Eigenaar gaat zaterdag nog naar Hoogland, en zondag nog naar Tongeren (Belgie) voor een show.
En hackney's zijn zeker goedkoper. Hoewel een topper vaak ook een prijskaartje heeft, als die al gepresteerd heeft tenminste. Maar ze zijn ook een stuk goedkoper in onderhoud, zo'n kleintje verbruikt veel en veel minder.
. ja, dat ligt er net aan, maar de meeste zijn goedkoop, tuig is echter niet veel goedkoper, maar de karretjes (als je vader, vriend, opa oid handig is) vallen wel zelf te maken, iig de 4-wielige. tis best jammer dat er geen zadelrubrieken hackneys zijn voor kinderen, ze kunnen moeilijk zeggen dat dat te gevaarlijk is, kijk maar in de jeugdrubrieken tuigers, daar laten de vaders/ moeders de kinderen rustig met de beste dekhengsten rondrijden, als je er iemand met een paard naast laat rijden is er ook niks aan de hand... (en natuurlijk bepaald lengte/gewicht/leeftijd beperking) 
Daarna de aangespannen sport in, omdat ik te groot werd voor hem, daar had ie ook de punten voor de ereklasse. Omdat we er meerdere in dezelfde rubriek hadden is deze uiteindelijk naar Duitsland verkocht. Dit is overigens de pony die ervoor gezorgd heeft dat ik in de hackney-sport zit. Heb deze eerst vanaf mijn 13de tot mijn 16de onder het zadel gereden, omdat er niets mee te beginnen was. Als het regende kwam hij de stal niet uit.
Eigenaar was toendertijd voorzitter van de ponyclub, en ik zat net zonder pony.