[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 08:50

Goedemorgen,
Maisie, super gereden zeg, proficiat !
Ollie, helemaal weer terug met Brutus, gefeliciteerd met je punten, jammer van het balletje op de laatste poort, maar dat mag de pret niet drukkken !
Tallechie gaat naar Ermelo.
Aks, die lekker met Didd's aan de fiets is, wollebol is het toch <3
Vhu, :(:) grote stap voor Blondie, wie weet is het wel helemaal haar ding....mijn dartmoor die bleek kids helemaal te gek te vinden en heeft nooit meer een stap verkeerd gezet...terwijl ik er niets mee kon...en geen enkele menner trouwens..haha...dus ik hoop dat Blondie ook zo'n gevalletje kidsgek is !
Maar wat een fijn paardje is die Olly van jou....die doet die pijn vast helpen verzachten van het afscheid !

Ik ga bakje muesli naar binnen werken :9 ...en dan even lekker met de dog's op pad ! +:)+

Frensie

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 09:42

Veel plezier Biancacoo!
Ik ben net al lekker aan het wandelen geweest met Beer, hij was super vrolijk!

Ollie gefeliciteerd met je mooie punten!!!
VHU :(:)
Aks lekkere haarbol aan de fiets /3

Ik heb de koffie weer op en ga nu naar stal, even Gwin en Maheere voeren en mesten.
Daarna weer lekker relaxed dagje met manlief bij de kachel, zin in leuke film kijken.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 10:25

Het was geweldig mooi in het bos,...een nadeel is dat particulieren hout mogen zagen en dan echt ieder pad kapot rijden, erg lastig voor de step, en je kunt er niet eens wandelen oid, zal de boswachter niet leuk vinden, ik hoop dat er snel wat aan gedaan word.
Dat is heel zwaar, maar we hebben genoten .
Lekker vroeg op frensie, fijn dat gwinn zo lekker goed staat .

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 11:59

Ollie heerlijk dat het met Brutus weer zo lekker liep, wat zijn jullie toch een stel toppers!
Biancocoo en Frensie lekker vroeg uit de veren. Mooi was het buiten he, tenminste hier erg mooi rustig weer maar wel behoorlijk :brr:

Stond om 07.00 uur al bij stal. Kon niet slapen van 't gedoe met Blondie dus toen maar vroeg opgestaan. Kreeg ik net een sms'je dat het prima met Blondie gaat dat de meiden haar helemaal hebben gepoetst en met haar hadden gewandeld plus dat ze aan de longe al onder het zadel is geweest en dat ze geen stap verkeerd had gezet *\o/* misschien net zo'n gevalletje Biancocoo als jouw Dartmoor? Maar goed dit heeft ze alvast te pakken. Pak van mijn hart.

Hoe dan ook, ik zat dus om 8.30 uur op Ollie klaar voor onze eerst echte buitenrit want wilde de route doen die ik gisteren heb gewandeld. Nou het is ongelovelijk het lijkt echt alsof ze dit allemaal al kent (en dat is dus niet zo ze heeft dit nog nooit gedaan), wat een genot. Lekker vlot stappen en nu ook stukken gedraafd, geen ge- :):) maar gewoon :) dus ik met een big :D gereden. Wel totaal verkleumd dus nu aan de :9k

Enige wat ze soms niet snapt is dat een ruiterpad een pad is waar je op moet blijven, soms had zo zoiets van daar is het ook mooi en dan wilde ze de bosjes in :')

Iedereen fijne zondag!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 12:54

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 15:10

Hier ook een drukke ochtend gehad.
Daan heeft wederom goed geslapen, van 21 tot 8 en tot 9 blijven liggen. Lijkt te gaan werken dus.
Hij ligt er net weer in. Even snel het huis in orde maken en de administratie weg werken.

Als Daan wakker is nog even naar de pony's toe.

Aks leuke foto.
VHU zal even kijken zo.
Biancaoo ook al druk bezig geweest
Frensie ook al weer bezig geweest

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 16:04

leuk filmpje VHU,mooie blauwe teugels voor bij je chaps... :j
daan weer fijn geslapen,goed gedaan daan! +:)+ mamma blij :))
wat een mooi weer(en hoop dat het zo blijft) sun mocht bij tara en 2 kwpner in de wei.....zooo die moest rennen voor haar leven.....(terwijl ze zelf altijd de leidster van de groep was op de andere stal) :=
maar die heeft haar beweging gehad vandaag _O-

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 17:43

Ik heb niet echt bijgelezen.Doe ik morgen wel.Ben van gisteren tot morgen bij mijn moeder in de randstad in roelofarendsveen. Dan weten jullie waar ik ben.hi hi

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 18:30

Lekker VHU!

