@Ips dat is inderdaad een leuke jonge kopie van Det! Moet nog wel wat groeien inderdaad, maar dat komt wel met de leeftijd Hopelijk komt ze door de keuring. Vind haar trouwens wel modern gebouwd voor een tuiger (achterin, hoofd en houding is wel op en top tuiger)! Leuk @Tine hopelijk vind je na de wedstrijd weer wat rust. Wel een goede volle baan (of eigenlijk banen) heb je voor elkaar gekregen!
VanHuisUit
Geplaatst: 31-03-14 21:42
Hopeloos die hoofdpijn Tine fijn dat Rembrandt het zo lekker deed vandaag
Ook gevonden Ips, wat een leuk dier! Ook met zoveel wit, wordt super apart span zeg. Echt gaaf We gaan duimen
@Marjola het zijn collegebanken en/of stoeltjes maar je kunt er niets aan instellen. Het is wel interactief maar gewoon heel veel zitten. Kantoorbaan zou ik echt stapelgek van worden Ik vind het op zich wel lekker hoor paar dagen per maand op pad en dan echt weg, dan kan ik me er tenminste goed op concentreren. Er is anders altijd wel iets. Voor manlief is het ook duidelijk: ik ben er gewoon niet en dan moet hij alles zelf doen. Anders ga ik toch weer dingen regelen, nu kan dat gewoon niet. Ik mis ze wel maar zij mij niet denk ik
happytime
Geplaatst: 31-03-14 21:46
ips: super,de duimen gaan in de draaistand voor je dat ze goedgekeurd word (en ik heb al een live filmpje gezien gisteren van dit mooie dier)
@VHU Dat is ook weer zo. Je kunt je nu wel lekker concentreren op je studie. Ze zullen je vast wel een beetje missen hoor
baudyh
Geplaatst: 31-03-14 22:19
Lanouska heb jullie nog gezien in ermelo gisteren. Kan me voorstellen dat jullie veel geleerd hebben. Vaardigheid ging top!
Was wel ff mooi gisteren in ermelo. Super weer erbij.
Marjola we krijgen drie veulens dit jaar. Één in april, één in mei en één in juni. Meestal de nacht voor ik wedstrijd heb Hi hi. Nou ga ik zaterdag naar onstwedde. Duss. Zal mij benieuwen.
Anonymous86
Geplaatst: 31-03-14 22:41
@Ips leuk hopen op goedkeuring.
Ik sluit me verder even aan. Ik heb geweldig nieuws, kan liz houden. Ben vandaag aangenomen bij tamtam Scheer&Foppen Oh en heb liz vandaag al verhuist naar de mooie betere stal
Laatst bijgewerkt door Anonymous86 op 31-03-14 22:47, in het totaal 1 keer bewerkt
oh hell...t'is 1 april.....ik ga hele dag onder een steen liggen denk ik.....
Baudyh, veulen in aantocht..ik hoop dat de 3 veulens gezond op de wereld komen....spannende tijd ! Ook baudyh in ermelo ! Tine met hoofdpijn...balen is dat he ?!! Gem's leuke smileys zijn verdwenen...1 april...
ik heb me vanmorgen al volgestopt met ibuprofen....hoofd en rug ging zo lekker...
ik ga mezelf eens wat in beweging zetten....eerste afspraak mbt huis is vanmorgen al afgehandeld...nu nog zo veel te doen...dus..moet maar ergens gaan beginnen denk ik..haha.
succes vandaag....
tine10
Geplaatst: 01-04-14 10:17
Ik geloof dat ik mee ga doen met de rugklachten hier. Pfff. Niet fijn.
is dit het rugklachten topic? dan zit ik goed hahaha
happytime
Geplaatst: 01-04-14 13:53
o tjeetje ben ik in het verkeerde topic beland.....geen rugpijn maar linker schouder......
tine10
Geplaatst: 01-04-14 13:57
HT: zit wel bij elkaar in de buurt
Paarden net weer naar de winterwei gehaald na 1,5 uur snoepen in de zomerwei. Nu weer verder met de voorbereidingen voor zaterdag Moet eigenlijk even slapen, aar daar is geen tijd voor. Pffff.
Biancacoo
Geplaatst: 01-04-14 18:23
yeah.. zoon mag proefzwemmen voor zijn B-diploma !! hij is zo blij.. En wij helemaal trots !
