[AR] [HK] Mendurance praat topic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Napie

Re: [HK] Mendurance praat topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 17:40

Someren klasse 2

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 18:09

nou op de site van knhs gekeken wat inschrijf geld kost nou bij alle klasse van teteringen staat 25 euro ook dubbelspan.

nou heb ik dat bedrag dus ook overgemaakt, nu stuit ik ook op de site van de vereniging die het organiseerd daar staat dat het dus meer kost.

ik heb dus gewoon betaald wat genoteerd stond bij de knhs. wat klopt nu wel of niet

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 18:27

In de uitnodiging staat ook gewoon € 25,00. Ga er van uit dat dat klopt.
Op welke site heb jij een hoger bedrag gezien dan?

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 18:45

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 18:51

Dat is de mendurance website :D
De tekst op de site is een kopie van de uitnodiging die door de organisatie is aangeleverd. Ik zie inderdaad dat het vraagprogramma (dat door de organisatie is ingevuld) niet overeen komt met de uitnodiging die verstuurd is. Foutje van de organisatie.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 08:35

NdV74 schreef:
Dat is de mendurance website :D
De tekst op de site is een kopie van de uitnodiging die door de organisatie is aangeleverd. Ik zie inderdaad dat het vraagprogramma (dat door de organisatie is ingevuld) niet overeen komt met de uitnodiging die verstuurd is. Foutje van de organisatie.

ja ik ga er van uit dat als iets niet klopt met mijn betaling dat ik het wel zal horen van de organisatie

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 09:08

Ik heb Teteringen nog niet betaald. Nog geen bevestiging van doorgang dus daar wacht ik even op. Vind het altijd jammer als er geen bevestiging van inschrijving wordt verzonden. Merkte zelf dat mensen dat altijd wel prettig vinden en ook vaak vlotter inschrijfgeld betalen

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-17 15:33

ik moet me echt vanavond gaan opgeven voor teteringen vergeet het steeds.

Iemand die dag een groom met auto waar mijn groom bij mee kan?

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 11:20

Wij sturen ook altijd een automatische ontvangstbevestiging. Maar helaas doet dat dus niet iedereen. Ik weet inderdaad uit ervaring dat mensen dat wel prettig vinden.

We zijn door de KNHS uitgenodigd om onze sport te promoten op de Paard&Leven dag 2017 (17 juni). Een kans die we niet voorbij mogen laten gaan.
De bedoeling is dat we in een stand uitleg kunnen geven over de mendurance en daarnaast een korte demo. Die demo houdt in dat we de deelnemers aan de Enjoy the Drive de mogelijkheid bieden uitleg te geven over de voor- en nakeuring, iets vertellen over de minimale en maximale snelheid in de impuls/klasse 1 en de hartslag van het paard voor en na de rit opnemen.
Wie wil die dag (of een halve dag) komen helpen?

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 11:48

Jammer dat het een dag voor Laag Soeren is. Ik moet er even over nadenken

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 11:52

Ja dat vond ik ook. Maar aan de datum kon ik niks meer veranderen.
Ik heb ook aangegeven dat het prettiger was geweest als ze ons eerder benaderd hadden. Dan had ik nog met Vincent kunnen overleggen mbt de datum van Laag Soeren.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-17 09:59

inderdaad hier twijfelde ik al over laag soeren en na de vierdaagse is voor mij persoonlijk te intensief (iets met teveel prikkels) Maar als er echt niemand kwn wil ik kijken naar de mogelijkheden maar mijn gevoel zegt dat ik het niet moet doen hoe graag ik beide ook wil.

Barney1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 11:06

Even onze nieuwe jonge aanwinst Rodin spammen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Wij zijn op vakantie anders had ik wel willen helpen maar wij kamperen dan op Boszicht.

Barney nog steeds op de kliniek en morgen de derde scopie, er zitten nog tien stenen in.

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 12:04

Is wel vlakbij toch Tijnie? ;)

Leuk Rodin spam!! :D

En balen van Barney, hoop echt dat ze de rest ook nog via de scopie kunnen verwijderen.

Barney1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 12:30

Boszicht zit in laag Soeren en zit redelijk in de buurt van Ermelo. Maar het is Rodin zijn eerste vakantietje met ons en ik wil hem dan niet alleen laten. Het kan zelfs zijn dat hij Barney dan voor het eerst ontmoet. We willen dan alle tijd nemen voor ze, zeker omdat het de laatste maanden alleen maar zorgen en amper genieten is geweest.

