Heb wel gewoon dressuur gereden en alles met paarden, maar dit is nog een soort onbekend veld voor me
Ik heb een palomino welsh ponytje van 1.25 waar ik nu af en toe zomaar 5 minuutjes lange lijnen mee doe. Heb dit nu 3 keer gedaan. Zit nog nauwelijks een stuur op maar het begint te komen
Als hij 4 is wil ik er graag dressuurwedstrijden mee rijden. Dit kan toch gewoon, wel dressuur rijden en geen vaardigheid+marathon? En zijn er nog eisen welke gesteld worden aan de kleur van je wagentje? Wil graag een bruin met lichtcreme dressuurwagentje ipv zwart met wit ivm mijn bruine tuigje.
Dalfsen. En dank voor je compliment, ben benieuwd hoe ver ik met Ster kom in het wedstrijdcircuit.
!
.
kun je leuke dingen gaan doen met je knappe doggies
Ik was het na 22 km vandaag alweer beu hoor... Maar ik heb er minder dan 1,5 uur over gedaan. JIj hopelijk wel op je gemak gedaan 
naar pikeur!
Hoop stiekem toch wel dat ie past, zou wel goed uitkomen!
was all-inclusive 
Dus ik ga om 23.30 uur gebeld worden, ergens rond 01.30 uur weer en om 05.45 uur en daarna weer om 07.00 uur... En mocht er iets misgaan, word ik nog vaker gebeld... Nog even doorbikkelen. (En stiekem af en toe om me heen kijken voor een 'echte' baan)

Brutus in de springmodus en veel plezier morgen, morgen is zoonlief toch jarig?
en ik kan me ook voorstellen dat je die beelden van dat kindje nog even op je netvlies blijven hangen
om boodschapjes te gaan doen