VanHuisUit
Geplaatst: 01-04-14 18:41
He wat super Biancocoo dat gaat dan opeens snel he, helemaal top
Die van mij heeft het tot een uur of 16.00 uur vandaag heel redelijk gedaan, dus we zijn weer in de goede richting, gelukkig. Helaas lang op het station en in trein moeten staan, het was waanzinnig druk ivm uitval van van alles, gelukkig toch nog redelijk snel thuis maar rug-technisch-gezien is dat niet zo handig. Maar ben blij dat het weer wat beter gaat.
Nu snel aan de kook/bak/braad
VanHuisUit
Geplaatst: 01-04-14 18:44
@Rianne gefeliciteerd
Biancacoo
Geplaatst: 01-04-14 18:45
Fijn dat je toch nog redelijk snel thuis gekomen bent Vhu !!
ik heb vooral s'nachts last van die rug..waardoor slapen erg moeilijk gaat, 10 x wakker is niets op 1 nacht.. s'morgens dan bijna niet kunnen lopen..is erg handig als je naar de wc moet..haha..
ach..zal ook wel weer over gaan voor ik een jongetje word...of niet..dan moet ik er mee leren omgaan.. T'is in ieder geval niet handig..moet nog eens naar de dokter ermee voor onderzoek..
Wat een nare ruggen allemaal. Sinds ik in mijn veel te dure (en evengoed voor de helft van de prijs) swiss sense bed slaap, is mijn rug veel vrolijker. Donderdagmiddag word Feralinda gekeurd, ik hou jullie op de hoogte!
VanHuisUit
Geplaatst: 01-04-14 19:20
Van mij is helaas blijvend letsel door val van Bente destijds. Had daarvoor nooit last van rug. Wel bekken/benen/voeten/handen dat is artrose. Maar die rug is gewoon pech en onherstelbaar. Dus K.
tine10
Geplaatst: 01-04-14 19:27
Ik weet niet wat bij mij de oorzaak van rugklachten is. Heb heel duur bed, maar dat helpt niets. Ik word te vroeg wakker (soms door zere rug) en kan dan niet meer slapen door zere rug. Maar.... na het mennen met Amerigo was het beter geworden. Dat had ik niet verwacht, kon haast niet meer bukken of achterom kijken. Blijkbaar heeft het mennen de boel een beetje losgeschud.
Ips: nog even spannend tot donderdag. Ik duim voor je.
Ik had ook een duur bed en mijn rugpijn werd steeds erger. Allerlei matrassen geprobeerd en nu slaap ik op een goedkoper matras en heb veel minder rugpijn! Dus misschien nog wel iets om eens naar te kijken, hoeft niet eens zo duur te zijn, het moet bij je passen.
@baudy dat is mooi verspreid door het voorjaar. Kun je een beetje bijkomen na elke bevalling Wel een mooie timing hebben jouw paarden. Ben benieuwd of je dit weekend een veulentje rijker bent! @Rianne gefeliciteerd! Wat een mooi nieuws!
Rug- en schouderproblemen kan ik gezellig over mee praten. Gelukkig in minder extreme vormen tegenwoordig dan bij jullie, maar ook wel eens gehad dat ik door alle ellende en pijn bij vlagen m'n linkerarm niet meer goed functioneerde. Handig voor iemand die linkshandig is... Moet alleen mijn rugspieren gaan trainen, want nu ik minimarathons rijd in een soort verlichte zit houding (door mijn voetsteunen) heb ik de dag erna lekker veel spierpijn.
Wat zijn we toch een heerlijk krakkemikkige groep met zijn allen
Wij sliepen eerst op een cheap ikea matras. Toen bij de beddenspeciaalzaak matrassen gekocht. Was allebei rot. Nu slaap ik als een roosje op mijn paardehaar matras hihi. Vanavond lekker nog een rondje met Det gereden. 2 x per week komteen vriendin haar longeren. Ze was vandaag jarig dus ik zeg rondje om voor je verjaardag? Oh leuk! Zegt ze. Wij Det voor de wagen gezet staat ze mij aan te kijken van ga je nou nog zitten. Zei ik, het is jouw dag dus jij stuurt. Dat vond ze wel leuk hihi.