[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 00:29

@Gem, Wat een geweldige fotosessie *-:) _O- en wat een knappe vriendin in spé :j

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 05:35

*\o/* wOW Gem, je eigen Black Beauty. Penny droom. Duim duim duim dat ze goedgekeurd wordt en snel thuis is.

Olga zet m op in Ermelo en versla ze allemaal voor ons, namens zij die ongeschikt zijn :D

En de rest: maak er allemaal een geweldig week van!! Geniet van alles en iedereen om je heen. En ontloop die mensen die negatieve energie brengen.

Wij gaan lekker met 30 graden in het zonnetje liggen, cocktailtje erbij, beetje lezen en schetsen, feest vieren.
Tot volgende week.

En als ik terug ben, neem ik de zon voor jullie mee. Ik ben ijs en sneeuw zo zat; ik wil aan de slag met de paarden

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 07:41

Gem *\o/* Yeah, wat een supergave merrie ! Ik duim voor je, leuk vriendelijk koppie d'r op.

Janouk, fijne vakantie, geniet ervan !

Ollie tuig en pony onder handen genomen, supergoed bezig !
Moet je morgen wedstrijd rijden ?

Y;( tallechie,...gaat het ? Las een berichtje op fb....mensen zijn gewoon niet aardig...(sorry)

tallechie

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 09:03

Nee en daardoor kan ik al mijn wedstrijden af zeggen.... sommigen zullen het nooit leren

Janouk fijne vakantie
Gem gefeliciteerd

Daan heeft vannacht eindelijk goed geslapen... om 21 op bed, om 23 even wakker, was zijn fles kwijt, en daarna om half 7 wakker.

Ik heb oppas geregeld voor vanochtend dus hopelijk kan ik even rijen

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 09:28

@Janouk, een hele fijne vakantie toegewenst *\o/* wij zijn hier helemaal niet jaloers *\%/*
@Tallechie, balen dat het allemaal niet lekker loopt :(:) , gelukkig heeft Daan wel goed geslapen +:)+ merk je verschil nu dat hij in een groot bed slaapt ?
@Biancacoo, ik heb zondag pas wedstrijd, maar het kan maar vast schoon zijn dan hoef ik er zaterdag alleen maar een doek over te halen...

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 09:29

Gem gefeliciteerd!!! Wat een super fotoshoot, hahaha! Wat zijn je plannen met haar, als ze goedgekeurd wordt? (Waar we wel vanuit gaan)
Janouk en Tine fijne vakantie!
Ollie mijn tuig had je ook wel even mogen poetsen ;)
VHU moeilijke beslissing over Blondie genomen en lekker met Ollie bezig geweest.
Tallechie hoop dat er niks met je ponies is omdat je geen wedstrijden meer kunt doen?!

Heb vandaag weer een rustig dagje op de planning staan. Ga niet rijden, hoop dat de buitenbak morgen goed genoeg is om in te rijden. Verder vanmiddag de auto bij de garage brengen en bij mijn ouders even wachten/koffie drinken, tot hij klaar is.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 10:16

:wave:

GEM wat gaaf! :D Leuk ding, in stukjes al :)) laat staan in 1 mooi plaatje ;)

Iedereen fijne vakantie aan het wensen.. Voor deze zuiderling zit de vakantie erop :')

Hier is het internet stuk.. Internet nu via mijn telefoon als draadloze host. Maar dat kost véééél data ;)
Dus daar ga ik zo mee stoppen..

Vandaag naar stal toe, uitmesten en voeren sowieso. Stalhouder vroeg of ik dat asjeasjeblieft wilde doen :) Tuurlijk! :D

En hopelijk daarna nog een rondje wandelen met dids. òf, als ik m'n oude fiets gevonden krijg, dan gaan we een rondje fietsen. Dids lekker even afmatten :))

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 12:28

Wat een leuk vriendinnetje, gem. Ik hoop dat ze goed bevonden wordt en dan kom ik haar gauw IRL bewonderen.

Fijne vakantie voor de vakantiegangers, een knuffel voor iedereen die het nodig heeft en succes voor de wedstrijdgangers!

