ik ben vandaag maar weer eens gaan trainen,ging best lekker en daarna stukje het bos in...paden zijn best begroeid...goed dat ik mijn cappie op had
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ging echt súper hij was heerlijk ijverig, goed te sturen en pakte me mooi op mijn fouten! (buitenteugel vergeet ik eraan te houden bij bocht linksom
maargoed, hij gaat dus gewoon rechtdoor
)
kon het ijzer er met mijn blote handen afhalen, en heb zo goed en kwaad als het ging de nagels mee eruit getrokken. En meneer met zijn voetje in een emmer met koud water gezet..
) en verteld wat er gebeurd was en wat ik gedaan heb.. Hij schrok ervan eerst, maar toen ik opsomde wat ik al gedaan had kwam er alleen een ''goedzo joh! precies volgens het boekje'' uit..
(nu opzoek naar rondom bescherming voor hem, zulke spelletjes spelen we voortaan op safe
)
, komt vast goed m.b.v. je instructeur!
.
, maar volgende week ga ik aan de slag!
ik mocht de laatste dag de wei in nu namelijk
het gras was eigenlijk al íets te lang maargoed 

Het spannetje gaat anders best snel!
boeflover schreef:heb zelf eergister Amber voor de 4e keer ingespannen, gelijk los gegaan en ze was weer zo braaf! Ze gebruikt haar achterbenen heel erg goed, alleen gaat soms wel heel erg met haar hoofd naar beneden om zeg maar 'gewicht' erin te gooien (maar blijft op deze momenten dus wel goed haar achterbenen gebruiken). is dit een bekend probleem bij jullie? komt het omdat ze gewoon nog geen spieren heeft opgebouwd dat ze extra veel moeite moet doen? ik rijd met een concourswagentje, en probeer nu steeds een paar rondjes langer te rijden (een kwartier hooguit nu dus nog maar). dat is toch niet te zwaar/te veel voor een 4 jarige welsh A??
)
kleuren kloppen niet. Leer is zelfde kleur als ik nu heb dat lichte en moest heel donker tegen zwart aan worden. kleur groen is volgens mij te licht en de platen moesten groen met grijze bies maar zijn nu grijs met groene bies. Dus strax jac maar bellen dat hij niet goed is grr! Maisie schreef:
kleur leer is te licht vooral met dat lichte groen. Kleur leer moest ongeveer net als de jouwe zijn maar dan een tint lichter zoals hij ook een bronze wagen had maar deze staat niet op de site. En donkerder groen zodat het er sjiek uit zag maar dit vind ik niet mooi 
en achterkant is dicht
Waar had je hem besteld? sander_lotte schreef:@ sammykuh: dat is echt balen!![]()
Kan je daar nog iets aan doen?