[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 22:03

Die wil Janouk natuurlijk niet afstaan :P

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 23:20

Vhu van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 05:13

Ollie1 schreef:
Knappe Mr. Anton *\o/*
Ik mis alleen zijn 'golden' shoes :+

Ik ook. ~~}> ik was er niet bij. Ik had een reunie van oude werkgever. De gouden springschoenen stonden klaar, maar..........goh vergeten zei hij. Toevallig had hij wel zwarte springschoenen ingepakt. Heel toevallig
}:)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 05:43

_O- _O- _O- Door de mand gevallen

avaluna

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 05:57

Die moet hij misschien nog verdienen, hahaha; voor mij zegt foto genoeg; volgende keer goud!

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Vhu!
Maak er een mooie dag van!

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 06:31

@Janouk, geweldig :')
@ VHU, van harte gefeliciteerd met je verjaardag *\o/*

Hier nog een weekje werken dan zaterdag ga ik met Hero richting Laag-Soeren om een bronsttrail te rijden. Helemaal zin an :j

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 06:41

Vhu happy birthday!

Gaaf, bronstrail over de heide, veel plezier met Hero
Vertel eens wat meerover de bronstrail? Ik kan op google niets over vinden. Ik neem aan dat je door gebied gaat metburlende herten?

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 06:56

Gefeliciteerd vhu, fijne dag vandaag.
Klinkt goed ollie1... alvast veel plezier.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 10:29

@Janouk, rij je ook gezellig mee ?

Bijna is het weer zover, weekeinde van 30 september, 1 en 2 oktober organiseren wij, Camping Boszicht en Celestine’s Good Food Kitchen het culinaire jaarlijkse bronstweekeinde.

Wat is de bronsttrail?
Op zaterdag 1 oktober beginnen we om 15 uur. Onder het genot van de onovertroffen appeltaart met koffie of thee vertelt de natuurgids over de hertenbronst en wat er zich in de bossen afspeelt. Daarna een drie uur durende bosrit in de omgeving van een bronstplaats, waar naar verwachting, de herten zich laten horen.
Na terugkeer en de paarden verzorgd te hebben zijn de vuren ontstoken en kan genoten worden van een uitgebreid (wild)diner met dessert en koffie
Vertrouw er op dat dit weer bijzonder wordt.

Zondag is er nog alle tijd een leuke buitenrit te maken, indien gewenst met begeleiding.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 10:44

Klinkt echt goed!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 11:10

O, daar had ik graag met het tweespan aan meegedaan. Maar Janouk en ik starten dit weekend op het NK working equitation. Ook leuk. Onze enige wedstrijd dit jaar. Dus daarom voor mij speciaal, dat ze nu zo goed 8s, dat we weer mee kunnen doen.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 11:25

vhu: gefeliciteerd *\o/*
olli1: dat klinkt leuk,hoewel ik met mijn wagen al het wild weg jaag... := maar dat wild eten lijkt me wel wat(ik lust geen wild,maar denk bij 'wild' eten aan vliegend bestek,schieten met doperwten enz) _O-
gisteren een leuke minimarathon gereden, 2x foutloos,nog wat nuttige tips van mijn instructeur gekregen die voor mij reed zodat ik die met de 2de ronde kon gebruiken en nog sneller de bochten door kwam +:)+ mooie 3de plaats ,trots op sun

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 11:37

Ht gefeliciteerd *\o/* gaaf !!
Janouk dit weekend al..alvast veel plezier en succes

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 11:50

Thank you all Y)(^) hierbij virtueel stukje taart :+
HT super zeg kijk aan Speedy Sun *\o/*
Lijkt me heel gezellig Ollie1 is altijd zo mooi daar en lekker eten :9 ik vind haas zo vreselijk lekker :Y)
Janouk aan de bak met working equitation met gouden schoenen neem ik aan :))

Ben dan wel jarig maar zeer druk programma want vanavond lesgeven. Was beetje lui afgelopen week :o dus zit nu nog mijn les in elkaar te draaien (heb programma vaker gedaan dus zat niet zoveel druk achter maar probeer toch altijd weer iets nieuws). Vanochtend bij Cathey langs, deken afgedaan, vanacht voor het eerst onder de deken gezet. Ze heeft nog helemaal geen wintervacht en hoop dat dat zo blijft :) en in de box bij laten eten, terwijl ik boodschappen deed. Ging gelukkig allemaal goed, was nog nooit echt helemaal weggegaan terwijl zij als enige in de box stond op stal maar ze stond nog relaxed te eten toen ik terugkwam. Dus dat kan ze ook :) Klinkt misschien allemaal erg vanzelfsprekend maar zoals jullie weten is dat voor mij niet zo en het is een enorme opluchting dat ze ook wat dat betreft niet neurotisch is :*

Uiteraard Ber ook nog verzorgd en nog twee andere paarden ivm vakanties/werk stalgenootjes dus hele riedel vanochtend :list:

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 13:38

Druk, Vhu, niet vergeten taart te eten!