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 13:03

Avaluna: heb jij donderdag wat te doen? O:) . Net een afspraak gemaakt om dan te gaan keuren en als ze goed is, meteen mee te nemen *\o/* .

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 13:18

Afbeelding

Zoals mijn moeder het omschreef op facebook... zinloos geweld door Beer...

Voortaan moet hij maar op een handdoekje slapen ~~}>

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 13:37

Gem schreef:
Gem heeft vandaag de sneeuw getrotseerd en een hele lieve Black Beauty gekocht, onder voorbehoud van keuring *\o/* ! Fay, een 3-jarige (maart) merrie, Maestro x Equador x Ramiro, momenteel nog 1.59 m hoog, compacte merrie, maar ze gaat nog wel een stukje groeien :) . Lief, open minded, cool karakter..... ik heb mijn rationele denken opzij gezet en mijn gevoel zijn werk laten doen: dit wordt mijn vriendinnetje <3 .
(Daar gaat de altijd nuchtere Gem op haar roze wolk :o )

Mooi papier.Nog wel raar dat moeder stamboek is terwijl ze aardig wat nakomelingen heeft.Zie dat ze nog meer veulens van meastro heeft gehad.Heb je die nog gezien?Maar leuk paard.Zal duimen dat ze goedgekeurd wordt....
Laatst bijgewerkt door baudyh op 15-02-13 13:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 13:40

Dat is balen tallechie, heeft je groom afgezegd oid ?
Ollie idd handig als alles al schoon is, succes alvast voor zondag !
Frensie, ....dat slopen zit vast in het weer, hier ook chaos...stoute beer zeg.

Vanmorgen met de hondjes in het bos geweest, super !
Ga zo de kast nog maar eens verven.....
Zoontje krijgt nog een vriendje te spelen, maar het is heel erg mistig hier..ik hoop dat de moeder het aan durft, ze heeft kort geleden een lelijk ongeluk met de auto gehad hier in de buurt ook in de mist.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 13:41

He tallechie dat is balen,valt er echt niets te regelen dat je wel op wedstrijd kan?

Janouk en tine fijne vakantie voor als jullie nog niet weg zijn.

Haha een sloop hondje.....

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 16:23

Gem.... gaaf!!! Prachtig papier, leuk maatje (gezien papier komt daar zeker nog paar cm bij) en erg leuke foto's :')
Beer... hahaha geweldige actie.
Ollie al helemaal klaar voor wedstrijd, zo te lezen heb je er enorm veel zin in, alles al spik en span.
Tallechie dat is echt heel vervelend als je daardoor niet naar wedstrijd kunt bah..... en Snuitjes manen zijn echt <3
Voor jou had ik nog foto's van het 'tussenriempje'...
Afbeelding
en in actie op Ollie's lieve hoofdje (lijkt alsof ze grote oren heeft :+ maar ligt aan de hoek van fotograferen, ze heeft juist van die Arabieren oortjes)
Afbeelding
Vandaag weer voor sleepje in best nattige bak, ook door plassen heen en ze gaf nergens om. Wel alert maar totaal geen paniek of angst.

Blondie gaat inderdaad naar iemand die haar gaat beleren onder het zadel en dan wordt er een passend ruitertje voor gezocht / huisje voor gezocht.

Aks heeft vakantie al gehad.... -O- volgens mij heb je nauwelijks vakantie met al je school-acties :(:)
Zoonlief is hier net opgehaald, die gaat uit logeren, zondag halen we hem weer op. Dus vanavond gaan manlief en ik lekker uit eten :9

Bah vervelend die mist Biancocoo ... hoop dat het nog lukt met vriendje maar kan me voorstellen dat de moeder in kwestie niet zo'n zin heeft in auto te stappen met dat weer ...

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 16:44

lieve foto VHU :)
en geniet van 't avondje uit!

