[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tallechie

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 22:53

nouvel is inderdaad leerzaam. aBeetje jammer dat hij heel vaak ook de jury van de vaardigheid is en ik dus de les er na op mijn kop krijg dat ik het niet goed heb gedaan :+ :D

Ik moet qua dat ook strenger zijn tegen veale hoor. In de vaardigheid heb ik gelijk stress en is het vertrouwen weg, terwijl als ik hem aanpak het veel beter zou gaan

nog maar max 4 weken verplicht rust, en dat wil ik denk ik graag weer rust }>
of kleine moet gedraaid zijn, dan nog 6 weken

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 23:19

jeetje wat kletsen jullie

ik heb vanavond heerlijk gereden en kreeg een link doorgestuurd van een kort filmpje van onze demo in bronneger
kijk en kwijl van ons geweldige 4 span met leo kraayenbrink achter de leidsels

http://www.youtube.com/watch?v=CaRAQMdG33g

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 23:22

wow wat een prachtig span zeg!
gaaf zo met dat rood!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 23:29

:wow: wat een kwijl-vierspan (kan het kwijl-smilietje even niet vinden :? ).

Zo ben weer thuis... :O
Hoe zou het met Tine zijn op wintersport? En Buckje inderdaad nog steeds niet gesignaleerd...

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 00:03

Wauw gave filmpjes en gave fotoos.. maar inderdaad, ga niet zo snel!! haha.. ga dus ook mee met de samenvattingen, want ik wil lekker naar bedje..

Ik stel voor nog maar 1 berichtje per dag per persoon? :j :=

Heb wel nog wat filmmateriaal van mn les van vrijdag. Eef is heel erg zoekende nog, en ik ook, haha. Maar vooral het rechtlopen ben ik heel trots op i.p.v. als een banaantje door de bocht.

Verder heb ik misschien toch nog wit betonplex voor een betaalbare prijs gevonden. Ook wel heel chique toch? in het wit... *D

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 00:07

Leuke filmpjes alle 2!

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 00:15

owowow ik lees echt nooit meer mee! Kan jullie zo moeilijk bijhouden :P tjek soms wel wat pagina's op foto's en filmpjes of informatie haha.
Binnekort kan ik hopelijk gaan lessen met sil :D en misschien ergens in Mei ons eerste onderlinge wedstrijdje? Maar dat is nog maar even afwachten :P

Groetjes mij en sil!

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 01:11

Filmpjes kijk ik later even, lig al op bed maar kan niet slapen

Kleine is te druk

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 03:22

Laptop doet even lastig. Filmpjes kijk ik later. Ben net weer boven op bed. Het is onrustig in mijn lichaam. Slaap dus nog steeds niet

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 08:26

buckje heeft een ban he? En ze wist niet of ze terug zou komen...

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 08:50

Goedemorgen allemaal !!!

Gisterenavond vergadering gehad van de ouderenraad op school, de 1e keer, was wel interessant, zo krijg je toch veel meer inzicht hoe een school eigenlijk werkt !! hahaha, nuttige tijdsbesteding dus.

Mooie filmpje van span van Streutker !!
Vind de paarden altijd leuk om te zien :~ , moet zeggen dat Leo ze daar erg goed aan het lopen heeft !!! Netjes hoor ! vind dat zo knap, ik zit met 1 paardje al te kl...en !

Leuke filmpjes ook van de shetlander ! ziet er al prima uit.

Vaardigheid oefenen wij bij de club ook, ook wel balken die kris kras op de grond liggen als marathonhindernissen, dat vind ik altijd erg lastig en klap dan dicht, en lift mee met mijn paardje ipv te blijven mennen. :o maar ik leer het vanzelf wel !!

Morgenavond weer les, heb er nu al zin in !! :j

fijne dag allemaal ! :wave:

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 08:51

goeiemorgen!

net bijgelezen en heerlijk genoten van het liedje van Jochem. Geweldig nummer vind ik, word er meteen vrolijk van!
tallechie nog even volhouden!
Naaltje, twas duidelijk niet jouw dag :(:)
Vervelend voor Oma een hard hondenhoofd. Hoop dat ze zich gauw beter voelt.
Bah, wat een naar ongeluk IT, zeker omdat je helemaal niet weet waar het van komt!
VHU heeft weer lekker gelest met Rizanta.
Mooie springfoto's gezien van Lisanne's paardjes
En leuke filmpjes van Lanouska en Eeffielover.

