[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 07:38

Wat een prachtig beest. En heerlijk zo lekker onhandig
Nou, ben niet gebeld. (wel jammer dat ik dan 3 kwartier langer had kunnen slapen :z ) maar goed, nu maar in huis aan de slag

Net gebeld over Massimo zadel. Gaat allemaal wat langer duren want de passer is van paard gevallen en heeft hersenschudding

avaluna

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 07:58

Oei, jammer, Tine.

Gaat helaas, maar begrijpelijkerwijze niet door, vandaag.

puttertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 08:36

Avaluna wilde je al succes wensen maar lees nu dat het niet doorgaat.
Pfff weten ze al waar de koorts vandaan komt...is het nu alleen uitgesteld en moet je blijven of mag je naar huis?
Al die katten leuk hoor..wij hebben zelf een zwarte en wonen op nummer 13 hihi
Verder wel gelezen maar helaas niet kunnen reageren ....stomme foon.
Fijne dag iedereen

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 09:02

Zo...Ava.. :(:)
Ips, vind die foto fantastisch..hooi achterop je fiets..en Det ernaast..super.
Geweldige langharige rode kat :wow:
Vhu, jonge katjes opgehaald, altijd leuk ! wat vinden de honden ervan ?
Tine mooie foto van de honden samen.
Balen dat zadel wat langer gaat duren..

fijne dag allen...

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 09:45

Wat balen Ava, sterkte met weer wachten.
Kattenfotos heb ik ook
Afbeelding

Afbeelding

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 10:22

Wat een leuke poezels!
Echt leuk!
Hier komt wel eens wat aanlopen op de boerderij, maar durf er zelf geen te nemen, vanwege weg aan 1 kant.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 10:23

Op z'n vroegst eind volgende week, als bloedwaarden verbeteren, maar ik mag iig naar huis!

Laat mijn tassen maar ingepakt.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 13:11

Ben net weer thuis, zal nu maar eens flink gaan uitzieken. Iig die koorts weg en morgen even overleggen verder.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 13:25

Zo...dat is snel weer thuis....nu lekker uitrusten...ik hoop dat je koorts snel weg is !! :(:)
Haha Belker. .grappig die kat op de kop van die hond....hahaha

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 13:53

@ Bekker, fijn dat pony goed terecht gekomen is :j
@VHU, lief jullie gezinsuitbreiding...en Cathey 1.66m mooie hoogte _/-\o_
@Dingetje, Kasper is ergleuk :o
@Avaluna, echt waardeloos dat je operatie niet door kan gaan en dat je koorts hebt! Het zit je ook allemaal niet mee :(:) Daarom ook vanuit Rockanje een hele dikke knuffel van ons
@Tine, moet nog even wachten op zadel :(

Afbeelding

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 14:06

Ohhh, wat zijn jullie daar allemaal handig in! Ava, bij mij moet je het helaas met een gewone hug doen, maar de sterkte en beterschapswensen zijn er daarom niet minder gemeend door :(:) Y;(

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 16:22

Wat vreselijk lief; ik heb jullie zo bezig gehouden, de afgelopen tijd. Bedankt, iedereen.

Kan er zelf ook niks van!

Zo leuk gedaan, weer Olli; en eat staan de kanjers er leuk op.

Morgen even mijn pijn en bloedwaarden laten checken. Heb al even dutje gedaan. Idd wel weer even waardeloos; gaat nooit normaal en vooraf zeiden ze al dat op te zwaar is voor mijn lijf, blijk je nog flink ziek te zijn; ik dender door, zelfs nou nog, merkte wel de laatste dagen dat ik minder kon, meteen pijn, druk etc, maar had het druk. Heb nog voor een week porties voer zitten maken, gisteren. Leren luisteren en liever zijn voor mijn lijf; is al niet veel meer van over... =:)

Nogmaals bedankt dat jullie er zo lief voor me waren; voelt warm :*

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 18:46

Je krijgt ook zo veel op je bordje Ava... ook al kennen we elkaar niet persoonlijk, .... we leven met je mee...denken aan je. . Fijn dat je thuis mag zijn nu... Hoop dat de koorts snel zakt,... knuffel ook vanaf hier.
En luisteren naar je lijf.....blijft moeilijk. ... _/-\o_
Die is gaaf Ollie 1 !
Vandaag van ons "afvalhout" een nieuw hondenhokje gemaakt, lekker stro erin..en snuitje ging er lekker in liggen rusten... <3

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 20:43

Zo weer thuis Ava en volgende week hopelijk de herkansing... :(:)

Hier Ber door flinke file heen naar Maarsbergen gebracht, ze kwam zowaar vrijwel droog van de vrachtwagen (voor degenen die in regio Rotterdam eo wonen, heb je iets te vervoeren neem De Vlaardingse Paardentaxi, Ber is er nu al 4x mee vervoerd en ze doen het super. Ook met laden heel rustig met als gevolg dat ze er binnen 5 minuten op staat echt top). En ze voelde zich snel thuis in de groep waar ze de winter mee gaat doorbrengen (als ze zich daar prettig voelt mag ze er wat mij betreft ook blijven trouwens maar dat zien we dan wel weer). Wonderbaarlijk vond ik dat. Toen ik wegging stond ze lekker op rust om zich heen te kijken met twee shetlandertjes (ruintjes) die ze zich direct had toe-ge-eigend :+ Stalbaas is echt paardenmens, ze vond haar direct aardig, kroop zo ongeveer in haar broekzak (doet ze ook nooit ze is altijd heel afwachtend).
Dus naja, we hebben weer enige hoop op als is het maar een beetje normaal :+
Maar goed was allemaal best wel intensief en nu soort van uitgekakt :Z

Morgen 1e trainingsdag Freestyle ben zeer benieuwd :D

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 21:45

ava: sterkte en nee ik kan dat ook niet zo kundig knutselen met foto's <<)
vhu: super fijn dat ber het daar naar haar zin heeft.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 23:03

Wat leuk dat Snuitje er meteen dankbaar gebruik van maakte, Biancacoo.

