[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 19:15

Aks ziet dubbelllllll :P da's lastig als je in de boeken zit met je neus... *D
hoe kom je nu aan een brandplek op je voet ??

nog vergeten Poeltje die winstpunt gereden heeft, super !

Baudy...mooie spreuk, liefde is je hart volgen.. :j
geen sneeuw hier...wat stuifzooi, maar meer niet hoor.

VHU.....ben je er nog ??

Tine..is het nog gelukt met die hooibaal ?

Er staat bij ons een paardje in pension..die gaat weg..balen van de centjes :$ ..maar ja...het is niet anders..

En verder vraag ik me af hoe het is met Nouvel en de paardjes..en Smickey, en Psm, en Crazymel..druk druk druk..??

zo...en nu met zoontje flushed away kijken..haha..vind hij leuk ! _O-

Akshay

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 19:48

vervelend dat je klantje weggaat biancacoo..

lekker film kijken met zoontje

Voet verbrand? Velgenreiniger in schoen gelopen bij overgieten in plantenspuit.. (op werk) erg agressief goedje, begon na een tijdje gruwelijk te branden. Maarja, spul zat in sok en schoen gezogen.. :\
Dus nu auw (en een natte washand op voet om te koelen, nogsteeds.. Rotzooi brandt nogsteeds :\

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 20:18

Hi there,

Ik had mezelf maar even ge-banned. Ken mezelf langer dan vandaag en ff afkoelen leek me handiger... en dat ging goed want wat een rampenweer vandaag had het zooooo koud na uitlaten van de honden. Dus mijn Kitt chaps aangetrokken, heb ik vrijwel nooit aan maar waren heerlijk warm. Proberen te rijden met Ollie maar het ging echt heel gemeen sneeuwen/ijzelen dus niet te lang volgehouden.

Wat jammer dat pensionklant weggaat Biancocoo... -O-

Hier toch besloten Blondie naar iemand te brengen die haar onder het zadel beleerd en ook uitkijkt naar ander baasje. Vandaag weer het eea meegemaakt en ik ben er klaar mee.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 20:31

Biancaoo jammer van je pensionklant.
Aks pijnlijk, geneest het wel volledig??
Balen vhu, je weet natuurlijk niet wat ze heeft meegemaakt, dat maakt het erg lastig.

hier hele dag gewerk, snel D gehaald, want sneeuwde al, nog veilig weer thuis gekomen. Nu weekje vakantie. Hopelijk morgen wel naar de pony's

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 20:40

Goedenavond,

@Aks, balen van je pootje :(:)
@Biancacoo, jammer van je pensionklant want zijn toch weer extra centjes :$
@VHU, Stoer dat je nog geprobeerd hebt te rijden vandaag :j en jammer dat het met Blondie niet zo meezit....
@Poeltje, gefeliciteerd met je wp *\o/*

Ik moet eigenlijk manen trekken voor dat 'wie is de mol' begint maar ik kan me er slecht toe zetten om weer de stal in te gaan :brr:

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 20:43

@Tallechie Dat maakt het ook erg lastig.
Hoop dat ze het goed gaat oppakken.

Nou Ollie dat lijkt me nu ook geen prettig klusje :brr: zou alvast de warme :9k klaarzetten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 21:13

VHU: jammer dat het niet wil lukken met Blondie. Maar wel bezig geweest met Ollie
Ollie: leuk klusje bij deze temperaturen. Succes met je wedstrijd en met de voorbereidingen voor de kur
Tallecie: lekker weekje vakantie. Geniet ervan
Aks: klinkt erg pijnlijk die voet
Bianca: ja is gelukt met de baal. Gelukkig wel :D

Verder weet ik het even niet meer.

Zit er hier helemaal doorheen. Zoooo moe, zo'n hoofdpijn, zo'n zere rug. Mag van fysio weer 1x per week komen.

Weet niet of ik in ons appartement internet heb, dus komende week niet teveel kletsen hier he?!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 21:19

Tine, fijne vakantie !

Verder bijgelezen, maar moe......

