Hi Marjola, idd rommelig begin van het jaar. Even rust pakken, dan weer opnieuw van start. Al een beetje gewend aan het 'werkende' bestaan? Gelukkig is het langzamerhand 's avonds langer licht, lijkt het werken overdag altijd minder erg (vind ik dan). Hier geen ervaring met beenbescherming, ik gebruik niets bij de poowns.
Hier heerlijk middag gehad. Met Ollie gezellige relaxte buitenrit gedaan. Het was erg druk met tractoren met van die enorme giertanken dus we zijn vooral kriskras door de Pannenhoef (het bosje bij onze stal) gegaan, al met al kleine twee uur rondgetufd en toch nog 16 km afgelegd. Was heerlijk rustig in het bos en het rook ook zo lekker. Genieten dus.
Daarna Hero voor de wagen en hij liep toch zo braaf. Dus ook genieten zij het wat korter (15 minuten hahaha). Naast de bak waren ze dus aan het gieren trok hij zich helemaal niets van aan

Hij was zo schattig voordat we hem uit de wei haalden was hij echt aan het spelen, sprintjes trekken, rustige galopjes, bokken en wegspringen. Ze staan op stuk tussen de hindernissen / bij waterbak en een heuveltje. Allemaal soort speelmateriaal voor zo'n jong dier. En toen we in de bak aan het mennen waren ging Ollie naar ons staan kijken. In rust in het zonnetje op drie benen stond ze in hoekje van de wei dat ze ons goed kon zien. Erg grappig

Die twee van mij haren echt gigantisch