).@Tallechie, zou gewoon even bellen als het op gras is en er is bij jullie net zoveel gevallen als hier kan ik me echt niet voorstellen dat het doorgaat.
Vandaag dus even echt heel lekker gemend
Ben helemaal blij. Gisteren miste ik Simba zo. Dat was zo'n pony die je altijd in kon spannen, weer of geen weer, warm, koud, regen, droog, druk verkeer of niet. Vandaag had ik zoiets van wat er ook gebeurt, desnoods in de vliegende storm en in bakken met regen, ook al staan er overal vrachtwagens, ik ga mennen met Snuit. De lucht was ontzettend donker en we hebben ook wel wat regen gehad maar ik had me goed aangekleed incl menschort. Snuit liep super. Of het aan het fietsen, wandelen of lange lijnen oefenen heeft gelegen, ik weet het niet, maar hij was veel beter te regelen, hebben nog lekkere stukken tussendoor gestapt, af en toe halthouden geoefend en weer proberen rustig voorwaarts. Ging ook al beter, niet (elke keer) meer zo paniekerig. Nog 2 enorme vrachtwagens tegengekomen, soort afvoerslang met waterpomp eraan en nog wat andere enge dingen waaronder een paar meegalopperende koeien
. 
enzo. Uren met hem doorbrengen. Kijken of het wat wordt. Kijk hoeveel tijd je nu met hem hebt doorgebracht en of je er meer tijd in wilt / kunt steken. Kan maar zo dat het dan toch nog komt. Het is nu nog aardige temperatuur en de dagen zijn nog redelijk lang, straks wordt het weer zo winter en kun je minder op de dag doen.
(niet tegen hem zeggen hoor hhaha) En wat een goede keuze heb ik gemaakt. Echt iedere dag ben ik zo blij met mijn paard. Heb echt nog nooit een moment in de bijna 3 jaar gehad (zelfs niet toen hij verlamd was) dat ik spijt had van mijn keuze. 

Mag ook via PB als je dat liever hebt!
als deelnemer en als toeschouwer, want ik denk altijd wat kan hier veel ontzettend mis gaan. Die paar keer dat ik het heb gezien als toeschouwer hield ik me meer bezig met de 'loslopende' kinderen en zomaar tussen de paarden / wagens rondlopende mensen die niet opletten dan met de paarden