Dat klinkt als een fijne rit en prima plek voor Ber.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 06:06

Goed nieuws van Ber
Wat een geweldig hok Bianca
Ava hopelijk snel weer koortsvrij
Ik kan dat geknutsel met fotos ook niet hoor. Alleen foto plaatsen, dat lukt me nog wel

Nou, heb sinds paar weken nieuwe wasmachine, pompt hij het water niet meer af..... niet fijn

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 08:06

Tine, wat een drama met je wasmachine, maar hopelijk nog garantie.
Ava net wat Binacacoo zegt kennen we elkaar niet persoonlijk maar leven we wel met je mee :(:) op naar volgende week en hopelijk dat je er dan klaar voor bent ennneeeeh goed op jezelf passen hoor ~~}>
Ollie heeft leuke foto voor Ava gemaakt <3
Biancacoo, zag de foto's op facebook echt zo'n gaaf hok *\o/* vind dat je toch leuke foto's plaatst op facebook van de honden, zo gaaf en prachtig met die bossen in de buurt.
Belker die kat <3
VHU Ber staat er tevreden bij zag ik, lekker ding is het toch, omdopen tot Miepie <3 dat is ze wel. Wat fijn dat het vervoeren zo goed ging.

Gisteren lekker ff door de polder een rondje gedaan met de Pown, lekker ontspannen en ff overal kijken, ze zijn bij ons zo druk met vanalles bezig......een hele kreek aan het uitbaggeren en het leger heeft een super grote training bij ons in de buurt, die zoek ik dan liever niet op. Pown is braaf, maar dat is misschien ook wel net te veel van het goede en voor politiepaard is hij te klein met 1.38 := of ze moeten de boeven per marathonwagen willen gaan vervoeren _O-

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 09:29

Dingetje bedankt :o de bossen zijn fantastisch hier....soms wazige foto's want moet met telefoon doen..camera durf ik met de honden niet mee te nemen..hahaha.
Tine. ..jjemig hoop dat je wasmachine snel weer normaal doet en het onder garantie valt..
Vhu, wat een opluchting dat Ber zo goed staat....superfijn !!!!!!!!
Haha dingetje, legerpony marathon ik zie ze gaan...
Hok is zo grappig dat wij er nog een gaan maken voor de hond van ons zoontje, hij heeft me echt super goed geholpen, en we hebben denk ik nog net genoeg hout...Dus moet lukken.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 10:02

Oh, helemaal leuk; samen aan het timmeren!
Het wordt tijd voor een helmcamera; stond hier ook op het lijstje.

Dingetje met een stoere pony; bijna op boevenjacht; zie het al voor me!

Hier waren ze ook aan het uitschachten, vlechtmatten leggen etc., mijn bijrijdster heeft gereden, al klinkt bijrijdster gek in dit geval, maar denk niet dat ze er last van gehad heeft.
Zijn laatst naar buiten geweest ik op de scoot; zij is niet zo'n braaf buitenpaard gewend, hahaha.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 10:02

We gaan eerst even zelf kijken of het iets simpels is en anders valt het vast wel onder de garantie. Hij is net 4 weken ofzo hier

Bianca, heerlijk om zo samen met je kind bezig te zijn <3
Ava, hoe gaat het met de koorts?

Nou, Rembrand en Sam zijn gereden. Springjuf gaat even de knopjes voor travers erop zetten, om het zoonlief net wat makkelijker te maken, is allemaal moeilijk genoeg. Fysio is geweest voor Sam, gewoon uit voorzorg.
En nu ga ik iets doen waar ik de zin niet zo van inzie, maar ik heb mijn osteopaat beloofd het te proberen. We gaan het zien, tot later

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 10:26

Succes, Tine! En al lekker gewerkt met de paardjes! Altijd fijn als een gevorderde ruiter even kan helpen!

Koorts is al wat gezakt, maar feit dat hij toch ook weer stijgt na koortstemmers is niet goed. Meteen naar mijn eigen arts geweest, vanmorgen en weer naar de apotheek. Blij met mijn hulp die zo flexibel is. Nu ook echt bekaf. Maar eens zoveel mogelijk plat. Wil dit volgende week niet nog eens, ook omdat ik dochter beloofd heb "fit" te zijn in haar vakantie en eerste proefwerkweek.

Pffff, is me ook een stof wat ze moeten verwerken.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 12:19

Ik heb niets getraind hoor. Bijrijder was er voor Rembrand. Vanmorgen vroeg al fiets van zoonlief naar fietsenmaker voor onderhoudsbeurt, daarna boodschappen gehaald. Toen kwamen juf en bijrijder (zijn vriendinnen ). Na fysiotherapie van Sam naar mijn allereerste yogales geweest, op advies van osteopaat. Nou, ik vind het helemaal niets. maar ik heb beloofd het een kans te geven (spijt van hihi) , dus we gaan tochmaar proberen. Zooooooo zweverig allemaal

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 14:26

Dan zit je misschien niet helemaal goed voor jou; veel verschil in en niet alleen mensen die er helemaal naar leven.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 15:02

Is niet zoveel keuze hier in de buurt.