Ben ik ook weer even. Lees wel mee met jullie maar eigenlijk weinig puf gehad om iets te posten.
Ik las wat over de trekauto voor een mentrailer.
Wij hebben sinds kort een Hyundai H300 (ook een bus) superfijn ding rijdt heel licht. Heeft 170 pk
dus we hoeven niet bang te zijn dat hij de trailer niet kan trekken.
Verder gaat het zn gangetje. Beetje meer met Cardi aan de slag hij heeft zn 2e dressuur er op zitten en zijn 1e vaardigheid en minimarathon er op zitten. Waar we dus van dingetje hebben gewonnen
Ferro gaat ook goed zit goed in zn vel en heeft vorige week meegedaan met de minimarathon en is toen 2e geworden.
Ook heb ik vorige week robin en cardi in het span gehad (hehe eindelijk) en dat ging best aardig.
Ik ga proberen weer wat meer te reageren! maar dan weten jullie dat ik er nog ben!
Maar goed, even afwachten wat intakegesprek oplevert. Als het te zweverig is, zal ik dan toch maar voor youtube kiezen denk ik.
iedereen heeft van mij gewonnen
zolang ik zit is er niks aan de hand, maar zodra ik ga bewegen, stallen mesten, stofzuigen op ongelijke bodem lopen, lijkt het telkens of ik net uit de looping van een achtbaan kom. Gisteren was zo erg dat het op mijn maag sloeg en dat ik echt bijna tegen het spugen aan zat.
Na het paardrijden was ik wel weer opgeknapt
HEb 7 jaar geleden een periode gehad van anderhalf jaar dat ik nauwelijks nog kon lopen

enz.
loopt ze dan als een blind paard gewoon achteraan he