hihi slechte generale is een ... Toch ollie! komt goed
@poeltje router/modem zijn gereset, alle kabels eruit gehad en opnieuw erin..
En ik had te vroeg gejuicht.. Doet 't nog steeds niet... Soms zou ik willen dat ik niet blond was, en dit gewoon snapte...
Ollie1
Geplaatst: 15-02-13 21:33
Beste Bokkers,
Heeft misschien iemand nog interesse in een nagenoeg nieuwe menwagen en tuig ? Simba heeft het zo druk met zijn dressuurcarriëre ohz dat er van het mennen helaas weinig komt.
Biancacoo
Geplaatst: 15-02-13 22:52
oeh..wat een stoer wagentje !!! daar moet toch een liefhebber voor te vinden zijn !!
trusten....... allemaal......
Ollie, heel veel succes voor morgen ! zet h'm op !
heb wat problemen met groom, ik wil mijn vader niet vragen, die kan het qua gezondheid niet aan, maar mijn zus heeft zich aangeboden. Volgende week even om de tafel zitten, wil goede afspraken hebben met haar. Ze heeft nog geen marathonervaring, maar moet vast goed komen
Aks, ik heb geen idee, had je graag willen helpen, wil vriendlief straks nog wel vragen, maar weet natuurlijk niet of het via de telefoon - mail op te lossen is.
Ollie dan gaat het over inderdaad... die van mij hebben een combi van shet en pony. En succes op wedstrijd.
Hier wederom een nacht waar we niet over mogen klagen. Om 21 in bed, om 0.00 even wakker, aai over de bol, tot half 5, last van krampjes, nog bij ons in bed tot 9 uur. Lijkt de goede kant op te gaan. Is een combinatie van de juiste afstelling medicijnen, groot bed, en andere manier van naar bed brengen. Benieuwd hoe lang het duurt.
Vandaag nog even proberen naar de pony´s te gaan. Ben gisteren geweest, A 15 min gereden, maar loopt niet helemaal goed na het incident van vorge week vrijdag. S was met een verkeerd been uit bed gestapt, hij liet zich niet vangen, dan hoef ik hem dus ook niet in te spannen als ik alleen ben, want dan gaat het hard en kan de bakdeur niet dicht doen. Dus vandaag maar weer een poging
Gem
Geplaatst: 16-02-13 10:51
Goeiemorgen! Alle wedstrijdrijders heel veel succes vandaag!
Ollie: als ik hullie en zullie was, zou ik de wagen + tuig toch mooi houden. Nu misschien geen tijd om te mennen, later wellicht weer wel. Zonde om dát setje weg te doen .
Tall heeft groom-problemen of problemen met de groom..... that's the question
Aks: ik digibeet... kan je niet helpen. Gisteren is zoonlief z'n lapje ook stuk gegaan, iets kapot in de hardware. Hopelijk zit er nog garantie op, hij heeft hem sinds juni .
VHU gaat Blondie laten beleren en verkopen. Had je al een beleer-adres?
Frensie: hi hi, kapot dekbed, hoe herkenbaar . Onze vroegere hond kreeg de oude wollen (bedden)dekens die bij mijn tantes op zolder lagen te liggen. Die werden in een paar dagen aan flarden gescheurd, en pas dán vond meneer ze lekker liggen . En jij vroeg wat mijn plannen met Fay zijn. Als ze ggk wordt, dan mag ze nog een paar maandjes spelen in de bak, beetje grondwerken, veel wandelen in het bos / velden / dorp zodat ik haar schrik-reacties kan testen en zij mij ook leert vertrouwen. Ik denk vanaf mei of juni een beetje gaan longeren en dan wrs pas na de zomervakantie gaan beleren voor de wagen (ivm 6 weken varen). En hopelijk volgend jaar starten met D+V. Onder de man beleren wacht ik mee tot ze haar energie voor de wagen kwijt kan. Dan denk ik dat ik minder kans loop eraf te stuiteren .
Biancacoo heeft kastje geschilderd, vind ik altijd zulk heerlijk voldoening gevend werk
Vandaag rustig dagje.... straks ff boodschappen doen, misschien even naar stal om de koets te wassen, vanavond uiteten met mijn Vader en Zijn Dames (vrouw, dochters, schoondochters) in Zeist . En oja, de keuring is vervroegd naar donderdag 21 februari . Dus SH mag hopelijk op Mestdag een extra boxje opstrooien.
@tallechie, das lief. Maar nog onnodig. Ik ga eerst windows opnieuw installeren.. Hoop op tijd klaar te zijn met werken en dat dan vanavond af te krijgen..
Biancacoo
Geplaatst: 16-02-13 18:37
zooooooo,......rustig hier zeg....dat is zeker speciaal voor Tine en Janouk..hoeven ze niet zo veel bij te lezen..hahaha....
ik heb echter ook niets te vertellen...dus...doei..
maisie en ollie zijn op wedstrijd dus die komen vanavond wel in de lucht met hun wedstrijdverslagen
VanHuisUit
Geplaatst: 16-02-13 19:19
Zal ff wat posten dan
Vandaag hele dag op pad. Blondie weggebracht **slik** ik vind het heel moeilijk.... ze stond me ook zo na te hinniken in haar stalletje heb het met haar veel moeilijker dan met Bente. Vond het ook vreselijk om haar stalletje uit te mesten en spulletjes op te ruimen... . Maar volgens mij is het wel beter zo maar het voelt zo dat ik haar in de steek laat.