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 21:33

Hele fijne vakantie Tine ik hoop voor je dat ze daar ook lekker een sauna hebben of zo'n infrarood sauna is heerlijk als je zo met je lijf zit :(:)

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 22:04

Tine fijne vakantie en als er wat is kan je altijd sms-en.
Biancaoo ben je niet de enige, hier ook bekaf
Ollie is het nog gelukt, ben zo blij met de lange manen van S. Probeer die van A ook lang te late.

Zal nog even oppas regelen voor morgn zodat ik naar de pony's kan
En heel veel te regelen, wedstrijden komen er weer aan (oefen, d+v en marathon)daar dus druk mee, laatste loodjes voor de studie, hoofd is dus vol. Wil alles weer goed geregeld hebben, maar kost veel tijd en energie, maar goed hoort er bij

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 22:10

Tine-een fijne vakantie en uitgerust terug komen he?
VHU- die je goed met blondy,welshmeisjes hebben hun eigen zinnetje,geeft mj ook wel eens een...zucht-momentje
Hoewel sun mee valt
Aks-dat is niet zo mooi met je voet,oppassen met dat spul
Hier ook wie is de mol op....

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 22:13

VanHuisUit schreef:
Hele fijne vakantie Tine ik hoop voor je dat ze daar ook lekker een sauna hebben of zo'n infrarood sauna is heerlijk als je zo met je lijf zit :(:)

Wordt inderdaad tijd dat onze bovenverdieping klaar komt, daar komt nl een infrarood sauna. Was ik alweer vergeten, zal manlief toch wat meer achter de broek gaan zitten hahaha.

Tallechie: jij ook zo lekker aan het stoeien met vraagprogramma? Ik word er echt gek van. Bij de proeven kan ik niet de goede nummers kiezen. Onze wedstrijd is in mei en ze hebben alleen de keuze april/juni/augustus. Ze zijn weer lekker bezig daar. Ben al tegen heel veel problemen aangelopen. De bakmaten invoeren kost werkelijk (niet overdreven helaas) uren. Want dat moet per rubriek. Nou, ik vraag zo'n 40 dressuurrubrieken aan, keer 2 (lengte en breedte) want bij ieder getalletje moet hij bijna 10 minuten denken. GRRRRRRRR Zou fijn zijn als ze de programma's eerst zouden testdraaien. Als mijn man zulk werk op zijn bedrijf zou leveren, lag hij er toch echt heel snel uit.

Sorry, ben beetje gefrustreerd geraakt geloof ik hahah. Heb maar weer een stevige mail naar knhs gestuurd. Want ze hadden oa heel leuk gezegd dat ik de bakmaten dan maar op nul moest laten staan (ze vonden het teveel werk om het voor het mennen ook automatisch te maken. Werkelijk. Hoe durven ze. Mennen telt blijkbaar nog steeds niet echt mee), maar ja, dan "schreeuwt" het programma dat je dingen bent vergeten en dus je programma niet kunt versturen.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 22:15

Tine hier ook problemen met vraagprogramma. Onze wedstrijd is in april en ik kan ook de juiste proefnummers niet selecteren...

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 22:16

Frensie schreef:
Tine hier ook problemen met vraagprogramma. Onze wedstrijd is in april en ik kan ook de juiste proefnummers niet selecteren...

Bestook knhs maar leuk met mail, misschien gaan ze ons menners dan eindelijk eens serieus nemen. Is toch werkelijk niet te geloven dat ze het teveel werk vinden....

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 22:18

Die van mij is nog niet goedgekeurd, dus zover ben ik nog niet.
Voor de marathons is het in word, maar heb ik weer het verkeerde document gebruikt, terwijl ik gevraagd heb welke ik moet gebruiken

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 22:22

Tine ik heb ze inderdaad al gemaild, alleen is mijn vraagprogramma niet voor menners maar voor dressuur ohz.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 22:28

O, daar werkt het dus toch ook niet goed. Wat een stelletje amateurs. Je draait proef, haalt de problemen eruit, draait nog een keer proef en dan gooi je het pas openbaar. Tenminste, dat zou logisch zijn.

