Vind je het niet lastig dat je babypaard helemaal naar de andere kant van het land is??
VanHuisUit
Geplaatst: 26-08-10 22:37
@Yuri, fijne vakantie! We zijn hier niet jaloers zon, wat was dat?? @Nouvel...vertel, laat zien!!! @Marianne, zat je net in dat ene uurtje dat het droog was vandaag
Nouvel
Geplaatst: 26-08-10 22:38
jouke, die opfok sprak mij erg aan en mijn schoonouders wonen in hetzelfde dorp...
*gaat op zoek naar foto*
gevonden
happytime
Geplaatst: 26-08-10 22:39
iedereeen had dus last van de regen,zo te lezen. ach sunrise moest nodig in bad, nou scheelde mij weer werk, natuur deed het voor me alleen de geiten stonden angstvallig voor de regen in de stal rivaldo: ik heb op je pony gestemt hoor, je heb er 1 fan bij hoop dat er niets mis is met lotte,ze was zo actief hier
VanHuisUit
Geplaatst: 26-08-10 22:41
@Nouvel, eueueu is dat een paardje of een girafje
Er zijn ook kleinere vliegenmaskertjes hoor
Wat ontzettend leuk een veulen...!
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 26-08-10 22:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Nouvel
Geplaatst: 26-08-10 22:42
hier een beetje plaatje van z'n snuitje
VanHuisUit
Geplaatst: 26-08-10 22:43
wat een scheetje. Is het een Lusitano (domme vraag misschien )
Nouvel
Geplaatst: 26-08-10 22:45
jeps, helemaal goed!
jouke_h
Geplaatst: 26-08-10 22:48
@ nouvel die 1e foto Okee. Nee dat verandert de zaak. Lijkt mij best lastig/vervelend als je dan amper bij je paardje kan kijken.
Nouvel
Geplaatst: 26-08-10 23:00
ja is ook zo, maar deze opfok sprak mij meer aan dan die hier wat meer in de buurt zitten... en ik wil gewoon wel dat 'ie goed staat en ook in de winter voldoende naar buiten komt...
@ nouvel op die 1e foto moet ik toch wel goed kijken of t wel een paard is!!
Ik ben net even afgemat. Gereden op de 4jarige van een vriendin. Ze heeft 5 wedstrijden gereden (geloof ik) en zit al dik over de punten voor de L. Was wel weer even wennen denk dat ik morgen stijf ben.
nouvel nou heb je een wit spookje, en een zwarte duivel die ene foto.. niet te geloven Knap ding!
wauw, knap maisie!
vealle ijzerloos.. *shakes hand* dids ook en ik vind het heulemaal niks Wat een bende-weer he... Vandaag bruiloft.. zo zonde..
Ik ga vanavond een bril kopen en m'n auto is verkocht
sander_lotte
Geplaatst: 27-08-10 09:47
Hallo allemaal,
Na een paar ongeruste pb'tjes wil ik toch nog even wat posten. Gisteren heb ik geprobeerd mijn verhaal te doen, maar toen ik op "verzenden" klikte, was plots alles weg. Toen heb ik het maar opgegeven...
Zoals jullie allemaal wel weten, heb ik een versleten rug. Ik heb sinds vorige week vakantiewerk, ik moet voortdurend zitten, rechtstaan, rondlopen,... wat moordend is voor mijn rug. Gisteren kon ik werkelijk huilen van de rugpijn. 's Avonds als ik thuiskom, moet ik na het eten in bed gaan liggen, anders kan ik later de slaap niet meer vatten van de pijn. Romeo heeft nu al een maand geen longe meer gezien, en sinds de Veluwe heeft hij ook niet meer voor de wagen gestaan (1 keertje in de week erna). Uiteindelijk is het niet zo erg, nu kunnen de wondjes onder zijn oksels en aan zijn ogen netjes genezen. Maar ik hoor hem niet klagen dat hij zo lang vrij heeft
Met Zhora, mijn pup van 5 maanden, gaat alles prima. Ze heeft een longontsteking gehad, maar hier is ze weer helemaal bovenop. Op de hondenschool luistert ze erg goed, alleen verliest ze snel de aandacht. Ik ga hier niet moeilijk over doen, ze is 5 maanden, dus is het best normaal dat ze geen 2 uur de aandacht erbij kan houden. Ik las dus meerder pauzes in zodat ze lekker kan spelen of rusten, de instructeurs vinden dit ook prima.
Groetjes!
jouke_h
Geplaatst: 27-08-10 09:52
@SL jeetje zeg!! Ontezettend veel sterkte!! En je mag je ponie ook bij mij brengen hoor
VanHuisUit
Geplaatst: 27-08-10 10:12
@S_L echt heel vervelend voor je. Sterkte en knuffel aan Romeo (die ook bij ons mag logeren maar je wilt je mannetje vast in ieder geval elke dag kunnen zien).
Nou ik vertrek zo naar de pony's in de hoop dat we eindelijk weer kunnen gaan mennen... het is hier wel erg grijs maar het is zowaar droog
Maisie
Geplaatst: 27-08-10 10:13
@ S_L wat vervelend van je rug. Ach romeo wordt er niet minder van hoor als ie even pauze heeft.
Ik ben niet heel erg stijf maar voel hier en daar toch wel wat. Ze heeft zo'n ontzettend leuk paard en hij is ook echt super braaf.
Wij hebben zondag wedstrijd maar met dit pokke weer heb ik eigenlijk liever dat het afgelast wordt. Het is nl dressuur, vaardigheid en marathon en dat start ik allemaal met 2 pony's. (waar ben ik aan begonnen )
tine10
Geplaatst: 27-08-10 10:47
SL, fijn wat van je te horen/lezen. Sterkte!
Ik heb vanmiddag les, maar moet daarvoor nu toch echt naar de binnenbak. Mijn bak is een half zwembad geworden. Ook leuk natuurlijk, maar ik wil toch nog wel even voor de hippiade gaan oefenen (als dat tenminste allemaal nog doorgaat straks).
Ben bang dat pony vrijkrijgt, die moet anders een snorkeltje in.
SL heel veel sterkte, wat vervelend van je rug zeg..
Maisie ik heb ook wedstrijd zondag, dressuur, vaardigheid en marathon. Later moet ik ook nog groomen bij een vierspan. Maar ik denk er sterk aan om me af te melden als zijzelf de wedstrijd al niet aflassen. Gister was in die regio 100mm gevallen en dit weekend komt er nog meer. Kans op blessures wordt zo wel erg groot.
Zo, vriendje is jarig (bedankt voor de felicitaties!! ), spandoek met pop hangt/staat. Net de grote verkeersbord van 3,5m hoog opgehaald, het is echt heel tof. We wonen aan de grote weg in ons dorp, en van een hele afstand zie je het al. Echt heel tof!