Vandaag eerst ff naar de paardjes, ga lekker een rondje met Sun buiten mennen denk ik maar, nieuwe paadjes ontdekken :) Vanmiddag lesgeven en ook mn equitana-tas inpakken. :D En nog even rondbellen en mailen om de precieze tijden af te spreken. Heb er superveel zin in! :D nja, niet in alles regelen, daar ben ik niet zo'n ster in, maar heb wel ontzettend veel zin in Equitana! Heb mn lijstje met spullen die ik graag wil hebben ook al bij me. Straks ff de precieze dekenmaat en peesbeschermermaat opmeten.

Groetjes, lacuna

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 10:00

wat een gaaf 4span,en dat rood staat echt mooi.
eef: wat een mooi veld om te trainen zeg,je heb wel lekker de ruimte.
had de knhs een mail gestuurd ivm de brief die ik had gekregen met de prijzen enkelspan enz
ik was benieuwd wat de kosten zijn als ik sun en tiamo enkel en dubbelspan wil rijden
enkelspan 2x 27,55 en als ik ook dubbelspan wil rijden met ze 2x 13,75
wel ff kassa zeg :j
maar gelukkig moet tiamo eerst beleerd worden ;)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 10:01

Veel plezier Lacuna!
Ik wilde zo afreizen naar pony's en dan naar paard, ben vandaag vrij, maar dacht laat ik mijn mail even checken van die bepaalde hogeschool.... is er door een student een officiele klacht ingediend tegen de opleiding of ik dat niet kan oplossen. Nou nee dus, ik zou zelf ook zo'n klacht in willen dienen, maar als werknemer kan dat dus eigenlijk alleen door te zeggen dat de situatie niet werkbaar is. Wat een gedoe :7 .

Ga even de hele dag uitwaaien, zwaar behoefte aan :+

Caadhola

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 10:06

Ik ga even mee met de samenvatting van Lacuna,wat zijn jullie weer snel gegaan,heb wel bij gelezen.
Vaardigheid oefen ik eigenlijk nooit,hindernissen wel af en toe nu het marathonseisoen er weer aan komt.
Dandy wordt over anthousiast als hij merkt dat we naar het hindernisveld gaan.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 10:06

VHU, jee........of je dat eventjes op wilt lossen............ha !! wat denken die daar, dat jij kunt toveren ????
:+ was het maar waar !!

Lekker uitwaaien vandaag !! Veel plezier !! :j

b485

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 10:09

VHU veel plezier bij pony's en paard.
Lacuna veel plezie rop Equitana
Jenkins, hoe gaat het met Sil zijn bultjes?
Happytime had een vinger vast tussen haar tanden.
Naaltje loopt tegen de tafel.

Morgen. Geniet allemaal van het mooie weer. Hier voorspellen ze 18 graden. Ik zou beter een dagje verlof nemen.

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 10:11

Jenkins wil ook lessen!
Tallechie kon niet slapen; uiteindelijk wel nog of helemaal niet. Hoe moet je nog?
Buckje: ben benieuwd of ze nog terug komt..
Biancacoo: Thanks, ben dr ook wel trots op.. haha Ik kijk ook altijd helemaal uit naar mn les.
Lacuna: Gaat zich voorbereiden op Equitana. Lijkt me ook heel erg leuk! Miss volgend jaar. Niet te veel kopen he? ;)
Happytime: Mn vader staat daar nog niet op de helft van het veld.. haha tis heel mooi en ik ben de enige die erop rijd. Het ligt op 250 meter van mn stal af.. Heerlijk!
VHU: Geniet ervan!

Vanmiddag weer ff trainen. Ik ben benieuwd ze heeft het weekend vrij gehad en gister alleen aan de longeerlijn gelopen. Tis wel warm met die wintervacht dus maar veel stappen. Heb al zitten denken om dr hals uit te scheren.. maar ja, vanaf vrijdag word het weer regenachtig enzo.. als we echt pech hebben, hebben we nog steeds kans op sneeuw en hard vriezen enzo..

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 10:16

Biancacoo schreef:
VHU, jee........of je dat eventjes op wilt lossen............ha !! wat denken die daar, dat jij kunt toveren ????
:+ was het maar waar !!

Lekker uitwaaien vandaag !! Veel plezier !! :j

als student moet je ergens naartoe he?
dus ik denk dat die mail bij VHU terecht is gekomen omdat zij nou júist iemand met logisch verstand is daar?

uitwaaize!

