[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mirror666

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 21:58

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 22:00

Gooien met dingen helpt helaas niet bij het paard van mijn zusje. Die van mij schrapen gelukkig niet. Robijn ztaat wel op 3 benen als ie eet en dan slaat ie met zn voorbeen tegen de voerbak ook een beetje appart.

Tine leuk toch dat mensen meeleven !! Hier zijn het vaak dezelfde dus dan weet je ook over hoe en wat en de geschiedenis en dan is het leuk als je mensen vooruit ziet gaan of dat ze vinden dat jij vooruit gaat.

Naaltje foto's zien er leuk uit lijkt me een lekker zadel ook.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 22:05

Maisie schreef:
Gooien met dingen helpt helaas niet bij het paard van mijn zusje. Die van mij schrapen gelukkig niet. Robijn ztaat wel op 3 benen als ie eet en dan slaat ie met zn voorbeen tegen de voerbak ook een beetje appart.

Dat doet dids ook! _O- En die eet uit een emmer op de grond. En staat dan ''tegen de voerbak'' te slaan. Alsof dat zo'n hangende voerbak in een box is.. Heel stom zicht :+

Zadel zit érg fijn, maar het is wel echt een ''zelf-zit-zadel'' :)

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 22:37

niks voor mij zo'n zadel dan lig ik er zo naast. Maar goed ik zit er ook nooit meer op.

Zo ben moe ga slapen. Morgen weer aan het werk.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 22:40

Leuke foto's gezien.

Dora heeft een nieuw huisje, sterkte Evelli!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 22:46

Naaltje schreef:
En die eet uit een emmer op de grond. En staat dan ''tegen de voerbak'' te slaan.

Dat doet Thabor ook. Volgens mij hoopt hij dat er dan meer eten in komt :Y)
Amerigo pakt de emmer na afloop altijd in zijn mond en gaat ermee aan de wandel. Kan zo langs deuren haha.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 23:04

Zal nog even reageren, ben morgen al heeeel vroeg weer de deur uit, maar kun je alvast in training Tine..
Citaat:
Ik denk (hoop) dat Rembrand ook wel zal schrikken als ik met borstel ga gooien. Heb je dat van een afstandje gedaan of terwijl je aan het poetsen was?

Was eigenlijk zo'n achteloos moment. Ik draai me van haar af met die poetshandschoen in mijn hand, om even de vijl te pakken uit mijn poetstas die paar meter verderop stond. Ze doet dat been omhoog, ik denk 'verdorie daar gaat ze weer' en op het moment dat ik het denk klets ik die handschoen tegen haar been. Precies juiste timing dus. Vervolgens peerd zowat in het plafond maar goed :+

Bente slingert haar emmer ook vol enthousiasme door de box....Rizanta was zo'n net meisje, die liet alles gewoon in haar voerbak staan. Snuit gooit de emmer met zijn voeten alle kanten op en blijft ook heel hoopvol heel lang lebberen.

Nou ik ga ook naar bed trusten :z

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 07:28

Goedemorgen

Hier slechte nacht gehad, veel last van stuitje. Denk dat ik toch ha maar even ga bellen. Heel veel dingen gaan wel veel makkelijker dan eerst hoor, maar de pijn als ik gewoon lig blijft. Heb het gevoel dat mijn darmen een beetje in de verdrukking zitten. Kan natuurlijk goed door een zwelling, maar ik wil het nu toch even zeker weten.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 07:35

Goed idee Tine om even langs de ha te gaan. Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt!!

Leuke longeerfoto's Naaltje! Je bent lekker bezig met Dids!

Ik heb mijn ontbijtje alweer achter de kiezen, zo naar de revalidatie.
Vanmiddag lekker een rustig buitenritje maken denk ik, heb er nu al zin in!

Iedereen fijne dag!

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 07:38

slim om naar de huisarts te gaan tine!! :) :(:)

@frensie; succes bij revalidatie en veel plezier vanmiddag!

Ik heb vandaag een baaldag. Zijn dit weekend wat dingen tegen me gezegd die ik even op een plekje moet gaan wegstoppen. En dat gaat niet op school..