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 14:16

Snap ik hoor. Vandaar ook die ;) erbij.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 19:18

ik heb je pb gestuurd

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 19:26

Jaaa! Da's waar ook. Gisterenavond gezien toen ik niet thuis was. Kon toen niet reageren. Reactie komt nog hoor.

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 09:56

L_Rivaldo schreef:
inderdaad hier twijfelde ik al over laag soeren en na de vierdaagse is voor mij persoonlijk te intensief (iets met teveel prikkels) Maar als er echt niemand kwn wil ik kijken naar de mogelijkheden maar mijn gevoel zegt dat ik het niet moet doen hoe graag ik beide ook wil.

Twijfel je aan meerijden in Laag Soeren of helpen in Ermelo?
Ik snap dat beide niet mogelijk is ;)

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 11:27

Ik heb overigens ook nieuws over de op te richten vereniging.
Het zal een administratieve vereniging worden. Via de vereniging worden (vanaf 2018) de startpassen verstrekt (wat overeen komt met de maandkaart zoals die nu -uitzonderingen daargelaten- verstrekt worden door de knhs) en ook kunnen we -indien gewenst/nodig- zelf ook wedstrijden organiseren.
Dus iedereen die alleen lid is van een menvereniging om zo een maandkaart aan te kunnen schaffen, kan overstappen naar de mendurancevereniging. Iedereen die lid is van een andere vereniging omdat ook in andere disciplines gestart wordt, kan ondersteunend lid worden om zo toch op de hoogte te blijven van alles rondom de mendurance (denk bijvoorbeeld aan een nieuwsbrief 2x per jaar).

Het enige wat we nu nog moeten realiseren is de samenstelling van een bestuur (voorzitter, secretaris en penningmeester) en voldoende geld bijeen krijgen om de vereniging op te richten. Ik ben nog in gesprek met de KNHS over de kosten. Het bedrag wat genoemd wordt op de donatiepagina (http://nl.dreamordonate.com/dromen/mendurancevereniging-starten/) is ruim gerekend incl. alle kosten voor de KNHS, dus mogelijk wordt dat bedrag nog naar beneden bijgesteld. Beter te ruim ingezet dan straks te kort komen. Maar zonder donaties kan de vereniging sowieso niet opgericht worden. Op de komende wedstrijden staat elke keer op het secretariaat ook een donatiepot.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 11:46

NdV74 schreef:
Ik heb overigens ook nieuws over de op te richten vereniging.
Het zal een administratieve vereniging worden. Via de vereniging worden (vanaf 2018) de startpassen verstrekt (wat overeen komt met de maandkaart zoals die nu -uitzonderingen daargelaten- verstrekt worden door de knhs) en ook kunnen we -indien gewenst/nodig- zelf ook wedstrijden organiseren.
Dus iedereen die alleen lid is van een menvereniging om zo een maandkaart aan te kunnen schaffen, kan overstappen naar de mendurancevereniging. Iedereen die lid is van een andere vereniging omdat ook in andere disciplines gestart wordt, kan ondersteunend lid worden om zo toch op de hoogte te blijven van alles rondom de mendurance (denk bijvoorbeeld aan een nieuwsbrief 2x per jaar).

Het enige wat we nu nog moeten realiseren is de samenstelling van een bestuur (voorzitter, secretaris en penningmeester) en voldoende geld bijeen krijgen om de vereniging op te richten. Ik ben nog in gesprek met de KNHS over de kosten. Het bedrag wat genoemd wordt op de donatiepagina (http://nl.dreamordonate.com/dromen/mendurancevereniging-starten/) is ruim gerekend incl. alle kosten voor de KNHS, dus mogelijk wordt dat bedrag nog naar beneden bijgesteld. Beter te ruim ingezet dan straks te kort komen. Maar zonder donaties kan de vereniging sowieso niet opgericht worden. Op de komende wedstrijden staat elke keer op het secretariaat ook een donatiepot.

top zo een donatiepotje zal er zeker wat in duwen. weet je wat de kosten gaan worden van lidmaatschap en wat ondersteunend lid kost

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 11:58

Nee dat is nog niet bekend. Uiteraard willen we dat zo laag mogelijk houden natuurlijk. Maar dat is iets wat we tzt moeten bespreken als het bestuur gevormd is en als we weten wat alle vaste jaarlijkse kosten zijn.

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 10:18

Gisteren overigens bericht gekregen dat ondanks dat het niet gelukt is om 15 deelnemers te krijgen (het zijn er nu 12), de mendurance in Teteringen gewoon door zal gaan *\o/*

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 12:10

Oké goed nieuws

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 13:22

Jammer dat er maar twaalf zijn