Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
avaluna schreef:@Ollie: waar bestelde jij die fotoprints voor op taarten ook alweer?
Weet je verder nog een leuk adres voor uitstekers, paardjes/hoefijzers?
Geloof dat ik zelf maar wat taart ga pimpen voor de communie.
Heb niet genoeg tijd om veel te bakken, maar ik vind het wel leuk om iets zelf te doen.

en natuurlijk voor de geestelijke ondersteuning en gezelligheid.
van wordt dat heb ik ook al bij het idee om 'm te verkopen 

!Ik zal nog heel wat moeten oefenen en eens een workshopje moeten volgen eer ik zo'n mooie taarten maak als jij
. Maar ik vind het wel superleuk, die kleine dingetjes zijn ook leuk voor de cupcakes, het paardje dat ik nu heb is eigenlijk net wat te groot, daarvoor.
.
ge-wel-di-ge taart
). Ik weet niet of je na een vaardigheid kunt zeggen hoe je pony is in het parcours. Ze moet het allemaal nog leren, ook de indrukken van de wedstrijd, eerst 2x dressuurproefje en losrijden, kost ook al tijd & energie .... meestal vinden ze kegeltjes rijden wel leuk dat ze dus enthousiast worden.
dus haar spieren verstijfden echt zo zielig, helemaal rillen en ellendig. Dat doe je dus de volgende keer ook anders
vanmiddag Han naar vriendje brengen met de auto, kijken hoe dat gaat. Het voelt weer beter dan gisteren
avaluna schreef:O, ik muts:Thom gefeliciteerd met je 11e verjaardag, maak er een leuke dag van![]()
![]()
![]()
. En vwb het taarten maken kun je ook heel veel filmpjes op youtube vinden... bekleden/afsmeren/vullen taart en ook op http://www.deleukstetaarten.nl.
. *wordt al dik van het kijken ernaar
"*
.
.
die taarten zien dr echt lekker uit. Gefeliciteerd!
en wat een fantastische taarten weer allebei

). Het was naast een voetbalclub en die scheidsrechterfluit was aanleiding om niet stil te staan bij het groeten en in de uitgestrekte stap steeds aan te dribbelen.
want het was ene leuk parcours en Janouk was nog laaaaaaaaaaaaaaaaaang niet moe.