http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=181&t=1623803
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
, aquarium is weer schoon
. Heidens karwei, nam 4,5 uur kostbare tijd in beslag maar goed, het regende buiten, Ster kan niet teveel lopen, dus..... no excuses
.
!
. Blijft vervelend, maar dieren hebben helaas niet zo'n lang leven als de mens, en wij dienen dan idd wel eens moeilijke knopen door te hakken. Sterkte!
. Pas op dat Amerigo niet springt met koets en al
!
. Weet alleen nog niet welke kleurcombi ik zou willen hebben. Zolang de koets d.blauw met wat rood is, zal het zoiets moeten worden, maar ik heb nog niet kunnen vinden wat ik dan geweldig vind.
. Nu een keer uitgebreid kunnen kijken op de dressuurwei (met lange regenjas, zeiknatte schoenen en sokken van het gras) hoe zij de dingen aanpakt
. We hadden overigens nog meer publiek: een stuk of 10 Galloway's die de dressuurhekjes aan het mollen waren
.
.
)
) dus het gaat echt al beter, hoop morgen echt even naar peerd te kunnen
want het is hoe dan ook drama....
gaaf meid!
)
Ontdekt dat meneer moord doet voor sinaasappel
Mijn vriend heeft geprobeerd om mij te masseren (hij is sportverzorger), maar omdat ik zo moest huilen van de pijn, is hij toch maar gestopt...
arme fjord met flaporen.

Straks de boel overdragen en dan wat boodschapjes halen. Misschien dat de paarden vandaag voor het eerst de wei in gaan voor een paar uurtjes
(Rustig opbouwen uiteraard)
janouk schreef:@ollie1 ; We hebben niet de illusie dat we Brutus in het ZZ kunnen verslaan, maar wie weet ooit.
Toch wel top. Ik had in 2010 de verdeelsleutel Hippiade opgeslagen. In 2010 waren er volgens de KNHS maar 8 pony's in Nederland startgerechtigd in het ZZ dressuur. Elitair clubje dus, die ZZ dressuurpony's.
Ik ben benieuwd hoeveel het er dit jaar zijn. Worden wij in ieder geval 8ste. haha.
Het is ook nog maar zo'n jonkie moet overal nog aan wennen...
heb alleen nog geen koets die erbij past (is klein blauw/groen streepje en om wat lichterblauw ruitje) 

Hij ging zelfs op m'n hand staan tutten
Ik ben Management Assistant aan het studeren aan de hogeschool. Hier heb ik de afgelopen 4 jaar mijn dagen mee gevuld, deze stage is het laatste onderdeel van mijn opleiding. Op 25 juni moet ik mijn stageverdediging doen (presentatie in het Frans, Engels en Duits voor een jury) en dan zou ik als alles goed gaat eind juni moeten afstuderen en dus mijn diploma krijgen.
, lekker dol op vitamientjes.
en sterkte met je spierpijn,hoe gaat het vandaag ermee?