Oeps, sun opgegeten door de rest :))

biancacoo lekker buitengespeeld en last van kapotte paden. Ken het... hier is t zelfs zo erg dat de boswachter zelf met de auto over het geasfalteerde/betonplaten fietspad rijdt :')

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 22:56

Vanochtend een fotosessie (via Bokt) gehad op het strand van Ouddorp (ivm een MTB-wedstrijd op het strand van Rockanje...) Het was zooo ontzettend jammer dat het zo mistig was vanochtend...

Brutus in <3

Afbeelding

Afbeelding

Sta ik zo goed baasje ?
Afbeelding

Kusje!!
Afbeelding

Ik kan ook best mooi poseren :j
Afbeelding

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 22:58

oooooh! Wat een mooie fotos!!!
Gaaf! :+:

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 23:02

Prachtige foto's Ollie, wat zien jullie/ze/ peerd/hond/jij er goed & mooi uit *D

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 23:03

Volgens mij vallen er van Bruutje gewoon géén lelijke foto's te schieten <3 . Onmogelijk!

VHU helemaal gelukkig met Ollie :D ! Brave 1/2-Orlando :j . Dat wordt helemaal jouw ras.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 23:05

Het was zoooo ontzettend mistig in Ouddorp dat het erg lastig was voor de fotograven... ik komen nog veel meer foto's dus misschien spam ik de leukste nog wel de komende dagen :P

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 23:09

Ik ben vandaag naar stal gegaan. Koetspoets voor a.s. donderdag (moet er toch een beetje netjes uitzien), en ik zag dat SH de box van Ster / Fay? opgeknapt heeft +:)+ . Een nieuw betonvloertje erin, nieuwe waterleiding en nieuwe drinkbak. De oude lekte, meestal maar weinig, maar dooi na vorst zorgde er vorig jaar voor dat haar hele box een paar keer zeiknat was.

Daarna met stalgenootje een lange rit gemaakt met de Anda voor haar nieuwe koets. Rit duurde wel wat langer dan gepland, want alle paadjes die we uitzochten waren afgesloten met fietspaaltjes, waar we zeker de helft van de keren niet doorheen konden. Ik was al voorbereid op kou met mijn bomberjack, lange gevoerde menjas, 2 sjaals om, muts en menhandschoenen, maar het was geen overbodige luxe. Ik had het niks te warm bij terugkomst. Het was wél heel gezellig :D !

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 23:19

Fijn! een opgeknapt huisje voor Fay! :)

En gelukkig lekker ingepakt. Het was stiekem best fris vandaag inderdaad! ik had paarse handjes na mijn rit :P

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 23:28

Ik een dooie linkermiddelvinger... er werden al vragen gesteld of ik die de hele weg opgestoken had naar de vele vele vele wandelaars :+ .

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 23:40

Wel heerlijk zo'n lange menrit Gem... **heeft beeld bij vinger :') ** en ik heb je uitspraak over gelukkig met poown maar even overgenomen :) wat grappig zo'n gerenoveerde box straks voor je nieuwe paard +:)+

Had jij het ook niet berekoud Ollie met de shoot? En dan bij het strand :brr:

Had je geen handschoenen aan Aks? Zelfs met handschoenen duurde het wel twee uur voordat mijn handen waren ontdooid en mijn ritje duurde maar een uur :o

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 23:46

Even snel bijgelezen :j

@Biancacoo, is lekker met de doggies op pad geweest :):)
@Frensie, lekker genoten van een filmpje ?
@VHU, jij was vroeg op :O , wel lekker met Ollie op pad geweest... en zelfs nog gefilmd +:)+ . Wat fijn dat je ook goed bericht hebt gekregen van Blondie... ze zijn lekker met haar in de weer... gaat helemaal goedkomen ;) . En nee het was niet koud écht koud op het strand.. stond geen wind!
@Gem, Black Beauty krijgt een gerenoveerde stal :P en leest iets over een dode vinger #krijgerspontaanvisioenenbij#
@Aks, paarse handjes :oo ... Ik heb winterhandschoen van Roekl en die zijn écht geweldig lekker warm.. zie foto met Layka.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 00:09

