lacuna heeft hem toen ook aan de lijnen gehad

[GVL-ITP] Diddle training aan Dubbele longe
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maisie schreef:Gooien met dingen helpt helaas niet bij het paard van mijn zusje. Die van mij schrapen gelukkig niet. Robijn ztaat wel op 3 benen als ie eet en dan slaat ie met zn voorbeen tegen de voerbak ook een beetje appart.
En die eet uit een emmer op de grond. En staat dan ''tegen de voerbak'' te slaan. Alsof dat zo'n hangende voerbak in een box is.. Heel stom zicht 
Citaat:Ik denk (hoop) dat Rembrand ook wel zal schrikken als ik met borstel ga gooien. Heb je dat van een afstandje gedaan of terwijl je aan het poetsen was?

maar ik vind dat ik wel eventjes de tijd verdien om dit ergens heel diep weg te stoppen. Heb me gisteren érg netjes gedragen. En ben ook met recht erg trots op mezelf. Maar het blijft jammer.. (ik pb je even
)

vrijdag al. Dacht dat duurt 4 weken ofzo
.
.
Na een uur zoeken hebben ze ons gevonden en hebben ze de wagen opgehaald. Ik ben te voet met Romeo naar een nabijgelegen manege gewandeld (zo'n 3 km wandelen), daar hebben ze me warm onthaald en mocht Romeo in de weide staan tot ze ons kwamen ophalen. Hij was onmiddellijk geliefd daar
Ik weet niet meer wat ik moet doen... Ik heb gisteren geluk gehad dat iedereen ongedeerd is, maar wie weet wat er de volgende keer gebeurt?
kan wel zeggen trek het je niet aan, maar ik worstel zelf nog met dingen die 2 weken geleden tegen me gezegd zijn....en ik weet dat het niet klopt, maar het schoffelt je wel onderuit. sterkte .....en a.s. vrijdag al naar dermatoloog, snel !!!!!
Naaltje schreef:heb topicje gemaakt van dids longeren afgelopen week
lacuna heeft hem toen ook aan de lijnen gehad
[GVL-ITP] Diddle training aan Dubbele longe
.
weet niet eens wat het is.....sorry..