Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar dat wild eten lijkt me wel wat(ik lust geen wild,maar denk bij 'wild' eten aan vliegend bestek,schieten met doperwten enz)
hierbij virtueel stukje taart
ik vind haas zo vreselijk lekker
dus zit nu nog mijn les in elkaar te draaien (heb programma vaker gedaan dus zat niet zoveel druk achter maar probeer toch altijd weer iets nieuws). Vanochtend bij Cathey langs, deken afgedaan, vanacht voor het eerst onder de deken gezet. Ze heeft nog helemaal geen wintervacht en hoop dat dat zo blijft
en in de box bij laten eten, terwijl ik boodschappen deed. Ging gelukkig allemaal goed, was nog nooit echt helemaal weggegaan terwijl zij als enige in de box stond op stal maar ze stond nog relaxed te eten toen ik terugkwam. Dus dat kan ze ook
Klinkt misschien allemaal erg vanzelfsprekend maar zoals jullie weten is dat voor mij niet zo en het is een enorme opluchting dat ze ook wat dat betreft niet neurotisch is 
.
zijn uitermate aangenaam (geldboom was beetje kaalgeplukt haha).
.
Is toch een kwartiertje flink doorstappen daar naartoe, berg fietsers en auto's tegen gekomen, alleen verkeer van achteren vind hij (ik) nog erg spannend, hij is best op geluid. Wil ik hem belonen dat hij het zo goed doet, schrikt hij daarvan