Wilden de oorzaak weten. Die weten we nu, maar er is niets aan te doen, tenzij je een geldbos hebt. Waterschap aansprakelijk stellen is zinloos. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sorry erg eentonig maar gelukkig zeer positief verhaal. Nu ook (klein
) stukje op de weg uitgestapt zooooooo trots op haar en mezelf
ze vond het heel eng, liep op eieren zeg maar, heel voorzichtig maar echt heel braaf. Heb haar uiteraard de hemel ingeprezen.
net gehoord dat ik kan deelnemen aan de instructeurs opleiding Free Style van Emiel Voest
die wordt dit jaar voor het eerst ook gegeven in Langeraar, eindelijk beetje dicht bij huis. En daar werken ze met paarden van de locatie, dus hoef zelf geen paard mee te nemen. En het is op een donderdag en dat kan ivm B&B en de trainingen die ik zelf geef.
prachtige foto Tine en wat een vreselijk verhaal wat betreft jullie woning
hoop straks om half tien mijn bril weer op te halen.
ellende he als je echt een bril nodig hebt en je hebt er geen. Ik heb van de zomer twee reservebrillen aangeschaft, de hond had er een opgegeten
en mijn ene reservebril had ik dus nog wel maar ik had zoiets van als die het begeeft kan ik niets meer. Dus twee nieuwe gekocht, een zonnebril en een gewone, gewoon goedkoop montuurtje maar wel met goed glazen erin.
en ik kan ook niet goed zitten ivm mijn knieeen / heupen e.d. is het toch altijd gedoe. Mindfullnes ook, maar geldt bijna hetzelfde voor als je dat in een groep doet ik vind het niets. Maar bepaalde oefeningen doe ik nog regelmatig gewoon 'zelf' en dat werkt ook echt, bepaalde ademhalingsoefeningen en ontspanningsoefeningen. Wat ik wel erg prettig vind is Pilates. Maar da's eigenlijk soort gymnastiek zeg maar het helpt erg mijn lijf beetje soepel te houden.