Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. En heb nog nooit hippiade gestart omdat dat altijd zo rot valt (met de premiekeuring, en als fokker gaat die toch voor, Roos heeft haar keurings carriere inmiddels wel afgesloten, maar de rest nog niet).
.
De meeste menners bij ons op de club zijn samengesteld rijders.
beterschap met het been. 
op gegeven moment maar weer een genomen en daarna zo'n beetje in coma geraakt
.... was pas om 10.00 uur wakker (en ik was er om iets van 21.00 uur ingegaan....) dat is me in jaren niet overkomen. Met als gevolg dat het hele gezin incl honden, katten tot die tijd zo'n beetje hebben geslapen (ik ben eigenlijk altijd de 1e, op Wiske na
, die vroeg wakker is).
Mis mijn paardjes! Gisteren is Bente wel ingespannen door Peter en hij heeft lekker met haar gemend dus gelukkig heeft ze haar beweging wel gehad.
heftig!
hoe was het feestje van Thom Ollie? Lanouska spannend met de marathon, het is hier trouwens erg fijn paardenweer, hoop bij jullie ook (lekker koel windje en zonnig).
Ik denk dat ik die spier net heel erg aan het aanspannen was om kracht te zetten toen die balk er tegenkwam, het voelde op dat moment echt alsof er iets knapte, maar wonderlijk genoeg heb ik redelijk kunnen slapen op 1 kant en nu lijkt het echt stukken beter, heel bijzonder. Ik blij 

, zou je d'r niet even naar laten kijken?
.
heel veel moed verzameld om het kliniek te bellen voor een afspraak
,en dierenarts gaat haar afkeuren,dus nu afwachten wat de verzekering gaat doen. word een heel moeilijk ritje,heb haar 13 jaar geleden zelf gefokt...pffffff