Maisie schreef:ik ga eens mailen voor mijn bomen zou wel lekker zijn voor Gilze !!
idd hoop dat ze megekomen zijn
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) maar ik heb dus wel gewoon een goede kar om mee te rijden hoor. Mijn kar is overigens nog in de maak want het voorstuk moet langer vanwege mijn lange benen
de kar die nu binnen is en naar min idee vanaf de fotos gezien verkeerd is van mijn vriend. Hij heeft ook gewoon nog zijn oude kar hoor dus niet dat we nu niet kunnne rijden. Tis alleen beetje jammer dat hij niet is zoals verwacht.
Maar het zou natuurlijk extra balen zijn als je nu nóg niet weg kon.. Maar gelukkig heb je nog je "oude" kar 
Heeeeerlijk brabo's
Jasia schreef:Ja da's zekerMaar het zou natuurlijk extra balen zijn als je nu nóg niet weg kon.. Maar gelukkig heb je nog je "oude" kar
Hihi, IngerolenHeeeeerlijk brabo's
haha ja vriendlief wilde 2 dezelfde karren allen mijne een maat kleiner vanwege mijn uk
zodat we reclame konden rijden voor zijn boomkwekerij

Dat iemand van de ouders van de koets valt heb ik ook al meegemaakt. Mijn moeder wou er vanaf stappen(we waren aan het stappen) maar bleef met haar crocs achter de koets hangen, daar ging ze
Mijn vader en ik lagen natuurlijk plat van het lachen, mijn moeder lag daar mooi languit op de weg
Ze had ook niets, enkel een enorm schaamtegevoel
), maar zelfs bij de eerste plas ging Romeo zonder problemen door! In draf zelfs! Ik was zo trots! Heeft het toch nut gehad dat we vorige week na ons 'ongevalletje' zo veel plassen hebben gedaan als straf voor Romeo. Hij lijkt er echt geen problemen meer mee te hebben! (ik ga wel nog niet te vroeg juichen
)

Doe je ze echt een plezier mee! 

)
) 

..