Houden zo want mijn man snapt het na 15 jaar nog steeds nietCitaat:maar hij snapt me nu.

Over twee weken wordt hier de badkamer, zolder en het dakterras verbouwd... vrees dat het dan echt een zooi wordt. Ons 'klus-mannetje' is ook niet de snelste dus denk dat ik tot de Sinterklaas in de troep zit

Word echt helemaal chagarijnig van dit weer. Die klus waar ik die vergadering van had is zo ongelovelijk s a a i .... vind er echt niets aan. Maar kan wel goed declareren. Vind het dan zo lastig, want als je mij in mijn hart kijkt zeg ik tegen die opdrachtgever, ik stop ermee. Maar als ik naar mijn wensenlijstje kijk denk ik die Euries kan ik goed gebruiken. Vrijdag hoor ik of een andere klus doorgaat, dan kan ik deze klus langzaam afbouwen... word ik dan alweer wat minder chagarijnig van

Eigenlijk wil ik niet werken, lekker de hele dag mennen en paardrijden, zou me prima vermaken. Weet dat ik allang blij mag zijn dat ik werk heb dus laat ik jullie niet langer vermoeien met mijn gezeur

Vanmiddag komt de hoefsmid hoop dat het niet nog een keer zo vreselijk gaat hozen!