Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NdV74 schreef:In de uitnodiging staat ook gewoon € 25,00. Ga er van uit dat dat klopt.
Op welke site heb jij een hoger bedrag gezien dan?
NdV74 schreef:Dat is de mendurance website
De tekst op de site is een kopie van de uitnodiging die door de organisatie is aangeleverd. Ik zie inderdaad dat het vraagprogramma (dat door de organisatie is ingevuld) niet overeen komt met de uitnodiging die verstuurd is. Foutje van de organisatie.
L_Rivaldo schreef:inderdaad hier twijfelde ik al over laag soeren en na de vierdaagse is voor mij persoonlijk te intensief (iets met teveel prikkels) Maar als er echt niemand kwn wil ik kijken naar de mogelijkheden maar mijn gevoel zegt dat ik het niet moet doen hoe graag ik beide ook wil.
NdV74 schreef:Ik heb overigens ook nieuws over de op te richten vereniging.
Het zal een administratieve vereniging worden. Via de vereniging worden (vanaf 2018) de startpassen verstrekt (wat overeen komt met de maandkaart zoals die nu -uitzonderingen daargelaten- verstrekt worden door de knhs) en ook kunnen we -indien gewenst/nodig- zelf ook wedstrijden organiseren.
Dus iedereen die alleen lid is van een menvereniging om zo een maandkaart aan te kunnen schaffen, kan overstappen naar de mendurancevereniging. Iedereen die lid is van een andere vereniging omdat ook in andere disciplines gestart wordt, kan ondersteunend lid worden om zo toch op de hoogte te blijven van alles rondom de mendurance (denk bijvoorbeeld aan een nieuwsbrief 2x per jaar).
Het enige wat we nu nog moeten realiseren is de samenstelling van een bestuur (voorzitter, secretaris en penningmeester) en voldoende geld bijeen krijgen om de vereniging op te richten. Ik ben nog in gesprek met de KNHS over de kosten. Het bedrag wat genoemd wordt op de donatiepagina (http://nl.dreamordonate.com/dromen/mendurancevereniging-starten/) is ruim gerekend incl. alle kosten voor de KNHS, dus mogelijk wordt dat bedrag nog naar beneden bijgesteld. Beter te ruim ingezet dan straks te kort komen. Maar zonder donaties kan de vereniging sowieso niet opgericht worden. Op de komende wedstrijden staat elke keer op het secretariaat ook een donatiepot.