Wild is niet aan mij besteed.
Dat bestek ed in wil eten vind ik dan wel weer leuk.

Wat super happy.

Pfff, net toch zo een lompe opmerking; ik ben wellicht wat gevoeliger dan anders, maar...
Heb alleen uit emotie een stomme/ietwat kinderachtige app terug beschreven :o .
Eigenlijk niet zo mijn stijl.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 13:55

ava....:7 I'm lucky it wasn't me... :+ :+ :+ :+ sommige mensen.. 8)7 ~~}> snap goed dat je daar kriegel/chagrijnig van word....

vhu..geen vrije verjaardag'sdag...helaas...toch hoop ik dat je een fijne dag hebt..met Y)(^) Y)(^)

zoontje is spelen....dus..hele middag nog voor mij alleen... :\ straks pannekoeken bakken.... :j

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 14:11

En die leg je dan gewoon maar bij de berg andere dingen waar je niets mee moet, wilt of kunt Ava :x }:)
Raar is dat dan he Biancacoo. Onze zoon is onderhand 14 en je hebt ze steeds minder om je heen. Moet wel zeggen dat als ze je nodig hebben dat ook wel echt nodig is. Dus hoe dan ook aanwezig zijn is wel erg belangrijk hoor, always :j +:)+

Vind het niet erg zo lekker werken want :$ zijn uitermate aangenaam (geldboom was beetje kaalgeplukt haha).
Net is mijn nieuwe zadelkast en dekenrek bezorgd :D

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 14:18

Mooie cadeautjes, Vhu.
Goed advies, maar ben er echt van ondersteboven :? .

Vind dat ook zo stil, dochter nu hele dagen van huis, probeer dan maar wat te slapen, zo leeg en stil. Wel lekker pannenkoeken op het menu.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 14:20

Spoiler:
morgen opname en woensdag op voor mij

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 14:57

Pffff ipv dat die mensen denken dat kan ze nu toch echt niet gebruiken, zo'n K-opmerking -:(-
Ik hoop dat het allemaal wat voorspoedig verloopt Ava sterkte :(:)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 15:03

Dank je! Gaan we ook gewoon van uit. Probeer idd naast me neer te leggen, wellicht goed bedoeld, maar onnadenkend. (Gewoon een ploert, hahaha)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 15:15

Ava sterkte en hoe moeilijk ook. Toch proberen naast je neer te leggen.
Hier is zoonlief ook aan het spelen. Wel stil maar zo wel lekker luie middag voor mij. Helaas geen werk voor me vandaag.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 17:46

@Avaluna, probeer het naast je neer te leggen....heel veel sterkte voor jou de komende dagen :(:) . Ik vind je zo'n kanjer :j

Meiden, ik lus helemaal geen wild _O- , zal toch wel iets van niet vlees zijn :+
Ik ga voor de rit....

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 17:53

Sterkte Ava. Ik denk aan je.

Ollie, wat een leuke rit.
Wij gaan met een grote vriendengroep eten in het beukenhuisje bij Hoog Buurlo. Wordt door de Cantherel georganiseerd. Gaan we met huifkar vanaf de Cantherel richting Hoog Buurlo.

VHU, ik geniet volop mee van je enthousiaste verhalen over Cathey.

Tine, sterkte met werken.

Ik ben vandaag ook weer begonnen. Ik ben nu doodop. Alles was blijven liggen :=

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 06:15

Ava heel veel sterket vandaag en de komende dagen :(:)

Heb weer vanalles voorbij zien komen op facebook en ook felicitaties verricht.
Op de een of andere manier kom ik er gewoon niet aan toe om in het weekend op Bokt te gaan, op mijn telefoon vind ik altijd zo'n drama :+

Belker hoe gaat het nu met jou? Zal ff wennen zijn zo zonder je paardje, maar ook voor jou loopt er een bravert rond, kijk maar bij VHU en bij mij :(:)

Phoe heb al sinds vrijdag geen bril meer op, het is niet echt helder, maar werd kotsmisselijk van dat ding, dus het is of iet minder zien of misselijk.....heb dan maar besloten voor het eerste :D
Moet ff afwachten wat de chiropractor en van zegt, hopelijk belt hij vandaag of de opticiën.

Iedereen is hier zo leuk bezig met dat Working Equitation, ik heb daar al zoveel leuke dingen van voorbij zien komen, dat ik dat in de toekomst ook wel zou willen doen, maar wat betreft zulke dingen wonen we zo in een uithoek :(

Nou heb ook de smaak te pakken hoor met Milla, zondag voor het eerst over de weg naar de buurman gereden, nog wel aan de lijn hoor, maar wat was hij braaf <3 Is toch een kwartiertje flink doorstappen daar naartoe, berg fietsers en auto's tegen gekomen, alleen verkeer van achteren vind hij (ik) nog erg spannend, hij is best op geluid. Wil ik hem belonen dat hij het zo goed doet, schrikt hij daarvan _O-
Even een paar rondjes in de bak gedaan en toen weer lekker naar huis *\o/*