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 08:02

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 08:05

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 08:07

Leuk Janouk !

ook hier een offday om meerdere redenen bah!
de rest ook een :(:)
Laatst bijgewerkt door IngridM op 03-10-11 08:13, in het totaal 1 keer bewerkt

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 08:10

@VHU; helaas. Als jij 'm verkoopt ivm te groot dan is het voor dids vast ook niks :+

En me op mijn kop laten zitten was ik niet van plan :n maar ik vind dat ik wel eventjes de tijd verdien om dit ergens heel diep weg te stoppen. Heb me gisteren érg netjes gedragen. En ben ook met recht erg trots op mezelf. Maar het blijft jammer.. (ik pb je even :+ )
werkze :(:)

@ingridm; :(:)

ben intussen aan het speuren naar m'n gps-case.. Maar die is nergens op te snorren ^)

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 08:25

nowhere.. Naja, straks toch grote opruiming, dus hopelijk kom ik hem dan tegen. Eventjes proberen een ontbijtje weg te stoppen.. Heb nogsteeds met alle voedingsmiddelen ruzie :+

Zojuist ook afspraak gemaakt bij dermatoloog. Dat kon snel! :oo vrijdag al. Dacht dat duurt 4 weken ofzo :+

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 08:55

Naalt ik kijk later effe je topic :+.
Zit op mijn foon op bokt op school :+.

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 09:03

Even ego-postje...
Gisteren was zo een leuke dag, maar moest zo nodig met een ongeluk eindigen. We waren lekker aan het mennen in het bos (tijdens een georganiseerde koetsentocht), toen plots het lamoen in 2 brak en op Romeo zijn achterbeen belandde. Gelukkig was het ventje zo braaf om onmiddellijk stil te gaan staan. Ik heb hem dus maar ter plekke uitgespannen, daar is onze tocht dus geëindigd. Hulp gebeld, maarja 'waar ben je??' is makkelijk gezegd hé... Links van me stond een boom, rechts van me stond een boom, en er liep een bospaadje. :o Na een uur zoeken hebben ze ons gevonden en hebben ze de wagen opgehaald. Ik ben te voet met Romeo naar een nabijgelegen manege gewandeld (zo'n 3 km wandelen), daar hebben ze me warm onthaald en mocht Romeo in de weide staan tot ze ons kwamen ophalen. Hij was onmiddellijk geliefd daar :Y)

Bij het vertrekpunt van de tocht stond ook iemand van Rombach wagens, daar heb ik even mee gepraat. Ze zei dat ze mensen helpen met alle soorten merken van wagens, maar aan Dutch wagens komt ze niet aan. Ze zei: "Nu is dat kapot, maar volgende keer is dat kapot en dat kapot. Als het dan de ronde doet dat je wagen bij Rombach is geweest voor herstel, is dat niet goed voor onze verkoop als er na een maand weer iets anders kapot is."
Ze raadde me sterk aan om mijn Dutch wagen niet te laten herstellen, maar om hem gewoon op internet te zetten en op zoek gaan naar een degelijke wagen. Pff maar ik heb echt geen 3000 euro aan de kant liggen om een nieuwe wagen te kopen hoor |( Ik weet niet meer wat ik moet doen... Ik heb gisteren geluk gehad dat iedereen ongedeerd is, maar wie weet wat er de volgende keer gebeurt? :?

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 09:16

Zooooo ik kom weer even langs...
SL je lamoen gebroken ????? jeeee wat zul je geschrokken zijn......zoiets mag toch niet gebeuren ??!!
Is toch een nieuwe wagen....balen ..sterkte.... idd even een andere wagen is makkelijker gezegd dan gedaan..
Naaltje... :(:) kan wel zeggen trek het je niet aan, maar ik worstel zelf nog met dingen die 2 weken geleden tegen me gezegd zijn....en ik weet dat het niet klopt, maar het schoffelt je wel onderuit. sterkte .....en a.s. vrijdag al naar dermatoloog, snel !!!!!
ga zo je topic nog bekijken.
VHU heeft een vliegend paard....kan je reactie helemaal voorstellen van gaat ze weer, hihi, ....maar ook de reactie van Bente is wel sprekend voor haar om dan omhoog te vliegen.....hielp het wel ??
Janouk dat ziet er gaaf uit !
Tine even naar de dokter....dat lijkt me een goed idee met zo'n vervelende pijn.... :(:)
Frensie succes bij revalidatie en rijden vanmiddag....ik wil ook.. ^)
Evelli, een thuis gevonden voor paardje....lastig dubbel gevoel, maar wel gefeliciteerd
Tallechie, wat jammer dat je punten tegenvielen, maar wat gaaf dat je alwyn meegenomen hebt !!!!! stoerrrrr!!! :j
Ollie....dikke knuffels voor jou, :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :(:)
Verder een thuis weekeinde gehad, en veel plezier met de puppen,...mis het mennen nu weer, zal zo'n periode zijn...moet ik even overheen stappen denk ik.....(hoop ik)
Iedereen die ik vergeten ben.....sorry... Y;(

