[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

bicci

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 17:25

janouk wat gaaf!!!

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 17:25

@Janouk, nogmaals van harte gefeliciteerd en wel gezellie dat we weer samen gaan starten *\o/* *\o/*

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 17:37

haha..brave breezer zo langs die grote koeien.. *\o/*

Ollie, van harte met je zoon, Thom, gefeliciteerd met je verjaardag !!! *\o/* fantastische taart !!! vind ik zo gaaf dat je dat kunt !!! superknap.
Janouk, ook nogmaals gefeliciteerd, goed gedaan jullie allemaal !!! goed gedaan ! *\o/*

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 17:49

Waar gaan we tegen elkaar starten? ;)

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 17:59

Paul wilde eigenlijk nog de Hippiade in het Z proberen dit jaar (nu Brutus en Roos uit de Z zijn). Maar toen hij net de clubleden belden, hebben de mannen hem overgehaald om ZZ voor de eerste keer op de clubwedstrijd te starten in juni. Hij had, volgens hun, al lang genoeg in de Z rondgehangen. Dus gaan wij in juni 'thuis' starten in het bij zijn van alle clubleden. Dat zal een gezellige boel worden: weinig concentratie bij Paul natuurlijk of juist te gedreven. :D

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 18:01

Ik ben al 2,5 jaar uit het Z vandaan :P. En heb nog nooit hippiade gestart omdat dat altijd zo rot valt (met de premiekeuring, en als fokker gaat die toch voor, Roos heeft haar keurings carriere inmiddels wel afgesloten, maar de rest nog niet).

Moet maar eens kijken of ik ook naar Hoofddorp kom ;).

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 18:17

@Janouk, ZZ-proef is fijner te rijden dan de Z-proef dus dat gaat helemaal goedkomen *\o/*
@Biancacoo, gave Ava heb je :D
@Dennis, districtskampioenschappen regio West ?

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 18:19

18 augustus is de premiekeuring....... Zoals ieder jaar......
Ik ben er nog niet helemaal uit, hangt er ook vanaf met hoe veel pony's ik naar het EK kan (want alles wat op het EK verschijnt hoeft niet naar de regionale keuring).

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 18:22

Janouk, gefeliciteerd met jullie ZZ-startgerechtigheid en natuurlijk de punten van vandaag +:)+ ! Leuk dat jullie nu allemaal tegen elkaar uit mogen komen.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 19:04

ja hoor, hebben ze op de club echt alles aangevraagd; hobbyklasse, enkelspan, dubbelspan, vierspan, etc. etc. maar tot en met de Z. Nooit aangedacht om ook ZZ aan te vragen. Nu maar hopen dat het lukt om ZZ ook nog aan te vragen. -O- De meeste menners bij ons op de club zijn samengesteld rijders.

@prinsje H :(:) beterschap met het been.
Laatst bijgewerkt door janouk op 05-05-12 19:06, in het totaal 2 keer bewerkt

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 19:05

Janouk het knappe blondje 8-) *\o/*

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 19:16

@Janouk: wat gaaf, gefeliciteerd *\o/* *\o/*

@Prinsje: autschj... :(:)

@Biancao: mooi je nieuwe ava :j :j !

@Bicci: mooi die foto, lijkt me heerlijk om daar te rijden! Gaat 't weer een beetje beter met je?

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 19:50

Thanks...Ava is mijn eerste probeersel in airbrush van een wolf..
Janouk,..even bellen met knhs..meestal is dat wel te regelen,duim voor je .

Dennis, nog gereden met je nieuwe wagen ?

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 19:58

stoere janouk!

en gáaaaaaf die avatar biancacoo!! :D

hier net pas thuis.. stressss..

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 20:02

over avatars,
wie kan van die bewegende maken?
mijn huidige is aan vervanging toe,hihi
en ik weet niet meer wie die had gemaakt..
tjah, zelf kan ik er geen hout van...

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-12 20:04

goedeavond

ik hier ook een druk dagje gehad ga dus ook zo bank hangen en helemaal niks meer doen, maar we staan 1ste met 6 punten voorsprong. we weten alleen niet of we dat kunnen vast houden omdat de nr2 erg sterk is in marathon rijden maar we gaan er alles aan doen om het toch te proberen.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 21:26

Lanouska: super gedaan. En nog succes voor morgen
Janouk: ook super gedaan. Dat jullie gelijk over gaan zeg.... Ik zit al aan de 18 punten, maar ga nog niet over. Maar goed, lees nu hier dat ZZ proeven beter te rijden zijn... dus misschien ook maar over. Nee.... ik blijf denk ik toch nog maar even in Z. Rijd outdoor maar 2 wedstrijden, als dat nou goed gaat, ga ik in september wel naar ZZ.
Ollie: gefeliciteerd nog met je zoon
Prinsje: klinkt niet goed. Hoe zit je met je tetanusinjectie? Ogen van man zit nog weinig verbetering in. Maar het is ook heel langzaam slecht geworden. Gewoon afwachten wat arts maandag zegt.
Dennis: nieuwe kar!

Ik wil hier graag regen om te testen of die tent waterdicht is, maar geen regen hier. Gister een paar spetters, maar mag geen regen heten. Schiet niet op zo, wil dat ding weer inpakken.

Nou, ik ga kopje thee maken en naar bed. Morgen weer vol programma

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 04:44

Wij kunnen die z proeven wel dromen, leuk om een stapje verder te gaan. Stimulans in de training om door te gaan. en we missen ciska en olga in de ring.
Je zoon wil vast wel met de tuinslang controleren of de tent waterdicht is.