Toen weer naar huis, trailer weggebracht en gewoon maar heeeeel eind gewandeld met Ollie. Zo'n 2 uur op pad geweest, doet een mens goed maar ik heb het er echt zwaar mee.
Zo vreemd ik heb voor het eerst 'maar' een pony om te doen. Heb er altijd meer gehad.... van jongs af aan al en later met de paarden ook (of van mezelf of om wat bij te rijden enz).
Hier alweer even thuis. Na het werk nog wezen hardlopen. En intussen heeft mijn laptop zich hersteld tot fabrieksinstellingen Ik heb dus weer internet. Maar da's ook meteen alles wat ik heb op de laptop Rest is eraf..
lanouska
Geplaatst: 16-02-13 20:14
@ vhu is blondie nou weg om te beleren of al definitief verkocht?
hier gister weer voor het eerst de pony's los kunnen laten in de bak.. pony's waren erg dankbaar want die ginnen echt compleet uit hun plaat.. vandaag weer erop gezeten ging echt weer heel erg goed..
daarna nog een pony voor iemand anders gereden ohz die nog wat doorgereden moet worden.. hij deed zijn best om me te laten zand happen maar met een beetje hard werken ben ik toch blijven zitten
VanHuisUit
Geplaatst: 16-02-13 20:28
Haha stoute pony Lanouska.
Ze is weg om te beleren en ze zoeken daar ook een andere eigenaar voor haar. Lukt dat niet (beleren en/of andere eigenaar) dan neem ik haar weer terug.
Maisie
Geplaatst: 16-02-13 21:08
Even snel ben een beetje gaar dus reageer niet op iedereen (sorry)
Ollie goede wedstrijd gehad? VHU blondie weg gebracht hopelijk gedraagt ze zich daar. Tine op vakantie, Gem wat een leuke foto's haha leuk paard !!!
Vandaag wedstrijd. Ferro en Robijn allebei foutloos in de vaardigheid en robijn 197 en 194 punten in de dressuur. Ben dus weer super blij !!
Hier ook weer vol dagje achter de rug De wekker ging al om 05.30 uur... Bieb gelongeerd vandaag, de buitenbak was nog vrij nat en sommige plekken daardoor nog hard en glad. Hoop dat ik zometeen lang genoeg wakker kan blijven om Black Swan te kijken op tv, lijkt me een mooie film.
Gwin is de laatste paar dagen weer wat woest en rusteloos. Was begonnen met beetje krachtvoer geven nu ze in de loopstal staat, daar maar weer mee gestopt. Moet echt nog even wachten voor ik aan het werk kan met haar, maar merk dat ze er zelf wel aan toe is. Alleen is het been er nog niet aan toe.
Gem heeft een blacklady die hopelijk goedgekeurd word Simba weer eens voorbij zien komen met een mooie wagen Blondy word beleerd Tine en janouk op vakantie,heerlijk hoop dat ze de zon mee terug nemen Maisie goed gereden,top gedaan ,had je nog wat kunnen trainen ivm alles bevroren Verder vergeten sorry Vanmiddag sun verhuisd naar mijn andere stal,we hadden van 1grote box 2dinkeytoysboxen gemaakt Sun en tara wonen er samen in
Wilde deze foto even met jullie delen Dids, gsiteren naast de fiets mee De goedheid zelve, aan zijn touwhalstertje.. En dan te bedenken dat 't misgaat zogauw ik op zijn rug ga zitten, omdat ie dan overal partytime houdt
tallechie
Geplaatst: 16-02-13 21:54
VHU hopelijk doet blondie het daar goed en krijgt ze een fijn thuis Maisi super hoor. Gefeliciteerd. Sun verhuisd
Hier de hele dag een beetje rustig aan gedaan, niet helemaal fit. Pony's niet gezien dus.
Hier vanvond bankhangavondje en hopelijk morgen wat fitter
edit ik heb me ook opgegeven voor de trainingsdag voor de marathon in Ermelo. Is een eind rijden voor ons, maar een mooie gelegengheid voor mijn zus om het te leren.
happytime
Geplaatst: 16-02-13 22:00
Dids aan de fiets,wat een haarbal,heerlijk knuffeldier zo Tal-soms moet je eens de boel de boel laten hoe moeilijk dat ook is Nog meer die woensdagavond naar ermelo gaan naar de clinic van boyd exell? Leuk agendapuntje, 3 maart op zondagmorgen,2de hands koetsenbeurs in hoofddorp
Ollie1
Geplaatst: 16-02-13 23:36
Hier ook even een kort berichtje van mij...vaardigheid 1 bal op laatste poort...maar dressuur 1 e met 223 punten
@VHU, lastige beslissing en logisch dat je het daar moeilijk mee hebt...het is toch weer een afscheid @Maisie, gefeliciteerd!! @Aks, computer gereanimeerd en knappe wollige Dids aan de fiets @Tallechie , goed plan marathontraining in Ermelo , neem je dan beide pony's mee? @HT, heeft verhuiswoede...