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 10:22

@ b485: ik heb geluk vandaag, heb enkel voormiddag les. Als groom kan, gaan we namiddag ritje maken in het bos. Heb er enorm veel zin in, dus hoop dat ze kan! Wat heb ik lang gewacht op een dagje met weer 18°!

@ Lacuna: veel plezier op Equitana! Ga je ook naar een show 's avonds?

@ lanouska: wat een heerlijk vierspan! Mijn vriend heeft wel gelijk, hij wou dat ik voor Romeo rode bandages kocht en een rood zadeldekje (voor onder zadel) en ik zie van die rode oorkapjes ook nog wel zitten. Romeo is wel wit, maar volgens mij staat dat ook wel leuk. :D
Wat staat dat onwijs goed bij dat vierspan! :~

@ happytime: mijn oma heeft nog steeds veel hoofd- en nekpijn. Ik vrees dat er geen volgende keer meer gaat komen, mijn oma zei onmiddellijk: "Ik heb mijn lesje toch geleerd! Ik blijf van die beesten af!" Ze is sowieso al geen hondenmens, ze breekt de hond van mijn oom en tante volledig af (Berner Sennen die met de baasjes gaat wandelen, luistert niet bepaald goed... maarja kan beestje niet aan doen hé), maar ze wou het bij onze wel nog eens wagen om ze te aaien. En dan gebeurt zo iets.. -O-
Veel beterschap trouwens, kiespijn kan erg vervelend zijn!

@ tallechie: hoe gaat het nu met je? Gaat het slapen al wat beter in dat andere bed? En hoe zit de baby, nog steeds stuitligging? (je had toch een homeopatisch spulletje gekregen wat gebruikt wordt om de baby te draaien?)

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 11:13

VHU, lekker gedoe zeg! soms denken studenten juist dat je er wat aan kunt doen toch?

Vanochtend al lekker met wobbe gereden.
bijna een half uurtje, maar wel lekker fanatiek had ik het idee :D
alleen op het terrein was iemand de haag aan het snoeien (niet met een kettingzaag maar met een andere elecktrische zaag)
en toen ik de bak uit kwam toen vond wobbe het nodig om er bang voor te zijn :+
hij liep al zo met koppie omhoog en oren naar voren extreem op te letten.... en toen ineens op de stop! en voluit de andere kant opdraaien, weer terug maar de bak (dat draaien gebeurde op een smal stukje waar ik dacht dat we niet konden draaien, blijkbaar wel dus :+ )
ik had niet eens de tijd om hem tegen te houden/op z'n donder te geven.
dus even mijn moeder geroepen of dat die alleen maar even voor hem wilde lopen.
ik heb hem flink toegesproken, wat een fratsen had hij zeg! het was gewoon aanstellerij van hem!
dus toen expres nog 3x langs die plek gereden waar de tuinman aan het snoeien was, expres om hem te laten zien/horen dat er niks aan de hand was.
alleen de 3e keer toen was die man helaas niet meer aan het snoeien.
maar goed, morgen ga ik juist weer express met de sulky rijden om te laten zien dat ik niet bang van hem word als hij zoiets doet.

askazita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 11:21

hey,

mijn pony wordt dit jaar beleerd voor de kar,
en ik ben al een beetje met langelijnen bezig.
het lijkt me leuk om hier ook mee te praten als het mag ;)

groetjes denise

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 11:51

tuurlijk mag dat :j

b485

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 12:36

Maar bezint eer ge begint: we gaan hier hard

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 12:37

Denise wil je je even uitgebreider voorstellen :-) vinden we leuk
Voor de rest ga ik met de samenvattingen mee. Heb ontzettende hoofdpijn van het te weinig slapen.

Antwoorden op de vragen
Donderdag ben ik 36 weken. Dus als het een keizersnee wordt nog 3 weken. Wordt het een gewone bevalling nog max 6 weken. Alleen ga ik er niet vanuit dat ze mij laten overdragen.
Ik ben nog steeds dat spul aan het drinken,maar heb niet het idee dat de kleine verder draait. Maar blijf het gewoon proberen.

Verder ben ik de hele nacht weer wakker geweest. had weer het zelfde waarvoor ik de vorige keer ben opgenomen. Ben om 5 uur weer naar bed gegaan en om10 uur was ik er weer uit. Ben nu dus weer moe.
Buik doet ook auw.