Maar werkelijk, de opmerking dat het voor het mennen te veel werk zou zijn. Ze gingen ervan uit dat ik zelf wel wist hoe groot de baan zou zijn. Weten ze dat ohz dan niet???? }:) -:(- 8)7 Bovendien geef je dit toch ook aan, zodat deelnemers weten wat voor maten ze kunnen verwachten. GRRRR

Bij de eerste aanvraag had ik netjes al onze gewenste rubrieken ingevuld, als je dan kijkt bij geplande rubrieken staan die er ook netjes en als je dan de boel wilt gaan bewerken (prijzengeld, bakmaten en dergelijke), dan zijn de vierspannen en bixies gewoon verdwenen. Dat moest ik dan maar even handmatig doen. Ja, dat moet dan maar weer, maar waarom moet alles 2 keer?

Bij inleggeld gaan ze er ook standaard al vanuit dat het bedrag 12,50 per proef is. Dat zijn toch geen leuke bedragen meer zeg. Nu heb ik helaas bij veel menwedstrijden ook al 10 euro per proef, maar het wordt zo langzamerhand wel erg duur om nog te starten. Wij rekenen nog steeds 8 euro startgeld per proef, en dat kan prima.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 23:30

@Tine, laat in Nederland even de boel de boel en probeer lekker even bij te tanken/uit te rusten de komende week. :j Een hele fijne vakantie toegewenst!

Nou Brutus is net nog even bij de thuiskapper geweest en zelfs mijn tuig heb ik net nog met zadelzeep gereinigd _/-\o_ . Morgen nog even vetten en dan is deze ook weer spik en span *D

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 23:58

Gem heeft vandaag de sneeuw getrotseerd en een hele lieve Black Beauty gekocht, onder voorbehoud van keuring *\o/* ! Fay, een 3-jarige (maart) merrie, Maestro x Equador x Ramiro, momenteel nog 1.59 m hoog, compacte merrie, maar ze gaat nog wel een stukje groeien :) . Lief, open minded, cool karakter..... ik heb mijn rationele denken opzij gezet en mijn gevoel zijn werk laten doen: dit wordt mijn vriendinnetje <3 .
(Daar gaat de altijd nuchtere Gem op haar roze wolk :o )

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 00:07

@Biancacoo: Jammer van de pensionklant!
@Aks: Auw, klinkt niet goed.
@VHU: Balen dat het niet werkt met Blondie, al iemand gevonden die haar wil beleren ohz?
@Tine: Virtuele knuffel voor jou!! :(:)

Vanavond onverwachts nog even een uurtje les meegepakt met Vincent.
Was wat rillerig, maar liep wel fijn. Zo lekker douchen op opwarmen, brrrr.. :brr:
Laatst bijgewerkt door Poeltje op 15-02-13 00:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 00:07

Geleficiteerd gemma!

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 00:15

@Gem, *\o/* is er al bekend wanneer ze gekeurd gaat worden? (dan gaan we onze duimen laten draaien :j )
@Poeltje, al opgewarmd :brr: ?

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 00:18

@Ollie: Nog niet helemaal, zal nu een sprintje trekken naar de douche :))
@Gem: Gaaf!! Leuk papier zit er ook bij, ben benieuwd naar foto's

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 00:21

Ollie: we gaan ons best doen voor zaterdag de 23e :)

Poeltje: jij krijgt foto's O:)

Ik ben zo 8)7 geweest om dochter de camera in de handen te duwen.

Het Resultaat:

Er zit een hoofd op

Afbeelding

Er zitten 3 witte voetjes aan

Afbeelding

De 4e is overigens ook wit

Afbeelding

Het te fotograferen object was té snel weg voor de fotografe

Afbeelding

Er zit een kont aan

Afbeelding

Die kont kan ook schijten

Afbeelding

Het maakt geluid

Afbeelding

En het doet bokkerdebok!

Afbeelding

Mijn vriendin in wording :D

Afbeelding

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 00:28

_O- Geweldig!! Jouw tekst erbij maakt het af!

Ziet eruit als een leuk dier, zal wel uitgroeien tot een plaatje. :D