Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ipsilonka schreef:Hoe gaat het met Image?
Ik denk dat ze zich verstapt heeft in de wei, vlak voor de les. Maar als ze zo kreupel loopt, denk ik meteen het ergste bij haar.
. En Ikke gaat naar Wolvega. Heb daar familie wonen
.
.
.baudyh schreef:Nee sorry gem. Heb echt niks met bitloos.
Toch maar de DA gebeld voor viantha. Vertrouw het niet. Ligt echt de hele tijd.
Hij komt straks.
Gem schreef:Wie koetst er hier (wel eens) bitloos of bitloos-met-bit? Zoekfunctie zegt me dat Janouk zo'n hoofdstel heeft. Men jij daar ook wel eens mee, of is het daarvoor allemaal niet stevig genoeg? En zit er ijzer oid in de neusriem?
waardoor sturen op haar neus sowieso geen optie is.
Ze zal wel hijgen omdat dat vocht waarschijnlijk ook op haar longen drukt... hoop dat vochtafdrijvers wat kunnen doen en idd zsm dat veulen eraf...pfff.
wat leuk dat Bubbles het steeds beter gaat doen. Mooi hoor.
zweet stond op d'r billen. Mocht lekker op de grote wei (baan van 100x40
)
ook paar rondjes om de schuur gestapt, is altijd eerste 'stapje' naar buiten. 1e rondje was best
(buurman stond ook net in de bosjes te snoeien
zul je net hebben) daarna was het helemaal gewoon
Ik zat er net op (zonder zadel met halster), toen we de paarden uit de zomerwei gingen halen (om weer terug te brengen naar de winterwei), hij ging eerst gewoon stappen. Ineens draven, maar kreeg hem neit meer terug. En ja hoor, toen kwam ook nog de galop met soort van bokken (niet echte bok, maar wel erg bollle rug). Tja, dat hield ik niet vol.. Dus viel ik in het net ingezaaide veld. Heb complete krater gemaakt
. Rembrand bleef gelukkig wel gelijk staan. Volgende keer toch maar even de barebackpad op (en eerst maar weer even in de bak oefenen)
maar die zullen geen invloed hebben (vermoed ik) op bijv kleine mugjes druk, maar is er iets veranderd in de omgeving vwb waterhuishouding/bemesting/bomen? Niet dat je daar direct iets in kunt veranderen maar het scheelt als je weet waar het van komt (althans, zo werkt dat bij mij).
is de da al geweest? Kan me voorstellen dat je je veel zorgen maakt.
.
Ik ben benieuwd wat de veearts ervan zegt....
, dat wordt morgen en overmorgen stijf zijn ben ik bang...