@Tine, haha, da's echt leuk hoor!
Vanochtend in de stromende regen naar stal gereden en toen ik aankwam was het droog, dat was schrikken.
Eerst Alwyn ingespannen. Dan denk je dat je zo'n 3-jarige al aardig voor elkaar hebt... maar vandaag was het dus echt een 3-jarige

Daarna Snuit. Het begon ondertussen weer ongelovelijk te regenen en ik moest mijn 2e set kleren aandoen, die ik voor de zekerheid maar had meegenomen. Snuit was zwaar beledigd dat hij niet met zijn kont in de regen kon gaan staan bij het inspannen.... maar we gingen goed van start. Keurig in stap erf af, laantje af en wijk in. Daarna lekker in draf. Af en toe nog stappen, halthouden en weer voorwaarts, ging prima. Maar... toen haalde ik het in mijn hoofd om een andere weg te nemen dan de vorige keer, een soort extra lus en daar was hij het helemaal niet mee eens. Toen we daarna ook nog een paar keer flink gesneden werden door automobilisten had hij het echt helemaal met mij gehad (ik had wat te heftige ophoudingen gedaan, kan hij niet zo goed tegen, en terecht maar goed beter dat dan tegen een auto aan)

Weer heel wat geleerd dus