Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

. Ik voelde me indertijd heel erg schuldig dat ik besloten had dat het 'genoeg' was geweest.....wie ben ik om dat zomaar te mogen beslissen ??Achteraf kwam pas de berusting....
... en inderdaad even goed in de gaten houden en anders doktertje raadplegen... hopelijk kun je snel weer een beetje uit de voeten
...hier wel fris door de koude wind maar wel een zonnetje en al de gehele dag droog aan de kust
... 2e manch gewoon mijn eigen ding gedaan met het gevolg toch nog 1e geworden (van de 2 wedstrijdrijders... de rest waren recreanten of trekpaarden
)... Brutus is momenteel écht helemaal in TOP conditie...en mijn gouden springschoenen heb ik niet voor niets aan gehad
volgen.
.
. Hahaha, kan me voorstellen dat een aantal het niks vindt, maar ik vind het juist leuk, ben nog geen 70 en ik men, nou dan wil ik er toch een beetje leuk bij lopen met mijn paardjes. Zo hebben dochter en ik Burberry-menschorten, heerlijk kak, dat vind je ook leuk óf helemaal niks
.
!

voor HT..

)