Nee geen handschoenen.. Zelfs geen jas, alleen een vestje. :+ en alleen de laatste 30 minuten wat koude handen. Verder lekker :p

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 08:32

@ Ollie super mooie foto's!
@ Gem fijn dat de box opgeknapt is! Nu nog hopen dat de keuring goed gaat!!!
Aks en VHU lekker aan het rijden geweest.
Biancacoo nog goede training gehad met de honden?

Hier heerlijke zondag achter de rug, leuke film gekeken: Hugo.
Straks eerst maar even boodschappen halen en dan naar stal en daarna Bieb rijden. Maar nu als allereerste ontbijten :D

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 11:56

Goedenmorgen!

@VHU: Je hebt gedaan wat het beste is! Hoop dat je een fijn, nieuw baasje vindt voor Blondie! :(:)
@Lanouska op een stoute pony gezeten, hihi.
@Maisie: Mooie resultaten, gefeliciteerd!
@Aks: Ahhh, Dids is echt een lieve pluizebol. Als ik Dids zie krijg ik gelijk zin om te knuffelen :))
@Ollie: Goed gereden, balen van het balletje op de laatste poort. En wat een prachtige foto’s, wauw!
@Gem: Gezellige rit gehad. :D

Gisteren indoor gehad in Middenmeer. Hadden voor de gelegenheid ons dressuur, tandemspan meegenomen. Eerste ronde kwam helaas ons leidsel vast te zitten tussen het wiel, dus moest ik van de kar om het weer los te maken. Tweede rondje ging al een stuk beter! Uiteindelijk een vierde plek van de 6/7.

Zelf ook meegedaan met Peppie. Eerste ronde twee ballen, tweede ronde foutloos en beide rondes de snelste tijd.
Dus een mooie eerste plek en lekker gereden. Toppony! *\%/*

Hier een stukje van tandem http://www.youtube.com/watch?v=llIUW6lR ... e=youtu.be

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 11:59

wow.. leidsel tussen 't wiel? :oo
Brr := klinkt eng..

En super gedaan dus. Knap hoor! :j

Wbt Dids als knuffelpaard.. Je bent niet de enige :))
gisteren tijdens m'n ritje hoorde je mensen al van ver ''ooh! Kijk die pluizenbol daar, wat een schàtje!'' en dan zet hij meteen zijn meest O:) kop erop he.. :')

Blij verrast. Gisteren voor het eerst in lange tijd zonder uitval/last van paard gekomen :) En ook vandaag gaat het best wel goed!! :) Geen idee of dat komt door mijn algehele sportiviteit, maar dat gaan we maar volhouden! ;) Fietsen, hardlopen, paardrijden, wandelen :))

Zit nu in de bibliotheek te studeren. Ben te voet hierheen gegaan (3 minuten fietsen, maar hee, wandelen langer dus :P )

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 12:03

Onze tandemleidsels zijn lang, moet even een stuk af. We reden gisteren met een kar van een clubgenootje en die kar is open aan de zijkant, dus het uiteinde van de leidsels gleed daartussen.
Gelukkig op tijd achtergekomen.

Je bent sportief bezig, Aks! Ik houd mezelf ook altijd voor om te gaan hardlopen, maar tot op heden is er nog niks van gekomen :o

Succes met studeren!

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 12:07

Poeltje schreef:
Je bent sportief bezig, Aks! Ik houd mezelf ook altijd voor om te gaan hardlopen, maar tot op heden is er nog niks van gekomen :o

Start to run zien te downloaden! :))
behoorlijk schaapachtig, zo'n gezellig belgje, wat oudere muziek eronder. maar die vertelt je braaf hoe lang te rennen en hoe lang te wandelen. En dan opbouwen voor dummies :))
elke keer nèt tot je grens. (les 1 is 1 minuut rennen, met als afsluiter 2 minuten.. :D )

In 27 lessen geloof ik zou je 5 km aaneen hard moeten kunnen lopen! Ik ben heel benieuwd, ben nooit verder gekomen dan les 16 ofzo. Maar ga het deze keer proberen af te maken ( ;) )