit de narcose wakker geworden *\o/*

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 14:24

tine :(:) Pas wel goed op jezelf hoor, je hebt maar één lijf voor heel je leven :j
lanouska Gelukkig zeg, wees maar lief voor 'm

allemaal: dankjullie wel voor meeleven. Net was temp iets gezakt, nu 38.2, is ok, maar hij eet nog steeds helemaal niet...

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 14:24

lanouska: Wat fijn :j.

Prinsje :(:).

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 14:25

Zaterdag de 29ste moeten Blond en Fio naar de tandarts :).
Voor Fio de eerste keer ben benieuwd :D.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 14:28

aaah arme Fio'tje... :D Hoeft Aiden niet Tass????

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 14:31

Neuhj :n...

Aiden wisselt nog niet en ziet er allemaal goed uit :j.

Fio is nu aan het wisselen en de tand die los zat, zit nu weer vast onder zijn nieuwe tand... Ik denk dus dat dat zo'n dop is die er niet af gaat :j. Dus tandarts komt effe loeren :D. En Blond is 1,5 jaar geleden voor het laatst geweest :).

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 15:58

Even heel snel moet zo zoonlief ophalen, PrinsjeH wat een toestanden, heel veel sterkte :(:)

Citaat:
de fokker zei al dat dat bij husky's mee zou vallen, waarom ?? geen idee, maar als ze nat zijn ruiken ze ook niet zo naar natte hond....je kent het wel....

Klopt husky's halen vrijwel niet tussendoor en zijn heel schoon op zichzelf. Maar als ze haren, we halen er per keer ruim een vuilniszak uit :+

Janouk is.... 8-) en *D wat een plaatje!

Hier knetterdruk, mijn moeder komt morgenmiddag (kan ik 's ochtends nog naar paarden, gelukkig). Moet huis nog aan kant, mamslief is reumatisch en wat wankel op de benen, dus moet eigenlijk gewoon heel rustig aan doen maar ja, ze is altijd veel te actief, dus probeer dat te beperken als ze bij me is. Maar ik moet gewoon donderdag en vrijdag flink werken dus vrees dat als ik er niet ben, en huis is een zooi, dat ze toch van alles gaat doen.

tine10Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 16:40

Hier ook een poolhond gehad. Verharen niet vaak, maar als ze verharen........

Lanouska: fijn dat alles goed gegaan is.
Prinsje: fijn dat koorts iets gezakt is.

Zoon en vriendin hebben net gereden, even nog geoefend voor de onderlinge wedstrijd van zaterdag.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 18:13

VHU heeft schoonmaakvibes aangezet (bahbah, maar als 't weer allemaal gebeurd is, vind je het ook wel weer fijn!)

Tine, hoe gaat het nu met je stuitje???

Nou, wij zijn net weer terug van Har en straks ga ik weer erheen, DA komt weer injecteren... Hij had net 38,5, dus begint weer op te lopen. Hij verzet geen stap, draait nu helemaal niet meer om in de stal of op de poetsplek, hij heeft hele dag niet gegeten en niet gemest en toen we nog plasje gingen vangen zag ik tot mijn schrik dat dat echt superzwart is, nog zwarter dan mijn bakjes koffie, dus er zit ongetwijfeld een giga ontsteking bij blaas of urinewegen. We hebben 'm even in het zonnetje in de paddock gezet, heel voorzichtig naar toe gelopen, maar hij heeft geen stap verzet, alleen maar met hoofd en hals laag en de oren helemaal horizontaal in plaats van rechtop naar ons staan staren... Hartverscheurend om je beestje zo te zien staan lijden zeg, er moet nu snel wat gebeuren/verbeteren...

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 18:21

Zwarte/donkere urine duidt soms ook toch op spierbevangenheid (enzymen die afgebroken worden en via urine worden uitgescheiden)....ach ik vind het zo erg allemaal... maar goed, als we het wisten, was Har niet zo ziek, wat een ellende & zorg ;(

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 18:26

Hij had gisterenavond ook een behoorlijk opgezwollen koker (haha, ik wist niet dat je dat zo noemde en vertelde m'n DA vanmorgen dat Har gisteren een 'dikke zak' had :x ) Daar hebben we de hele dag om moeten giegelen natuurlijk :+

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 18:28

PrinsjeH schreef:
VHU heeft schoonmaakvibes aangezet (bahbah, maar als 't weer allemaal gebeurd is, vind je het ook wel weer fijn!)

Tine, hoe gaat het nu met je stuitje???

Nou, wij zijn net weer terug van Har en straks ga ik weer erheen, DA komt weer injecteren... Hij had net 38,5, dus begint weer op te lopen. Hij verzet geen stap, draait nu helemaal niet meer om in de stal of op de poetsplek, hij heeft hele dag niet gegeten en niet gemest en toen we nog plasje gingen vangen zag ik tot mijn schrik dat dat echt superzwart is, nog zwarter dan mijn bakjes koffie, dus er zit ongetwijfeld een giga ontsteking bij blaas of urinewegen. We hebben 'm even in het zonnetje in de paddock gezet, heel voorzichtig naar toe gelopen, maar hij heeft geen stap verzet, alleen maar met hoofd en hals laag en de oren helemaal horizontaal in plaats van rechtop naar ons staan staren... Hartverscheurend om je beestje zo te zien staan lijden zeg, er moet nu snel wat gebeuren/verbeteren...

ik hoop toch zo dat hij er dor komt...
:(:)