Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dat is even schrikken zeg
, gelukkig zijn er geen ongelukken gebeurd
. Hoe is het met Melody ?
, wel goed dat je zelf toch even langs de dokter gaat....
, wij maar zweten vandaag achter die computer
en heb ffies geen zin meer. Morgen ben ik vrij omdat zoonlief een dier mee mag nemen naar school ivm dierendag maar er moet wel een begeleider mee....hopelijk daarna nog even een rondje doen.... 

Naaltje schreef:@ollie; je bent van harte welkom om van de omgeving te genieten hier! ik geef rondleiding
tine ook, maar das zowat wereldreis
overigens had ik eigenlijk ook school, maar voel me echt zwaar genaaid. En dan pik ik toch niks op

Tandarts raadde me een myler liverpooltje aan. Die heb ik aan haar gewone hoofdstel ook zitten en daar loopt ze prima op.. Iemand hier ervaring mee voor de wagen?
Maar dat heb ik liever dan eentje waar je muntstukken moet bijsteken om ze aan de gang te houden... Het leuke bij Romeo vind ik dat hij pittig is, maar hij kan zich ook heerlijk ontspannen.
Veel plezier morgen met de dierendag!
We hadden een draver bij die aan de koersen heeft mogen ruiken 

eefielover schreef:ja klopt dat zijn ook de bedragen.. maar ik heb begrepen dat het altijd in twee of drie sessies van 70/80 euro gaat.. vandaar de 200. Maar goed, misschien kan het sowieso geen kwaad om eens te doen..

Ik zit er dan op he
Kost mij moeite om bij dids' enthousiasme mijn eigen rust te behouden..