Tine10 fijn dat het al iets beter gaat, veel plezier op vakantie.
Tallechie mooi dat het tuig verkocht is.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Maar voordat ze door de mand vallen.... daar ben ik zo bang voor, want sommig zweepgebruik wordt blijkbaar ook niet gezien. Eigenlijk zouden ze het gewoon staptraject moeten laten en dan bijv 4-6 km per uur ofzoiets, zodat er gewoon op eigen staptempo gestapt kan worden.Citaat:Daar ben ik ook bang voor, Tine, maar toch denk ik dat die mensen dan wel door de mand vallen. Een paard of pony is geen robot en houdt dat natuurlijk niet continue vol. Ben aan de ene kant wel blij me de regel, dan kunnen de pony's lekker in hun eigen tempo stappen.
tine10 schreef:Maar voordat ze door de mand vallen.... daar ben ik zo bang voor, want sommig zweepgebruik wordt blijkbaar ook niet gezien. Eigenlijk zouden ze het gewoon staptraject moeten laten en dan bijv 4-6 km per uur ofzoiets, zodat er gewoon op eigen staptempo gestapt kan worden.
Akshay schreef:Oef.. Je komt wel wat hakkerig over nou poeltje... Ik vind je reactie erg onprettig..
Ik doe evenik heb hier geen zin in.. Beetje onnodig kwetsen..