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 08:21

Gefeliciteerd, Janouk :D

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 11:43

Goedemorgen allemaal!
Wilde gisteren dag doorbrengen zonder pijnstiller, kijken of het ging. Dat ging dus niet }> op gegeven moment maar weer een genomen en daarna zo'n beetje in coma geraakt :Z .... was pas om 10.00 uur wakker (en ik was er om iets van 21.00 uur ingegaan....) dat is me in jaren niet overkomen. Met als gevolg dat het hele gezin incl honden, katten tot die tijd zo'n beetje hebben geslapen (ik ben eigenlijk altijd de 1e, op Wiske na :P , die vroeg wakker is).
Wel een plas in de gang van Wiske maar goed }:0

Maar voel me wel stuk beter dan gisteren. Vandaag nog maar een dagje koest houden en dan wil ik morgen toch echt wel weer naar stal :j Mis mijn paardjes! Gisteren is Bente wel ingespannen door Peter en hij heeft lekker met haar gemend dus gelukkig heeft ze haar beweging wel gehad.
Ik dacht van de week dus wel dat dat dus een van de hoofdredenen is dat we daar blijven staan. Als er iets is (nu omdat ik eraf gedonderd ben maar ook met vakantie, drukte thuis etc) komen de paardjes nooit tekort. Dat is wel superfijn.

Bicci we verwachten natuurlijk een uitgebreid vakantieverslag *-:) :+

PrinsjeH dus soort van gespiesd :oo heftig!

Janouk zit waarschijnlijk nog op roze wolk <3 hoe was het feestje van Thom Ollie? Lanouska spannend met de marathon, het is hier trouwens erg fijn paardenweer, hoop bij jullie ook (lekker koel windje en zonnig).

Als je er niet met tuinslang kunt komen, gewoon met gieter of plantenspuit op de tent Tine, doen wij ook altijd als we tenten willen controleren (wij mogen de tent niet laten staan in het park / dan zijn we hem kwijt of krijgen we boete, dus als we willen testen moet het in een dag).

Dat was het zo'n beetje geloof ik? Ga ik weer bankhangen :roll:

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 11:58

hier ook aan het bankhangen, gelukkig is wond op m'n been niet diep en nu is mijn bovenbeen zwart geworden :oo Ik denk dat ik die spier net heel erg aan het aanspannen was om kracht te zetten toen die balk er tegenkwam, het voelde op dat moment echt alsof er iets knapte, maar wonderlijk genoeg heb ik redelijk kunnen slapen op 1 kant en nu lijkt het echt stukken beter, heel bijzonder. Ik blij :D

Bankhangse VHU, doe ik hier ook :x

Lees dat er bijna een soort interne competitie in de hoogste klasse komt :D

en hele mooie avatar van Biancacoo

o, en Tine, hier viel genoeg vanmorgen vroeg helaas

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 12:15

Ah PrinsjeH jij ook beterschap!

VHU blijf nog maar even aan de pijnstillers :P

Janouk gefeliciteerd met je behaalde punten :D

Ik heb last van een ge*le kater in de tuin... die zit achter mijn poes aan.
maar mijn poes zit natuurlijk binnen, die durft niet meer naar buiten. Dus nu houdt die kater de wacht in mijn tuin en sproeit en miauwt :S :(
Heb m al vaak weg gejaagd met water ed.. ook mijn ex kater naar buiten gestuurd, maar dat heeft ook niet veel succes...
Ik ga zometeen lekker paar uurtjes in de duinen rijden en mijn verzorgster gaat mee op Sil!! Ben benieuwd hoe Sil reageert als we koeien tegen komen hahaha.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 13:58

Vanmorgen fijn met onze honden (labradors) en de hond van mijn moeder (golden retriever) naar Parnassia Strand geweest in Bloemendaal. Zalig in het zonnetje bij Parnassia appelgebak gegeten. Echt genoten.
De paarden zijn net gepoetst en ik ga zo nog even notulen uitwerken en een jaarverslag maken voor een OR. Dus ik heb nog wel even wat te doen. :D

Bank hang ze. :j

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 14:29

@VHU: dat is ook fijn als je weet dat ze dan toch lekker verzorgd zijn. Hahahaa, alles in diepe rust.

@Prinsje: :(:) , zou je d'r niet even naar laten kijken?

@Janouk: hier ook nog genoeg kantoorwerk en achterstallig huishouden; gedeelde smart is halve smart :(:) .

Vanmorgen toch onverwacht menles, ondanks de regen, te voet gegaan, had gelukkig een heel lieve groom en dus 45 minuten heen, heel spannend voor Romeo, vrouw die haar honden niet kon houden en dus languit in het veld lag, groom heeft de honden gevangen en vrouw geholpen..., dan nog een hoogzwangere vrouw mét paraplu (dat was wel heel akelig zo'n groot geval) en de berging van een auto in het veld... Hahaha, toen les in de stromende regen en weer terug...
We wilden eigenlijk nog met de andere pony een rit gaan maken, maar we waren echt doornat.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 15:47

hallo bankhangers....dikke benen,enz beterschap...
wat een heerlijk weertje...ponys op de wei,trailer aan het maken(houder van mijn neuswiel liep vast en heb ik kapot geslagen met een baksteen,geen gedoe meer met al dat "antiroest"spul, gewoon een nieuwe erop, banden opgepompt,morgen de verlichting nakijken en....
dinsdag met mijn KWPNer naar kliniek,tumorren gaan open barsten en vind dat ik al 5 jaar genoeg heb gedokterd tegen de kwaadaardige tumorren... :( heel veel moed verzameld om het kliniek te bellen voor een afspraak ;( ,en dierenarts gaat haar afkeuren,dus nu afwachten wat de verzekering gaat doen. word een heel moeilijk ritje,heb haar 13 jaar geleden zelf gefokt...pffffff :?