Zo, gezien het internetgebrek thuis.. Kan ik toch niet zoveel voor school.. Lekker naar stal geweest :) Dids geen WIFI storing gelukkig ;)
Lekker 12kilometer gefietst met 'm :)
trots op mezelf, want ik was ook met de fiets naar stal! Dus ik had 8,5 km heen, 12km met dids, 8,5 km terug. Is een totaal van 29 kilometer gefietst! :D

En nu pissig omdat internet het nog altijd niet doet, en ik dus nog altijd niks kan....
Ik moet een aantal grote documenten verzenden, maar dat gaat helemaal niet lukken op m'n telefoon-netwerk..

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 16:45

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 16:55

Wat fijn dat je je wagen nu ook op gereserveerd hebt Gem, gaat goed met de handel :j

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 16:59

@Janouk: Fijne vakantie, drink maar een cocktail op ons!
@Frensie: Wat een boef :=
@Biancacoo: Fijn dat de training goed ging, ik zal de mist wel even wegblazen.
@VHU: Wat een lieve kijk heeft Ollie uit haar oogjes. <3 Veel plezier vanavond.
@Aks: Fanatiek gefietst dus, balen dat je internet eruit ligt.

Hier een rustig dagje. Vanavond moet ik mijn eigen huis verlaten voor het feestje van mijn broertje.
Dus maar even bij de buren op visite. :)) Blijven hier ook drie vriendjes slapen, dus ik hoop dat ik vannacht een beetje kan slapen met dat spuis. ~~}>

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 17:01

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 18:19

Gem, fijn dat de wagen gereserveerd is.
Vhu, dat past zo prima zo'n combi van zilco en IR hoofdstel. :j

mist is hier nog steeds, de hele dag een klein wereldje.

ik heb lampjes aan mijn arm gedaan vanmorgen met trainen ivm de mist, ik moet 900 meter langs de weg voor ik in het bos ben...owkee 9 van de 10 keer rijd er geen verkeer, maar toch beter veiligheid voor alles.
Het is prima gegaan, fijn getraind !

vandaag een kastje wit geschilderd..zat al maanden in de planning, weer heel anders als geloogd grenen..veel mooier gelukkig. :j

zoontje heeft nog goed met vriendje gespeeld.
nu vakantie..

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 18:47

:\
Wie heeft er verstand van computers?... 't probleem blijkt in mijn laptop te zitten.. :\
Heb al systeemherstel geprobeerd. Met als resultaat dat ik 2uur bezig ben geweest laptop uberhaupt maar weer áán te krijgen.. :\

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 18:52

Wat geeft je computer precies aan, Aks?

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 18:59

hij wil draadloos geen verbinding maken met 't thuisnetwerk.
Met draad gaat het wel (alleen we hebben maar een draad van 1 meter. Dus ik zit nu naast het modem voor 't raam :') )

Ik heb geprobeerd systeemherstel te draaien tot 13-2-13 (probleem startte gisteren) maar na de systeemherstel startte laptop niet meer op, kreeg blauw scherm met witte letters :=

Ik wil zo graag dat dat draadloos gewoon weer werkt :\
Hij maakt wel draadloos verbinding als ik mijn telefoon instel als draadloos-uitzend-punt trouwens. Dus het is niet dat ie het helemaal niet meer doet

*snapergeenbarstvan* :+

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 19:02

Vreemd, heb je je router al gereset? Wellicht dat hij het daarna weer doet?

Anders even op Google zoeken, daar staan wel manieren om het op te lossen. Kan het vanaf hier ook niet zien helaas!

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 19:07

@Frensie, stoute Beer ~~}>
@VHU, ik heb ook zo'n riempje voor Brutus ivm kleine oortjes en inheb 1x gehad dat hij bijna zijn hoofdstel had afgeschut :oo
@Gem, lijkt me een gave rit, jammer dat ze zo ver weg is voor ons :j .
@Aks, waardeloos is het altijd als computers niet willen doen wat ze zouden moeten doen -:(-

Even een rectificatie, ik start morgen ipv zondag.....ik heb vandaag heerlijk nog even in de bak kunnen oefenen * *\o/* , kur ging nog niet helemaal vlekkeloos, maar dat lag niet aan Brutus :o :=