Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en....1 in de eerste vaardigheid voor het echie,hadden er meer kunnen zijn als ik niet zo knetterhard ging,tja sun vind dit lollig en ik stiekum ook dus ipv 1 parcours en maar een 2de gereden.....oeps het is best lollig!
Daar gaan de puntjes ook wel binnenstromen.

Ben zelf aan het werk geweest, pony's hebben lekker in de wei gestaan, heerlijk zonder dekens, nu eten aan het voorbereiden
kan me dan niet meer concentreren zo'n pijn... Is ook een van de redenen dat ik Ollie de volgende keer meeneem en dus op camping ipv hotel. Hoop dat het helpt. 
ik loop alleen naar meetings en om drinken te halen
). Vervelend van de collegebanken. Ik dacht/hoopte dat je meer in werkgroep achtige vorm aan de slag was, dus in kleinere ruimtes en je "eigen plekje". Wel heftig dat je helemaal in een hotel moet zitten voor je studie. Jammer dat het dan toch net te ver weg is van huis. Hopelijk biedt Ollie je binnenkort wat meer afleiding.
Ieder jaar vind ik dat het ultieme voorjaarsgevoel als ze weer de wei op kunnen. Hopelijk valt er niet al te veel regen dit jaar en kunnen ze lekker lang lopen (dat blijft het nadeel van klei).