ze is prachtig Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Het is dat ik niet op zoek ben naar een paard, maar anders.......
en wat fijn dat jullie weten dat je haar houdt. Lijkt me toch anders dan dat je weet dat je haar zou verkopen. Durf je je toch meer te binden.

wat bedoel je ook alweer
dus even met haar meegelopen, toen naar voren laten gaan en keurig figuren gedraaid, afgesloten met stukje over het erf. Halthouden ging ook prima. Alleen met stilstaan aan het eind was ze wat onrustig. Was ook dom van mezelf, ik liet haar eerder halthouden voor de deuren van de stal. Nu stond ze in de stal (dwz schuur waar de stallen in staan). Moet mezelf aanleren er een vast punt voor te nemen.
maar eigenlijk wil ik er wel een in. Maar moet die mond eerst wel echt rustig zijn. 
We hebben stap en draf gedaan, 2x van hand veranderd, paar keer halthouden en toen was het weer klaar. Ik was van te voren meer zenuwachtig dan op het moment zelf. Heb nu al zin in morgen. Ook dan weer kort, 10 minuten ofzo.
met wat oefeningen onderweg. 

maar wel eindelijk mijn tuig (vrijwel) goed afgesteld en netjes. Paar Ideal onderdelen toegevoegd aan mijn Kieffer tuig en nu ligt het naar mijn zin