@ Ollie: nog gefeliciteerd met je zoon!! Lekker ontbijtje heb je voor hem gemaakt! @ Avaluna: ik heb 1x een workshop taarten decoreren gemaakt en dan kan je makkelijk zelf een hoop doen daarna, en inderdaad een hoop is ook te leren van internet. @ Gem; en, aquarium gister nog schoongemaakt? @ Pikeur, sorry, helemaal vergeten, WELKOM! Leuke pony heb je! Ik ben dol op palomino’s! Hier verderop zit een man die Welshjes fokt en hij heeft nu 3 palomino veulens lopen. Helaas zijn ze te klein om op te rijden, anders had ik manlief heel heel heel lief aangekeken @ PrinsjeH moet je niet even naar de dokter met je been? Klinkt niet best! Hoe gaat het nu? @ Janouk: gefeliciteerd met jullie laatste Z winstpunt!! Gaaf hoor! Ik hoop voor jullie dat ze het ZZ nog aan kunnen vragen op de club. @ Biancacoo gave avatar!! Heel mooi! @ VHU; lekker in coma gelegen vannacht? Heel fijn dat Bente wel lekker haar beweging krijgt! @ Jenkins; lekker lastig zo’n kater. Wij hebben zelf een kater en wij zijn echt heel slecht… hij is niet gecastreerd. Maar we wonen in het buitengebied, dus dat is ‘anders’. @ Avaluna lekkere menles gehad in de regen! @ Lanouska hadden jullie vandaag de marathon? Hoe is dat gegaan? @ HT moeilijke beslissing!! Janouk weet het mooi te verwoorden!
Hier vliegt de dag voorbij terwijl er weinig gedaan wordt. Vanochtend eerst gekerkt, daarna koffie thuis en toen met vriendinnetje en de honden gewandeld. Na wandelen een soepje met stokbrood gegeten, door naar stal, even uitmesten, voer klaarzetten en wat kuil in de paddock gevoerd. Thuisgekomen even de ogen dicht gedaan op de bank en daarna naar werk om de spullen op te halen, want ik heb weer eens dienst. Morgenmiddag menles, verder huishouden en boodschappen doen. Straks even een pizza in de oven schuiven, slecht he…
Ollie1
Geplaatst: 06-05-12 17:22
Goedenmiddag,
@HT, heel veel sterkte en kracht toegewenst de komende tijd met de moeilijke beslissing die nog tot uitvoer moet worden gebracht . Ik voelde me indertijd heel erg schuldig dat ik besloten had dat het 'genoeg' was geweest.....wie ben ik om dat zomaar te mogen beslissen ??Achteraf kwam pas de berusting.... @VHU, heerlijk uitgeslapen... heeft je lichaam gewoon nodig om te herstellen @PrinsjeH, meid je wordt er zo niet knapper op met een zwart been ... en inderdaad even goed in de gaten houden en anders doktertje raadplegen... hopelijk kun je snel weer een beetje uit de voeten @Avaluna, helemaal natgeregend ...hier wel fris door de koude wind maar wel een zonnetje en al de gehele dag droog aan de kust @Lanouska , En ? hebben jullie je voorsprong weten te behouden ?
Vandaag bij onze vereniging meegedaan met een minimarathon... was leuk om te doen... alleen 1 hindernis te krap gelopen (hindernisbouwer zei dat ik dat gemakkelijk redde met Brutus) echter liepen we daardoor een ton omver ... 2e manch gewoon mijn eigen ding gedaan met het gevolg toch nog 1e geworden (van de 2 wedstrijdrijders... de rest waren recreanten of trekpaarden )... Brutus is momenteel écht helemaal in TOP conditie...en mijn gouden springschoenen heb ik niet voor niets aan gehad volgen.
Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 06-05-12 17:22, in het totaal 1 keer bewerkt
happytime
Geplaatst: 06-05-12 17:22
bedankt allen,de beslissing is ook heel moeilijk omdat ze er geen last van heeft,tumorren kan je gewoon aanraken enz en ze loopt gewoon vrolijk te zijn in de wei,maar de tumorren die openbarsten zitten tussen haar achterbenen en lies,en op haar neus is ook lastig,die gaan ook weer groeien(halster ligt tussen 2 bulten in) ze kunnen niet meer geopereerd worden,omdat ze zich nestelen aan slagaders
happytime
Geplaatst: 06-05-12 18:15
waar blijven de foto"s van Brutus and the golden shoes? ze brengen goed geluk,ga ze ook maar bestellen
paarden waren gigantisch druk en voorwaarts. daardoor helaas niet alles kunnen rijden zo als we de tom tom ongeschakeld hadden. hebben dus hier en daar een extra rondje gereden. voorsprong dus helaas niet kunnen behouden maar des ondanks wel lekker gereden en toch nog 3 winstpunten met 156 strafpunten dat was dus ook weer een goede voor de selectie
Ollie1
Geplaatst: 06-05-12 18:55
happytime schreef:
waar blijven de foto"s van Brutus and the golden shoes? ze brengen goed geluk,ga ze ook maar bestellen
Niet iedereen vond Brutus zijn gouden schoentjes even mooi @Lanouska, ik vind het een topprestatie 6 uit 2 @Dennis en Bicci, I like them toooooooo
avaluna
Geplaatst: 06-05-12 19:22
@Ollie: wat gaaf! Brutus in topconditie en nu vol aan de marathon mét gouden schoentjes . Hahaha, kan me voorstellen dat een aantal het niks vindt, maar ik vind het juist leuk, ben nog geen 70 en ik men, nou dan wil ik er toch een beetje leuk bij lopen met mijn paardjes. Zo hebben dochter en ik Burberry-menschorten, heerlijk kak, dat vind je ook leuk óf helemaal niks . Heb je nog meer foto's? Deze is echt superstoer, jullie hebben volgens mij de smaak flink te pakken !
@Lanouska: gefeliciteerd!
Zo nog even met de hond, pfff ben bekaf, hoop dat het vannacht een beetje droog blijft *vannacht stonden de paardjes binnen en was het droog..* en dan ga ik lekker naar bedje
@ollie; op ''gouden schoentjes'' vielen me als eerste de uggs van je groom op
een voor HT..
VHU weer wat beterend Prinsje valt ook niet tegen
Hier net pas thuis. Heb ET gezien
Biancacoo
Geplaatst: 06-05-12 20:04
Brutus op golden shoe's, geweldig toch, lekker doen wat je zelf leuk vind !! Brutus doet het goed !! moooooie foto !! avaluna..is toch gaaf burberry menschorten ! Lanouska gefeliciteerd, mooi zo met de winstpunten gereden !
Smickey2011
Geplaatst: 06-05-12 20:05
aaahhh wat is die pony toch mega blits Ollie... en die gouden schoentjes zijn heel erg gaaf!!!
burberry menschort klinkt ook heerlijk Avaluna
en Aks, ET... in 't echie???
EDIT 2 (weer mis ) o ja, Lanouska; super de winstpunten!!!
Aks: ET gezien???? Lanouska: super resultaat Ollie: blitse pown HT: heel veel sterkte
Verder weet ik het niet meer. Zit hier helemaal total loss. Man ben echt helemaal af. Vanmorgen eerst Amerigo gemend, daarna geiten verhuisd naar de zomerwei. Toen gaan kijken in Bronneger (Daar schrok ik zo van het hoge tempo waarmee de hindernissen werden genomen, dat ik bijna mijn inschrijving voor onze eerste sgmw had teruggetrokken). Weer terug even gaan rusten en daarna met mijn nieuwe groom een route van ruim 16 km gemaakt in de omgeving van Anloo. Rembrand liep heel fijn ontspannen en kon het met gemak aan. De stap zitten we precies op of net iets over de 6 km/u dus daar meoten we nog wat trainen. De draf hebben we ruim tijd over. Inmiddels heeft manlief een marathonhindernis in de wei uitgezet, dus ik ga van de week maar eens wat proberen. Man en zoonlief hadden ook bixie springparcours uitgezet en dat werd dus gereden toen ik weer thuis was. Amerigo draaft overal over heen (20cm) ipv te springen, maar goed, het ging zo goed, dat we alle inschrijvingen voor bixies maar hebben aangepast, hij gaat ook "springen
Ollie1
Geplaatst: 06-05-12 20:33
@Aks, Burka past prima.... vliegenkap is maar ietsje te groot gewoon oren 'eruit knippen' en dan past die volgens mij ook prima.... @Avaluna, ik hou ook van Burburry @Tine, probeer wat te rusten en eerst lekker oefenen met de hindernis in de wei en dan komt het vast goed
Hehe, de burka moet aan de hals wat verruimd worden (maar geen nieuws, moest de huidige ook. nu met ijzerwerk gedaan, bij deze wil ik het met elastiek doen ) En de vliegenkap moet inderdaad op de oortjes gemodificeerd worden. Mams even vragen of ze 't naaimachien wakker kan maken, en anders breng ik 'm gewoon naar een kleermaker