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 09:31

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 09:31

Voor iedereen sterkte die het nodig heeft :(:)
Ik zag leuke en mooie foto's voorbij komen
:D <3 <3 8-) /3 :j :') :(:)

@SL: wat ontzettend vervelend. Zijn trouwens fijne mensen van Rombach.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 09:32

vet,,,al dat roze :))

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 09:39

Iemand ervaring met een gratis én gebruiksvriendelijk programma om mindmaps te maken?
Had vroeger mindman pro of zoiets, kan nu niet echt iets vinden wat ik durf te downloaden :o

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 10:34

Wat een super leuke foto's zeg van ping ribbon dag!! Ik ben helemaal gek op alles wat pink ribbon doet.

Lamoen gebroken, jeetje.. Da's heeeel erg schrikken, welke wagen heb je nu dan sander_lotte? Welk type zegmaar (sulky, marathon etc).

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 11:17

Avaluna: sorry, geen idee
Bianca: mooie samenvatting. Ik ben ook zo'n muts die me heel lang opmerkingen kan aantrekken. Wilde dat ik de dingen zo makkelijk van mij af kon zetten als manlief. Heb je nog nieuwe foto's van pupsels???
SL: jeetje, dat lijkt me vreselijk schrikken. Wat is Romeo een kanjer zeg, had heel anders kunnen aflopen.
Naaltje: al snel naar arts, dat is mooi.
Ingrid: :(:)
Janouk: erg leuke rit zo te zien. Prachtige omgeving
Frensie: succes en plezier

Altijd als ik dan eindelijk besluit om toch de dokter maar te bellen, is ie vrij, op vakantie, op cursus of wat dan ook. Nu dus ook weer. Morgen herkansing.

Net menles gehad met Amerigo, ooooo, die pony kan nog veel meer dan ik dacht *\o/* .

Nou, ik ga hem terugzetten in de wei, proberen uit te mesten en dan even slapen.

Zag vanmorgen trouwens dat Eddy de geit (die met die ene stijve poot) helemaal nat was. Ze is in de sloot gevallen. Gelukkig kon ze er wel zelf uitkomen, maar ik vrees nu toch wel dat het niet lang meer duurt voor ze dood is. HEt is nu ook geen warm weer, dus ben bang dat ze koud wordt. Maar ik kan verder niets voor haar doen. Dierenarts weet het verder ook niet.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 11:31

Nieuwe foto's van pup's staan op andere pc, zal wel zoeken binnenkort, en wat plaatsen, ze groeien zoooo hard... :j *\o/*
Tja...hoe verwerk je dingen die mensen tegen je zeggen ook al is het niet helemaal de waarheid....waarschijnlijk relativeren en naast je neer leggen, maar dat naast me neerleggen gaat niet, ben dus kwalijknemend....en probeer dat wel te veranderen, maar lukt niet zo goed.

Och Tine die arme geit.....duim voor je dat ze opknapt, maar anders zelf in laten slapen ???

Amerigo die goed zijn best gedaan heeft in de les...ik vind het een superpony, daar kun je vast nog veel uithalen hoor !!

Bettepet, je paardjes verhuisd naar een mooie ruime stalling....super !!!!! is toch echt fijn, maarreee. ik wil wel nog een keer met je mee hoor, naar les of buitenrit ofzo ????

avaluna mindmaps.... :o? :o? weet niet eens wat het is.....sorry.. :o